Дана розробка уроку допомагає вчителеві урізноманітнити урок узагальнення як такий і не тільки з'ясувати ,як учні засвоїли вивчений матеріал, яких умінь та навичок набули впродовж теми, а дасть можливість дітям виховувати в собі відповідальність.
Клас______ Прізвище та ім’я ___________________________ Дата ____________________
Контрольна робота з теми
«Цивілізації Передньої Азії»
І варіант
І рівень ( по 0,5 бала)
1. Який народ дав Дворіччю назву «Месопотамія»?
а)фінікійці б)єгиптяни в)греки г)перси
2. Хто вважається засновником Халдейського царства?
а) Набопаласар, б)Навуходоносор II в)Тіглатпаласар I г)Тіглатпаласар III
3. Яка держава у 612 р.до н.е. припинила існувати ?
а) Ассирія б) Персія в) Єгипет г) Халдейське царство
4. Яку назву мала найбільша фінікійська колонія, заснована містом Тір у Північній Африці?
а) Гадес б)Карфаген в)Сиракузи г)Таррос
5. Деревом життя» давні шумери називали:
а) кедр б) дуб в) фінікову пальму г)папірус
6. Як називалось письмо у Дворіччі:
а) ієрогліф б) клинопис в) мотузкове письмо г) кириличне письмо
ІІ рівень (по 2 бали)
7. Встановіть відповідність між народом та його відкриттям:
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
1. Ассирійці а) відкрили секрет скла ,
2. Фінікійці б) створили бібліотеку,
3. Вавилоняни в) винайшли писемність у вигляді клинопису,
4. Шумери г) створили перші письмові закони
8. З якими країнами пов’язані поняття:
а) колонії, метрополії -_____________________ в) висячі сади Семіраміди - ____________________
б) «Лігво левів» - ____________________ г) Дарій І - _____________________
9. Підпишіть зображення:
1.___________________ 2.____________________ 3._____________________ 4.______________________
____________________ ______________________ ______________________ _______________________
ІІІ рівень (3 бали)
10.Виконати одне завдання на вибір:
а) Порівняти сучасну школу зі школою Дворіччя. Що між ними спільного, а що відмінного?
б) Охарактеризувати наукові досягнення мешканців Дворіччя.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________