В цьому зошиті представлені самостійні роботи по темам,та практичні роботи. Користуючись цим зошитом буде дуже зручно перевіряти знання учнів по темам.
ІНФОРМАТИКА
РОБОЧИЙ
ЗОШИТ
Самостійна робота№1
Початковий рівень:
Вибери правельну відповідь,кожна правильна відповідь 0.5 бала
1) Які типи (розширення) файлів належать до музичних?
А.jpg
|
|
|
|
Б. avi
В. mp3
Г. wav
2) Які програми для роботи з відео ви знаєте?
А. Microsoft Movie Maker;
|
|
|
|
Б.Paint;
В.Windows Media player
Г. Microsoft Office Picture Manager
3) До пристроїв введення мультимедіа належить:
А. Відеомагнітофон;
|
|
|
|
Б. Процесор;
В. Мікрофон;
Г. Принтер;
4) Які типи (розширення) файлів належать до відео?
А. jpg
|
|
|
|
Б. avi
В. mp3
Г. wav
5) Які програми для роботи з графічними зображеннями ви знаєте?
А. Microsoft Windows;
|
|
|
|
Б. Paint;
В. Windows Media player
Г. Microsoft Office Picture Manager
6) До пристроїв виведення мультимедіа належить:
А. Відеореєстратор;
|
|
|
|
Б. Процесор;
В. Монітор;
Г. Відеокамера;
Середній рівень
Деякі питання мають декілька правильних відповідей: кожна правильна
відповідь 0.5 бала
|
|
|
|
7)Мультимедійні програвачі, або медіа-плеєри, — це програми для
А. відтворювання мультимедійних даних
Б .створення мультимедійних об’єктів
В .редагування та форматування мультимедійних об’єктів
8)Відео- та веб-камери, фотоапарати, мікрофони, музичні синтезатори, графічні планшети тощо — це
А. програми для роботи з мультимедіа
|
|
|
|
Б. пристрої для роботи з мультимедіа
В. дані, що містять об’єкти мультимедіа
9)Для перенесення на комп’ютер зображень до USB-порту можна під’єднати:
А. цифровий фотоапарат
|
|
|
|
В.мультимедійний проектор
Б. кардрідер
10)Опрацювання об’єктів мультимедіа передбачає їх:
А.створення
|
|
|
|
В.форматування
Б. редагування
Г.перегляд
11)Файли, що містять мультимедійні дані, можуть мати розширення:
A. wma
Б .аvі
|
|
|
|
|
В.mp3
Г.mp4
Д.wav
12. Для збереження мультимедійних даних використовують пристрої:
А.фотоапарати
|
|
|
|
|
|
|
|
Б.оптичні диски
В.мікрофони
Г.телевізори
Д.смартфони
Е.цифрові фоторамки
Є.накопичувачі на жорстких магнітних
Ж.флеш-карти
Достатній рівень:
Відгадати кросворд – 3 бали.
5
2
1
7
6 3
4
1.Текст що вводиться у фільмі.
2.Програма,призначена відтворювати файли мультимедіа.
3.Фрагмент презентації,в межах якого виконується робота над її об’єктами .
4.Послідовність кліпів. 5.Процес створення кліпу шляхом додавання або видалення файлів.
6.Документ програми Windows Movie Maker,який має розширення mswmm. 7. Статичні зображення,що з’єднуються послідовно і утворюють відео.
Високий рівень
Кожна правильна відповідь 1 бал
1. Чому відео та аудіо для людини є найбільш інформативними:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
2. Велику кількість відео- і аудіоформатів розроблено через те, що:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
3.Назвіть можливості,які активно використовуються у мультимедіа:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________Оцінка
Практична робота №6 «Створення відео кліпу» |
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Завдання: Знайдіть в Інтернеті фото про Сім чудес Стародавнього світу, збережіть у своїй папці Практична робота №6. На Робочому столі в папці «Диск» знаходяться відео кліпи та аудіо записи для використання при створенні відео кліпу.
Початковий та середній рівні
1.Завантажити програму Windows Movie Maker.
2.Імпортуйте в проект: одне відео, десять фото, один музичний супровід. 3.Збережіть проект у власній папці.
Достатній рівень
4. Встановіть відео ефекти за бажанням. 5.Настройте відео переходи за бажанням.
Високий рівень
6. Введіть титри та музичний супровід у фільм. 7.Збережіть фільм у власній папці.
Висновок:________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Самостійна робота №2 |
Початковий рівень:
Вибери правильну відповідь,кожна правильна відповідь 0.5 бала
1.Як називається спеціальна програма для створення, редагування та перегляду комп’ютерних презентацій…
А. редактор;
|
|
|
|
Б. художник;
В. диктор.
2.Інструменти для роботи зі слайдами доступні в режимі:
А. звичайному;
|
|
|
|
Б. показу слайдів;
В. сортувальник слайдів.
3.Які є види комп’ютерних презентацій?
А. Потокові, фільмові;
|
|
|
|
Б. фільмові, анімаційні;
В. потокові, слайдові;
Г. слайдові, анімаційні.
4. Для презентацій, створених у Microsoft PowerPoint, формат за стандартом:
А. doc;
|
|
|
|
Б. xls;
В. ppt; Г. rtf
5.Редактор презентацій Microsoft Power Point дає змогу створювати презентації:
А. слайдові;
|
|
|
|
Б. потокові;
В. анімаційні;
Г. в форматі ЕХЕ.
6. Чи дозволяє формат ppt переглядати презентації у вікні браузера?
А. Так;
|
|
|
|
Б. ні;
В.так, якщо встановити відповідний пагін.
Г. Незавжди
Середній рівень:
Вибери правельну відповідь,кожна правильна відповідь 0.5 бала
7.Виберіть такий вигляд подання презентацій, який не підтримується ^ Microsoft PowerPoint:
А. звичайний;
|
|
|
|
Б. сортувальник слайдів;
В. показ слайдів;
Г. схема слайдів.
8. Який формат файлів не підтримується Microsoft PowerPoint?
|
|
|
|
А. doc;
Б. ppt;
В. pps;
Г. html.
8.Чи можна в Microsoft PowerPoint створити растровий малюнок?
А. Так;
|
|
|
|
Б. ні.
9. Під час роботи Microsoft PowerPoint використовує:
А. свої власні шрифти;
|
|
|
|
Б. шрифти, встановлені в операційній системі Windows;
В. шрифти, встановлені в офісному пакеті Microsoft Office;
Г. жодна з наведених відповідей не є правильною.
10. Для роботи ^ Microsoft PowerPoint необхідне встановлення:
А. офісномго пакета Microsoft Offi ce;
|
|
|
|
Б. операційної системи Windows;
В. Microsoft Word;
Г. жодна з наведених відповідей не є правильною.
11. Зовнішній вигляд слайда настроюється за допомогою:
А. опції Вигляд меню Вигляд;
|
|
|
|
Б. опції Розмітка слайда меню Формат; В. опції настройка часу меню Показ слайдів;
Г. опції Макрос меню Сервіс.
12. Щоб вставити в слайд малюнок із файла, необхідно виконати такі дії:
А. Вставка / Малюнок / Автофігури;
|
|
|
|
Б. Вставка / Діграма;
В. Сервіс / Показ слайдів;
Г. Вставка / Малюнок / З файла.
Достатній рівень:
Відгадати кросворд - 3 бали
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Як називаєтьсяпрезентація для неперервного відтворення потоку об'єктів з наперед визначеним часом показу кожного з них?
2. Електронні документи рекламного або інформаційного характеру, підготовлені до перегляду за допомогою комп'ютера?
3.Масив даних, отриманий шляхом дискретизації (аналого- цифрового перетворення) оригіналу?
4.Яку назву має майстер в програмі Microsoft Power Point,який використовує в своїй роботі ітерактивний спосіб?
5. Процес художньо-технічного проектування виробів або їхніх комплексів?
6. Динамічний візуальний ефект, доданий до текстового або графічного об'єкта слайда ?
7. Окрема екранна сторінка, що може містити текстові, графічні, відео- та звукові об’єкти, гіперпосилання?
Високий рівень:
Кожна правильна відповідь 1 бал.
1.Для чого використовується комп’ютерна презентація?
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
2.Як ви гадаєте які переваги має комп’ютерна презентація порівняно с традиційною?
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3.Чим відрізняється слайдові презентації від потокової?
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
__________________Оцінка
Практична робота №7 «Розробка слайдової презентації»
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Завдання: Створити у редакторі PowerPoint слайдову презентацію під назвою
«Практична робота №7»
Початковий та середній рівні
1.Завантажити програму Microsoft Power Point
2.Розробіть структуру і оформлення презентації з історії України на тему «Гетьманські столиці України», в якій слід передбачити:
1) титульний слайд з назвою презентації та вказівкою на автора;
2) слайд з переліком назв і гербами міст, що в різні часи були столицями гетьманської України;
Достатній рівень
3) по три слайди про кожне місто-столицю з його короткою історією;
4) заключний слайд з таблицею періодів, у які міста були столицями Гетьманщини, та посиланнями на додаткові джерела інформації;
5) кольорову гаму презентації (основний і додаткові кольори оформлення, колір заголовків і основного тексту тощо) або використання певної теми оформлення.
Високий рівень
2. Наповніть слайди текстовими та графічними об’єктами (можна використати матеріали Інтернету або друкованих видань).
3. Збережіть презентацію в своїй папці.
Висновок:________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
__________________Оцінка
Практична робота №8 «Анімація в слайдових презентаціях» |
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Завдання: Вставити анімації до практичної роботи №7
Початковий та середній рівні
1. Відкрийте вказаний учителем файл (Практична робота №7). 2. Установіть для вказаних об’єктів ефекти анімації з такими значеннями властивостей:
• слайд № 1, об’єкт – Заголовок ефект Виділення – Зміна розміру:
• початок – Після попереднього, 0,5 с;
• швидкість – Середньо;
• звук – Немає звуку; слайд № 1, об’єкт – Текст ефект Входу – Виїжджання:
• початок – Після попереднього, 2 с;
• швидкість – Середньо;
• анімація тексту – Усі разом;
• звук – Немає звуку;
• слайд № 2, об’єкти – Графічні зображення
• ефект Шляхи переміщення – Користувацький шлях, пряма (рис.2.58);
• початок – З попереднім; слайд № 9, об’єкт – Таблиця ефект Входу – Поява, зліва:
• початок – Після клацання; швидкість – Повільно; звук – Вкладання.
3. Установіть для всіх інших об’єктів презентації на свій вибір один і той самий ефект анімації з групи Вхід.
4. Додатково для всіх інших текстових об’єктів установіть на свій вибір один і той самий ефект анімації з групи Виділення.
5. Установіть такі значення властивостей анімації зміни слайдів:
1. 1 слайд: тип – за годинниковою стрілкою, 2 сектори; звук – без звуку; швидкість переходу – повільно;
2. 2 слайд: тип – відкривання праворуч – угору, звук – вітер; швидкість переходу
– швидко; зміна слайда – автоматично після 2 с.
Достатній рівень
6. Для всіх інших слайдів установіть на свій вибір один і той самий ефект анімації зміни слайдів. Установіть такі налаштування часу демонстрації слайдів: першого – 3 с; другого – 5 с; третього – 5 с; четвертого – 3 с; п’ятого – 5 с; шостого – 3 с; сьомого – 5 с; восьмого – 3 с; дев’ятого – 5 с.
7. Установіть три варіанти вибіркового показу з іменами, що відповідають назвам столиць, включивши в кожний показ: титульний слайд, слайд № 2, два слайди з даними про певну столицю, слайд № 9.
8. Зв’яжіть гіперпосиланнями зображення герба кожної столиці з тим слайдом, на якому розпочинається розповідь про цю столицю.
Високий рівень :
9. Розмістіть на слайдах кнопки дії: Слайд № 1 – без кнопок дій; Слайд № 2 – кнопка дій ;
Слайди № 3–8 – кнопки дій , і ; Слайд № 9 – кнопки дій і .
Закріпіть за кнопками , стандартні дії переходу до відповідних слайдів, а за кнопкою – перехід на слайд № 2.
10. Збережіть презентацію у своїй папці у файлі з іменем Практична робота 8.pptx.
Висновок:________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
__________________Оцінка
Самостійна робота №3 |
Початковий рівень :
Кожна правильна відповідь 1 бал.
1.Спільне застосування різноманітних програм, що мають доступ до функцій одна одної без виходу зі своїх середовищ, передбачено:
А.стандартом OLE
Б.текстовим процесором
|
|
|
|
В.графічним редактором
Г PowerPoint
2.Механізм OLE призначений для …
|
|
|
|
А копіювання об’єктів
Б зв’язування та вбудовування об’єктів
В збереження об’єктів Г повертання об’єктів
3. Який спосіб вставлення об’єктів передбачає, що об’єкт зберігається тільки в файлі OLE- сервера, а в документ, який редагується, він викликається в разі необхідності його відображення на екрані? А виділення
|
|
|
|
Б зв’язування
В збереження
Г вбудовування
Середній рівень:
Кожна правильна відповідь 1 бал.
|
|
|
|
4. Який спосіб вставлення об’єктів передбачає, що об’єкт розміщується в самому файлі документу? А копіювання
Б зв’язування
В збереження
Г вбудовування
|
|
|
|
5. Яка з вказаних характеристик не властива для Вікі-технології А розподіл вмісту на іменовані сторінки
Б колективна робота
В створення нової сторінки передує створенню посилання на неї
Г облік змін (облік версій) тексту – можливість порівняння редакцій та відновлення попередніх версій
6. Вкажіть команду (команди), за допомогою якої (яких) імпортуються зображення в текстові документи, презентації та електронні таблиці.
А. ВставленняФігури
|
|
|
|
Б. Вставлення
В. Вставлення Рисунок
Г.Рисунок
Достатній рівень:
Кожна правильна відповідь 1 бал.
7. Яка з вказаних характеристик не властива для Вікі-технології? А. можливість багатократного внесення
|
|
|
|
правок засобами самого середовища, без використання зовнішніх редакторів
Б. особлива мова розмітки – так звана вікі-розмітка, яка дозволяє легко та швидко створювати в тексті структурні елементи та оформлювати окремі елементи
В. знищення попередньої інформації при оновленні сайту
Г. відображення змін відразу після їх внесення
8.Укажіть дію (дії), за допомогою якої (яких) імпортуються зображення з графічного редактора в текстові документи, презентації та електронні таблиці. А вставлення в документ
|
|
|
|
Б виділення зображення і вставлення в документ
В копіювання зображення в графічному редакторі та вставлення його в документ з використанням буфера обміну
Г виділення зображення в графічному редакторі та вставлення його в документ з використанням буфера обміну.
Закінчіть речення.
9. Користувачі середовища для спільної роботи з документами, які мають право редагувати документи, електронні таблиці та презентації, добавляти та видаляти інших співавторів і читачів (якщо власник надав дозвіл на це), називаються… _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Високий рівень:
Кожна правильна відповідь 1 бал. Закінчіть речення.
10. Користувачі середовища для спільної роботи з документами, які мають право не тільки редагувати, але й знищувати документи, додавати інших користувачів, називаються …
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ Дайте відповідь:
11. Опишіть стратегію організації колективної роботи з обробки даних.
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
12. Опишіть правила обробки даних у середовищі для спільної роботи з онлайновими документами.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
__________________Оцінка
Практична робота №9 «Розроблення колективного проекту» |
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Завдання: Розробіть спільний проект на тему «Моя майбутня професія»
Початковий та середній рівні
1. Об'єднайтесь у групу з 3-4 осіб.
2. Обговоріть у групі тематику проекту, його структуру, складіть план розробки проекту, розподіліть ролі учасників проекту.
3. Підготуйте колективно різні складові проекту - плакати, буклети, календарі, текстові документи, презентації, відеоролики, звукові записи, публікації, стенди тощо, використавши для їх підготовки програмне забезпечення, що вивчалося в курсі інформатики.
Достатній та Високий рівень
4. Створіть засобами Місrosoft Оffiсе Groove 2007 або Документи Google спільний ресурс, де розмістіть складові проекту.
5.
6. Збережіть проект у спільній папці.
7. Презентуйте свій проект своїм одноклассникам
Висновок:________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_____________Оцінка