Узагальнення. Тематичний контроль за розділом «ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ КІНЦЯ ХVІІІ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ ст.».
І рівень (0,5 балів за кожну відповідь) Всього 3б
-
Він був один із основоположників української ботаніки, автором понад 100 наукових праць із різних галузей знань: фольклористики, етнографії, мовознавства, історії, археології. Як звали цього науковця?
А Михайло Максимович
Б Данило Заболотний
В Дмитро Бантиш-Каменський
Г Михайло Грушевський
-
Перший вищий навчальний заклад нового типу – університет – було відкрито у м. Харкові у
А 1805
Б 1806
В 1807
Г 1808
-
У XVII ст. – на початку XIX ст. в українській літературі та мистецтві основними художніми напрямками були
А символізм і модернізм
Б імпресіонізм і футуризм
В класицизм і романтизм
Г бароко і неореалізм
-
Його літературна діяльність розпочалася близько 1794 р. з переробки поеми римського поета Вергілія «Енеїда»
А Григорій Квітка-Основ’яненко
Б Іван Котляревський
В. Петро Гулак-Артемовський
Г Євген Гребінка
-
Його творчість вважають вершиною розвитку української літератури. Наприкінці життя він створив низку поезій, що стали зразком любовної та пейзажної лірики.
А Микола Устиянович
Б Пантелеймон Куліш
В Микола Гоголь
Г Тарас Шевченко
-
Найвідомішим представником у музиці і одним із перших професійних композиторів на західноукраїнських землях був
А Йосип Витвицький
Б Микола Леонтович
В Станіслав Людкевич
Г Михайло Вербицький
ІІ рівень (2 бали за кожну відповідь) Всього 4 б
-
Дайте визначення поняттям:
«Менталітет» - це …..
«Реалізм» - це …..
ІІІ рівень (2 бали)
-
Напишіть правильні відповіді
Які склалися позитивні історичні умови розвитку української культури в 1 половині ХІХ ст.
-
кріпацтво;
-
українське національне відродження;
-
становість суспільства;
-
потреби господарського розвитку;
-
відсутність системи народної освіти;
-
платність середньої освіти;
-
становлення українського національного руху;
-
поширення вжитку української мови;
-
русифікація, полонізація та мадяризація вищої освіти;
-
демократизація освіти
-
елітарність культури
IV рівень (3 бали)
-
За планом дайте стислу характеристику історичного діяча, зображеного на малюнку.