УЗАГАЛЬНЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ УЧНІВ ЗА РОЗДІЛОМ «ОКЕАНИ». ПРАКТИЧНА РОБОТА №6 (ОЦІНЮВАНА). «СКЛАДАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВОХ ОКЕАНІВ» (З

Про матеріал
узагальнити та систематизувати знання учнів з вивченого розділу; вдосконалити навички та вміння працювати з картами атласу; визначати рівні засвоєння учнями навчального матеріалу.
Перегляд файлу

7 клас

 

Урок №13

 

Дата:

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ

УМІНЬ УЧНІВ ЗА РОЗДІЛОМ «ОКЕАНИ».

ПРАКТИЧНА РОБОТА №6 (ОЦІНЮВАНА).

«СКЛАДАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПОРІВНЯЛЬНОЇ

ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВОХ ОКЕАНІВ» (ЗА ВИБОРОМ).

 

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з вивченого розділу; вдосконалити навички та вміння працювати з картами атласу; визначати рівні засвоєння учнями навчального матеріалу.

Обладнання: атласи, зошити для практичних робіт.

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ

ПРАКТИЧНА РОБОТА №6.

«Складання комплексної порівняльної характеристики двох океанів»

(за вибором).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА №6.

Складання комплексної порівняльної характеристики двох океанів

(за вибором).

 

Мета роботи: сформувати вміння давати комплексну порівняльну характеристику двох океанів.

Обладнання: Фізична карта світу, карти атласу, зошит для практичних робіт (контурна карта «Карта океанів» с. 52—53), додаткові джерела інформації.

Основні поняття:

Океан — найбільша частина Світового океану, обмежена материками.

Комплексна характеристика — визначення різнобічних особливостей об'єкта з метою його повної оцінки.

 

Робота може виконуватися за варіантами (І—V):

І. Тихий та Атлантичний океани.

II. Атлантичний та Індійський океани.

III. Індійський і Північний Льодовитий океани.

IV. Тихий і Індійський океани.

V. Атлантичний і Північний Льодовитий океани.

 

1. На контурній карті «Карта океанів» проведіть межі океанів, що порівнюються. Використовуючи фізичну карту світу, карти атласу й додаткові джерела інформації, заповніть таблицю.

План характеристики

Назви океанів

 

 

Площа (млн. км2)

 

 

Положення відносно

 

 

   екватора

 

 

   нульового меридіана

 

 

У яких кліматичних поясах розташований

 

 

 

 

Найбільші моря й затоки

 

 

 

 

 

 

Із якими океанами й чим пов'язаний

 

 

 

 

Найбільші океанічні течії

 

 

 

 

 

 

Материки й найбільші острови,які омиває океан

 

 

 

 

Середня глибина (м)

 

 

Максимальна глибина(м)

 

 

Температура води в поверхневому шарі (°С)

 

 

 

 

Солоність води (%о)

 

 

Представники рослинного й тваринного світу

 

 

 

 

 

 

Укажіть спільні та відмінні риси в географічному положенні й природі океанів, що порівнюються.

Спільні риси

 

 

 

 

Відмінні риси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок.

Укажіть найважливіші відмінності в природі океанів, що порівнюються. Поясніть, чим вони зумовлені._______________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Додаткові завдання

1. Інтерес до навколосвітніх подорожей не зникає і в наш час. Найвідважніші мореплавці здійснюють їх самотужки. Польський яхтсмен Леонід Те ліга на яхті «Опті» здійснив навколосвітню подорож за 2 роки та 2 місяці (1967—1969 рр.). Успіх одиночного плавання залежить не тільки від витривалості, сили волі, професійних знань, кліматичних умов. Дуже важливо прокласти маршрут, який оптимально підходить для розв'язання головного завдання: у короткий термін і з мінімальним ризиком обігнути земну кулю Світовим океаном.

Нанесіть на контурну карту «Карта океанів» маршрут навколосвітньої подорожі, який би ви обрали (з урахуванням течій, кліматичних умов, необхідності поповнювати запаси прісної води й продовольства). Вихідна точка — Одеса.


2. Розгляньте малюнки й визначте, за яких умов солоність води буде зростати, а за яких — зменшуватися. Укажіть райони, де відбуваються ці процеси (прибережні райони із численними річками; тропічні широти; помірні й екваторіальні широти; Північний Льодовитий океан і його моря).

doc
Додано
14 жовтня 2021
Переглядів
1614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку