23.12.21р. 2-Б клас Тема:Узагальнюючий урок з теми «Моя сім’я та друзі. My family and friends».
Мета: повторити, закріпити, узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички з вивченого матеріалу з теми “My family and friends”; пригадати та активізувати вивчені мовленнєві структури теми; розвивати пам'ять, логічне мислення, усне та писемне мовлення; навички читання та сприймання мовлення на слух; виховувати культуру спілкування, привчати учнів до порядку.
Очікуваний результат: на кінець уроку учні вміють розповідати про членів родини та друзів; вміють використовувати вивчені мовленнєві структури теми .
Тип уроку: узагальнюючий урок-подорож .
Обладнання: ноутбук, презентація до уроку, картки , робочі аркуші, друковані зошити (workbooks Smart Junior 2).
Етапи |
Час |
Прийоми і методи |
І Вступ |
5хв |
Коментар учителя, фонетична зарядка , створення сприятливого емоційного настрою . |
ІІ Постанова навчальної проблеми. Узагальнення та закріплення вивченого матеріалу. |
30 хв |
Коментар учителя, зашифровані картинки, складання пазлів, вибір правильної відповіді, заповнення пропусків у словах та тексті. |
ІІІ Підведення підсумків уроку. |
5 хв |
Коментарі учителя й учнів |
Procedure
I . Beginning of the lesson.
1. Greeting.
T.: Hello, my friends! Nice to see you again! Today we have a magic lesson. And our guests will take part in too.
T.: Let's say hello to our guests. Do you remember our “Hello song”? Let's sing a song "Hello!"
https://youtu.be/kejJ2bjbkRo
Ps sing a song. Then answer the question “How are you?”- учні відповідають , показуючи відповідний смайлик.
2. Checking hometask.
WB Ex. 2 p.29. (Ps read the sentences about Anna and Molly).
II. Main body.
1. Warming up. T.: Super! What can we see here? Look! What is it?
- It is a snowman.(Слайд 1)
Сьогодні у нас незвичайний урок. До мене звернувся сніговик Snowman і попросив про допомогу. Йому необхідно віднести лист з замовленнями дітей Діду Морозу. Але дорога не проста і складається з випробувань. Допоможемо сніговику пройти всі випробування?
T.: Своєю піснею ми розбудили ведмедя, він cпросоння розкидав всі свої іграшки та не може тепер заснути , поки не знайде їх в снігу. (Іграшки заховані під сніжинками, діти повинні натискати на кожну сніжинку до тих пір поки не вгадають, що то за іграшка). Help me! Find my toys. (Слайди 2-6)
2.Vocabulary practice.
T.: Наступну на своєму шляху сніговик Snowman зустрів лисичку. Вона дуже хитра і хотіла забрати листа у сніговика та отримати всі подарунки. Тому задала сніговикові завдання з впевненістю, що він його не виконає. Але ж ми йому допоможемо.
Лисичка просить назвати членів сім’ї та прикрасити ялинку: Tell me about your family. This is my (mother, father, sister, brother…).Then decorate the Christmas Family Tree, fill in the missing letters. (Слайд 7-9).
T.: Далі Snowman зайшов в ліс і там зустрів сову, яка погодилася йому допомогти лише після виконання завдання: Do a jigsaw puzzle. (Слайди 10-16)
3. Speaking.
T.: Наш сніговик Snowman зустрів по дорозі вовка, який попросив його дати відповіді на запитання.
Read and answer the questions. (Слайди 17-25)
4. Physical activity.
T. Our snowman asks us to move. Let’s move: (Слайд 26)
https://youtu.be/ro320aiyesc
6. Reading and writing.
T.: Наш сніговик зустрів по дорозі свою подругу, яка сказала йому, що залишилося останнє завдання. Read the text and do the task. Write the missing words. (Слайд 27-28)
T.: Ось і дістався сніговик до Діда Мороза.(Слайд 29)
III The end of the lesson.
Summary.
Answer the questions:
1)Діти, чи сподобався вам урок? Чи було вам легко та цікаво? Підніміть відповідний смайлик.
Homework.
Revise the words. Повторіть слова з теми «Моя сім’я та друзі»
1