"Узагальнення вивченого матеріалу"

Про матеріал
Діагностувальна робота для 2 класу. Тема "Узагальнення вивченого матеріалу". Розробка містить шкалу для самооцінювання.
Перегляд файлу

                                                    Діагностувальна робота

                                                         В – 1

  1. Знайди звукову схему слова взуття.

А   - - 0 = 0          Б   - - 0 =: 0          В    - - 0 = = 0     

  1. Вибери слово, в якому буква я позначає два звуки.

А   ялинка          Б   лялька          В   лящ

  1. Покажи стрілками, до якого типу належить кожне речення.

     Пишно розквітли жоржини.                                   . питальне                   

      Олено, полий квіти!                                                . розповідне

Яку казку читала бабуся?                                       . спонукальне

 

  1. Визнач головні слова в реченні:Тато подарував Михайлику велосипед.

А   подарував Михайлику

Б   подарував велосипед

В   тато подарував

 

  1. Визнач тип тексту.

Річка Бистриця тече через наше село. У ній багато води. Завжди вона ку –

дись біжить. На берегах річки ростуть плакучі верби.

А    розповідь          Б   опис          В міркування

 

  1. Встав пропущені букви.

Н … бесний, в … шневий, з … мовий.

 

  1. Дай письмову відповідь.

Хто любить читати казки?

 

 

  1. Добери спільнокореневі слова до даного слова і познач корінь.

 

Лис  - ___________________________________________________________

 

  1. Добери з довідки предметам дію і ознаку.

 

__________________           _________________       річка.

     ( що робить?)                                ( яка?)

 

__________________           _________________       вітерець.

     ( що робить? )                               ( який? )

Довідка:  дме, тече, холодний, бистра.

  1.   Допиши кінцівку тексту.

 

     Під дахом жив маленький горобчик. Одного разу він збирав на под –

вір’ї зернята. До нього підбіг кіт і кинувся на нього. Це побачили діти.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Смайлики" для оцінювання знань НУШ | Презентація. НУШ

 

 

 

 

 

 

                                            Діагностувальна робота         

                                                             В – 2

  1. Знайди звукову схему слова рілля.

А   = 0 = = 0          Б  = 0 =: 0         В      = 0 - = 0     

  1. Вибери слово, в якому буква ю позначає два звуки.

А   юнга          Б   люлька          В   малюк

  1. Покажи стрілками, до якого типу належить кожне речення.

Діти, бережіть книги!                                                  . питальне                   

      Коли повертаються з вирію птахи?                         . розповідне

Яринка поспішає до школи.                                      . спонукальне

 

  1. Визнач головні слова в реченні: На подвір’ї росте кущ бузку.

А   на подвір’ї росте

Б   кущ росте

В   кущ бузку

 

  1. Визнач тип тексту.

Під вікном росте білокора береза. На ній ніжно – зелене вбрання, прикра-

шене сережками. Восени вона вдягає золоте плаття, взимку – біле.

А    розповідь          Б   опис          В міркування

 

  1. Встав пропущені букви.

Кл … новий, в … сняний,  с … ло.

 

  1. Дай письмову відповідь.

Що з’являється на деревах навесні?

 

 

  1. Добери спільнокореневі слова до даного слова і познач корінь.

 

Дуб  - ___________________________________________________________

 

  1. Добери з довідки предметам дію і ознаку.

 

__________________           _________________       мешканці.

     ( що зробили?)                                ( які?)

 

__________________           _________________       грибочок.

     ( що зробив? )                               ( який? )

Довідка:  виріс, проснулись, маленький, лісові.

  1.   Допиши кінцівку тексту.

 

     У квочки народились курчата. Вони ходили по подвір’ї і збирали зернят-

ка. Одного разу до них підкрався кіт. Курчата злякались і запищали. Це по-

бачили діти.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Смайлики" для оцінювання знань НУШ | Презентація. НУШ

 

docx
Додав(-ла)
Мельник Ольга
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
2627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку