16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Узагальнення знань з теми:"Різноманітність тварин (Хордові)"

Про матеріал
1. Формування ключових компетентностей: • спілкування державною мовою; • основні компетентності у природничих науках і технологіях; • екологічна грамотність і здорове життя; • уміння вчитися впродовж життя. 2. Формування предметних компетентностей: • освітня: виявити рівень навчальних досягнень учнів, перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, застосовувати знання в стандартних і змінених умовах; • розвивати навички письмово висловлювати думку, відповідати на різноманітні запитання. • виховувати почуття відповідальності, охайність, самостійність, уміння працювати з колективом.
Перегляд файлу

Тема: Узагальнення знань з теми: « Різноманітність тварин (Хордові)

Мета:

  1. Формування ключових компетентностей:
  • спілкування державною мовою;
  • основні компетентності у природничих науках і технологіях;
  • екологічна грамотність і здорове життя;
  • уміння вчитися впродовж життя.
  1. Формування предметних компетентностей:
  • освітня: виявити рівень навчальних досягнень учнів, перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, застосовувати знання в стандартних і змінених умовах;
  • розвивати навички письмово висловлювати думку, відповідати на різноманітні запитання.
  • виховувати почуття відповідальності, охайність, самостійність, уміння працювати з  колективом.

Обладнання: малюнки тварин, підручник, зошит.

Тип уроку: узагальнюючий.

Хід уроку

І. Організація класу. (Привітання, готовність до уроку).

ІІ. Повідомлення теми, мети учням.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. «Зоопарк»

1. Пір’ям махає
Хвостом управляє,
А на повітрі помирає.
                           (риба)

2. У воді водиться,
З хвостом родиться,
А як виростає
Хвіст відпадає.
                        (жаба) амфібія

3. Лягла під дубочком,
Згорнувшись клубочком
Обійди її, бережись!
                         (змія) рептилії

4. У долині цілий день
Він співає дзвінких пісень.
Як верба і як калина,
Птах цей – символ України
Тішить піснею людей
Славнозвісний …
                                (соловей)

5. Хоч нічого не згубила,
Увесь час чогось шука,
Все довкола перерила
Відгадайте, хто така?
                             (свиня)

Отже, ми пригадали представників Хордових, які вивчали.

ІV. Узагальнення та контроль знань з теми.

  1. «Цікаві запитання»
  • Навіщо зайцю великі вуха? (Охолоджувальний пристрій, беруть участь у терморегуляції)
  • Чому птахи сидять на дроті щільно одне до одного?( Щоб при синхронному зльоті модна було вільно працювати крилами)
  • Довжина язика жирафа досягає півметра. Навіщо йому такий довгий язик? (З його допомогою він чистить собі вуха)
  • Яка тварина може обходитися без води довше за всіх ссавців (верблюд, щур)
  1. «Третій зайвий»

Визначити, яка тварина зайва і чому?

  1. Коала, кенгуру, єхидна (Єхидна – яйцекладна)
  2. Їжак, качкодзьоб, єхидна (Їжак – плацентарний)
  3. Карась, черепаха, вуж (Карась – риба, а інші плазуни)
  4. Вовк, рись,корова (Корова – травоїдна)

4.  « Творча лабораторія»

  1. Як ви гадаєте, що вигідніше: відкладати багато ікри і не турбуватися про неї або турбуватися про невелику кладку?
  2. У народі кажуть, що жаба сама лізе в пащу вуха чи гадюки. Чому? (Вуж висовує дуже довгий кінчик язика і швидко рухає ним. А у жаби є рефлекс – хапати все, що ворушитися)

5. «Швидкі запитання»

  • На які відділи поділяється тіло птаха? (голова, тулуб, шия, кінцівки)
  • Які органи розташовуються на голові птаха? (очі, ніздрі, вушні отвори, дзьоб)
  • Від чого залежить форма дзьоба? (від способу живлення)
  • Яке запліднення у ссавців? (внутрішнє)
  • Середовище життя риби? (водне)

6. «Поміркуй»

  1. Іноді людей за тими чи іншими якостями можна порівнювати з птахами:
  • насуплений чоловік – сич;
  • містичний дядько – чорний крук;
  • тонконога дівчина – чапелька;
  • говіркий хлопець – як горобець.
  1. Чому плазуни відкладають по кілька десятків яєць, а птахи – усього кілька штук? (турбота про потомство)
  2. А з яким птахом ви себе асоціюєте?
  3. Поміркуйте і продовжіть: « Дбаймо про тварин, друзів своїх менших, з добром у душі» (приведіть приклади з власного досвіду)

VІІ. Контроль знань з темою «Різноманітність тварин. Хордові.
( Письмова самостійна робота)

VІІІ. Підведення підсумків уроку.

ІХ. Домашнє завдання повторити параграф 16-27

docx
До підручника
Біологія 7 клас (Довгаль І.В., Ягенська Г. В., Жолос О. В., Ходосовцев О. Є., Костіков І. Ю., Волгін С. О., Додь В. В., Сиволоб А. В., Скрипник Н.В., Толстанова Г. М.)
Додано
3 березня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку