Узагальнюючий урок з теми „ Текстовий процесор”

Про матеріал

Тематичне оцінювання з теми : „ Текстовий процесор Microsoft Word”. Воно складається з двох частин: перша – теоретична, друга – практична. В теоретичній частині учні покажутье , які знання отримали з даної теми за допомгою гри "Лотаея". А в практичній – застосування цих знань в житті при створенні проекту " Якби я був міністром освіти. то..".

Перегляд файлу

Узагальнюючий урок з теми „ Текстовий процесор”

                                                                                                                     Я чую – і забуваю.
                                                                                                           Я слухаю і бачу –

                                                                                                            і я запам’ятовую.
                                                                                                          Я дію – і я розумію.

Мета: 

Навчальна - перевірити знання учнів, отриманих і засвоєних з даної теми, показати застосування 

                    вивченого в житті, проконтролювати рівень знань.

Виховна -     виховувати культуру мовлення та спілкування, мислення учнів, продовжувати

                    формулювати в учнів почуття  відповідальності за власні дії, приймати рішення

                    колективом 

Розвиваюча - розвивати взаємопідтримку, товариські стосунки, інтерес до  інформатики

Види роботи: робота по групам,  гра „ Лотерея”, практична робота  на   комп’ютерах.

Тип уроку: перевірка отриманих знань

ХІД УРОКУ:

1. Організаційний етап:

 Привітання, підготовка учнів до роботи на уроці

2. Етап мотивації для активного і свідомого засвоєння матеріалу учнями:

Повідомляється тема уроку „ Тематичне оцінювання з теми „ Текстовий процесор”

Вчитель:

   Сьогодні у нас тематичне оцінювання з теми : „ Текстовий процесор Microsoft Word”. Воно буде складатися з двох частин: перша – теоретична, друга – практична. В теоретичній частині  ви покажете , які знання ви отримали  з даної теми. А в практичній – застосування цих знань в житті.

                     Оцінка  за урок буде виставлена на основі цих двох частин , як середнє арифметичне.

3. Етап контролю і самоконтролю засвоєння  навчального матеріалу шляхом виконання вправ:

Вчитель:

  Переходимо до теоретичної частини. Вона буде проходити в такому вигляді: клас поділений на групи ( на попередньому уроці) , в кожній команді свій командир.

                Командири ! Будь-ласка підійдіть до мене та отримайте питання по теорії і листок звіту, в які ви виставите оцінки кожному члену своєї команди. ( командири отримують листки).

                 Я даю вам декілька хвилин на взаємне опитування . Потім ви оцінюєте один одного. Далі до мене по черзі будуть підходити командири з своїми звітами і вибирають один з білетів, які лежать біля мене.

Що ж у цих білетах?  Нагадую,  вони будуть таких типів:

Якщо ви витягнете ДОВІРУ. Це значить, що я залишу ті оцінки , як ви поставили один одному.

Якщо – ОДИН ЗА ВСІХ, то я вибираю серед вашої команди  представника, який відповідає мені.

Якщо представник вашої команди підтвердив свою оцінку, то вся група отримує  оцінки, які

написані в звіті . Якщо ж він отримує менше балів, значить і вся група отримує оцінки з знижкою балів ( аналогічно, якщо представник команди відповідає краще).

Наступний білет – ДЕПУТАТ. Тут відповідає на мої питання представник, якого вибираєте ви.

Ще один тип білетів – ВСІ. Відповідають всі.

  1. Проведення теоретичної частини.

Діти працюють по групах, перевіряючи теоретичні знання і оцінюючи один одного.

Контрольні питання по теорії з теми

„ Текстовий процесор Microsoft Word

1. Як запустити ТП?                                                                                                                     (1 бал)

2. З яких елементів складається вікно Microsoft Word ?                                                           (1 бал)

3. Як закрити вікно ТП?                                                                                                               (1 бал)

4. Основні елементи тексту.                                                                                                         (2 бали)

5. Як визначити кількість слів та символів в документі?                                                          (2 бали)

6. Як перевірити правопис ?                                                                                                         (1 бал)

7. Як задати розмір шрифту?                                                                                                        (1 бал)

8. Як задати тип шрифту?                                                                                                             (1 бал)

9. Як відкрити документ, створений раніше?                                                                             (1 бал)

10. Як зберегти набраний документ?                                                                                            (1 бал)

11. Як надрукувати текстовий документ?                                                                                    (1 бал)

12. Як добавити панелі інструментів?                                                                                         (2 бали)

13. Як створити новий текстовий документ?                                                                               (1 бал)

14. Що таке редагування тексту?                                                                                                   (1 бал)

15. Що таке форматування тексту?                                                                                              (1 бал )

16. Як виділити фрагмент тексту?                                                                                                (2 бали)

17. Як виділити весь текст?                                                                                                          (2 бали)

18. Як почати новий абзац тексту?                                                                                               (1 бал)

19. Як підкреслити слово?                                                                                                              (1 бал)

20. Як змінити розмір символів в одному реченні?                                                                   (2 бали)

21. Як вирівняти фрагмент тексту з обох боків?                                                                          (1 бал)

22. Які є ефекти анімації?                                                                                                               (1 бал)

23. Як поставити анімацію до тексту?                                                                                          (2 бали)

24. Яке призначення буфера обміну?                                                                                            (1 бал)

25. Що таке буфер обміну?                                                                                                           (2 бали)

26. Як скопіювати речення в буфер обміну?                                                                               (1 бал)

27. Як вставити фрагмент у задане місце тексту?                                                                       (1 бал)

28. Як відмінити неправильну дію?                                                                                              (1 бал)

29. Що означає кнопка , на якій намальовані ножиці?                                                                (1 бал)

30. Як вставити номери сторінок?                                                                                               (2 бали)

31. Як переглянути розташування тексту на сторінках?                                                            (1 бал)

32. Як один текстовий документ вставити в інший?                                                                 (3 бали)

33. Яка різниця між копіюванням , переміщенням і вилученням тексту?                             ( 3 бали)

34. Як вилучити фрагмент тексту?                                                                                             (1 бал)

35. Що таке таблиця?                                                                                                                    (1 бал)

36. З яких елементів складається таблиця?                                                                                (1 бал)

37. Які є способи створення таблиць?                                                                                        (1 бал)

38. Як створити таблицю за допомогою команди Вставити таблицю?                                  (2 бали)

39. Як створити таблицю методом перетворення тексту в таблицю?                                    ( 3 бали)

40. Як намалювати таблицю?                                                                                                     (1 бал)

41. Що таке розділювач у тексті?                                                                                               (1 бал)

Листок звіту  команди №____

П.І.Б.

Теоретична частина

Оцінка

учнів

Оцінка

вчителя

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

  1.          Здача проектної роботи

Вчитель :

         -   Ось і закінчилася теоретична частина нашої атестації, за яку ви отримали оцінки. Переходимо до практичної частини. Вам було завдання створити реферат-роздум « Якби я був міністром освіти, то  в шкільне навчання я ввів би такі предмети..», де були б цікаві думки учнів про предмети, які б хотілося вивчати і обґрунтування вибору саме цих предметів .

 

Вимоги

  1.       Об’ єм роботи більше 6 друкованих сторінок.
  2.   Титульний лист оформлений за допомогою  об’єкта Word Art і рамки.
  3.   Сторінки роботи повинні мати поля: ліве – 30 мм, зверху – 20 мм, праве – 20 мм, знизу – 25 мм.
  4.   Шрифт  Arial, розмір символів 12 пт., начертання – звичайне, колір тексту – задовільний.
  5.   Полуторний міжрядковий інтервал, перша строфа – відступ  на 0,63 см.
  6.       Вирівнювання тексту по ширині.
  7.   Текст повинен бути відформатований .
  8.   В роботі  повинні використовуватися обов’язково  відформатовані таблиці , вставка

          об’єктів ( малюнків, фотографій), анімація.

  1.   Всі сторінки повинні бути пронумеровані посередині верхнього поля сторінки.
  2. План ( на 11-12 балів повинні бути присутні гіперпосилання  від кожного пункту

            плану) із   вказуванням   сторінок , на яких кожний з елементів плану викладений

           у роботі.

  1.   Робота повинна вміщувати :
    1.                План
    2.               Основний зміст – текстова, графічна та ілюстративна матеріали.
    3.                Додатки – щоб не переобтяжувати основну частину, рекомендується частину

                     матеріалу виносити в додатки ( не обов’язково).

  1.               Список використаних джерел ( якщо вони є).
  1. Проект здається в двох примірниках –  перший надрукований на аркуші А4 ,

           другий –     збережений на інформаційному носії ( диску)

 

  1.    Підсумок уроку.

Критерії оцінювання

Вимоги

Бали

Вимоги

Бали

Обсяг проведеної роботи

1

Форматування тексту:

  •           використання різних шрифтів
  •           використання різних розмірів символів і  їх видозміни
  •           анімація і заливка до тексту

 

1

1

 

1

Вибір і розкриття теми

1

Редагування тексту

1

Вставка об’єктів:

  •             рамок
  •             WordArt
  •             з колекції
  •             фотографій
  •             нумерація сторінок

 

1

1

1

1

1

Наявність гіперпосилань в плані

( на 11-12 балів)

1

Теорія

 

Практика

 

Тематичний бал

 

Підводиться підсумок вивчення теми « Текстовий процесор». Оголошується статистика тематичного оцінювання з даної теми.

  1.          Домашнє завдання .     Повторити вивчений матеріал.
Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
4 лютого
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку