Зошит з інформатики для 10 класів

Про матеріал

В цьому зошиті представлені самостійні роботи по темам,та практичні роботи. Користуючись цим зошитом буде дуже зручно перевіряти знання учнів по темам.

Перегляд файлу

ІНФОРМАТИКА  

РОБОЧИЙ  

ЗОШИТ

 

 

 

 

 

Самостійна робота№1

Початковий рівень: 

Вибери правельну відповідь,кожна правильна відповідь 0.5 бала

1)  Які типи (розширення) файлів належать до музичних?

 А.jpg

 

 

 

 

Б. avi

В. mp3

Г. wav

2)  Які програми для роботи з відео ви знаєте?             

А. Microsoft Movie Maker;

 

 

 

 

Б.Paint;

В.Windows Media player

Г. Microsoft Office Picture Manager

3)  До пристроїв введення мультимедіа належить:

А. Відеомагнітофон;

 

 

 

 

Б.  Процесор;

В. Мікрофон;

Г. Принтер;

 

4)  Які типи (розширення) файлів належать до відео?

А. jpg

 

 

 

 

Б. avi

В. mp3

Г. wav

5)  Які програми для роботи з графічними зображеннями ви знаєте?

            А. Microsoft Windows;                                                                            

 

 

 

 

Б. Paint;

В. Windows Media player

Г. Microsoft Office Picture Manager

6)  До пристроїв виведення мультимедіа належить:

            А. Відеореєстратор;                                                               

 

 

 

 

Б. Процесор;

В. Монітор;

Г. Відеокамера;

 

 Середній рівень

Деякі питання мають декілька правильних відповідей: кожна правильна

відповідь 0.5 бала

 

 

 

 

 

7)Мультимедійні програвачі, або медіа-плеєри, — це програми для

 

            А. відтворювання мультимедійних даних                                                      

Б .створення мультимедійних об’єктів

В .редагування та форматування мультимедійних об’єктів

8)Відео- та веб-камери, фотоапарати, мікрофони, музичні синтезатори, графічні планшети тощо — це

            А. програми для роботи з мультимедіа                                                  

 

 

 

 

Б. пристрої для роботи з мультимедіа

В. дані, що містять об’єкти мультимедіа

9)Для перенесення на комп’ютер зображень до USB-порту можна під’єднати:

            А. цифровий фотоапарат                                                                                        

 

 

 

 

            В.мультимедійний    проектор

Б. кардрідер

 10)Опрацювання об’єктів мультимедіа передбачає їх:

 

А.створення

 

 

 

 

            В.форматування                                                                                                     

Б. редагування                                                      

Г.перегляд

 

11)Файли, що містять мультимедійні дані, можуть мати розширення:

A. wma

            Б .аvі                                                                               

 

 

 

 

 

В.mp3

   Г.mp4

Д.wav

 

 

 

12. Для збереження мультимедійних даних використовують пристрої:

А.фотоапарати                       

 

 

 

 

 

 

 

 

Б.оптичні диски                         

В.мікрофони                         

Г.телевізори

Д.смартфони    

Е.цифрові фоторамки   

Є.накопичувачі на жорстких магнітних                                     

Ж.флеш-карти

 

 

 

 

 

 

                               Достатній рівень:

Відгадати кросворд – 3 бали.

                5           

                               

  

                                                       2     

 

1             

7

                                    

                                    

  6             3           

                                    

4                           

                           

                           

                           

                           

 

1.Текст що вводиться у фільмі.

2.Програма,призначена відтворювати файли мультимедіа.

3.Фрагмент презентації,в межах якого виконується робота над її об’єктами .

4.Послідовність кліпів. 5.Процес створення кліпу шляхом додавання або видалення файлів.

6.Документ програми Windows Movie Maker,який має розширення mswmm. 7. Статичні зображення,що з’єднуються послідовно і утворюють відео.

 

 

 

 

Високий рівень

Кожна правильна відповідь 1 бал

 

1.                  Чому відео та аудіо для людини є найбільш інформативними:

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

2.                  Велику кількість відео- і аудіоформатів розроблено через те, що:

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

3.Назвіть можливості,які активно використовуються у мультимедіа:

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________                 

 

 

            

_________________Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Практична робота №6 «Створення відео кліпу»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

 

Завдання: Знайдіть в Інтернеті фото про Сім чудес Стародавнього світу, збережіть у своїй папці Практична робота №6. На Робочому столі в папці «Диск» знаходяться відео кліпи та аудіо записи для використання при  створенні відео кліпу.

 

Початковий та середній рівні 

 

1.Завантажити програму Windows Movie Maker.

2.Імпортуйте в проект: одне відео, десять фото, один музичний супровід. 3.Збережіть проект у власній папці.

 

Достатній рівень 

 

4. Встановіть відео ефекти за бажанням. 5.Настройте відео переходи за бажанням.

 

Високий рівень 

 

6. Введіть титри та музичний супровід у фільм. 7.Збережіть фільм у власній папці.

 

 

Висновок:________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №2

Початковий рівень:

Вибери правильну відповідь,кожна правильна відповідь 0.5 бала

1.Як називається спеціальна програма для створення, редагування та перегляду комп’ютерних презентацій…

А. редактор;                                                  

 

 

 

 

Б. художник;

В. диктор.

2.Інструменти для роботи зі слайдами доступні в режимі:

А. звичайному;                                      

 

 

 

 

Б. показу слайдів;

В. сортувальник слайдів.

3.Які є види комп’ютерних презентацій? 

А. Потокові, фільмові; 

 

 

 

 

Б. фільмові, анімаційні; 

В. потокові, слайдові;

Г. слайдові, анімаційні.

4. Для презентацій, створених у Microsoft PowerPoint, формат за стандартом: 

А. doc; 

 

 

 

 

Б. xls; 

В. ppt; Г. rtf

5.Редактор презентацій Microsoft Power Point дає змогу створювати презентації:

А. слайдові;                              

 

 

 

 

Б. потокові; 

В. анімаційні; 

Г. в форматі ЕХЕ.

6. Чи дозволяє формат ppt переглядати презентації у вікні браузера?

 А. Так;                                        

 

 

 

 

 Б. ні;

 В.так, якщо встановити відповідний пагін.

 Г. Незавжди

 

 

 

 

Середній рівень:

                                          Вибери правельну відповідь,кожна правильна відповідь 0.5 бала

 

 

7.Виберіть такий вигляд подання презентацій, який не підтримується ^ Microsoft PowerPoint:

 А. звичайний; 

 

 

 

 

Б. сортувальник слайдів;                 

В. показ слайдів; 

Г. схема слайдів.

8.        Який формат файлів не підтримується Microsoft PowerPoint? 

 

 

 

 

А. doc; 

 Б. ppt;

 В. pps;

 Г. html.

8.Чи можна в Microsoft PowerPoint створити растровий малюнок? 

 А. Так; 

 

 

 

 

 Б. ні.

9.        Під час роботи Microsoft PowerPoint використовує:

 А. свої власні шрифти;

 

 

 

 

 Б. шрифти, встановлені в операційній системі Windows; 

 В. шрифти, встановлені в офісному пакеті Microsoft Office;                              

             Г. жодна з наведених відповідей не є правильною.        

10.    Для роботи ^ Microsoft PowerPoint необхідне встановлення: 

 А. офісномго пакета Microsoft Offi ce;

 

 

 

 

 Б. операційної системи Windows;

 В. Microsoft Word; 

 Г. жодна з наведених відповідей не є правильною.

11.    Зовнішній вигляд слайда настроюється за допомогою:    

А. опції Вигляд меню Вигляд; 

 

 

 

 

 Б. опції Розмітка слайда меню Формат;  В. опції настройка часу меню Показ слайдів;

 Г. опції Макрос меню Сервіс.

12.    Щоб вставити в слайд малюнок із файла, необхідно виконати такі дії: 

А. Вставка / Малюнок / Автофігури;                 

 

 

 

 

Б. Вставка / Діграма;                                                          

В. Сервіс / Показ слайдів; 

Г. Вставка / Малюнок / З файла.

 

 

 

 

                                  Достатній рівень:

                               Відгадати кросворд - 3 бали

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                  

1.            Як    називаєтьсяпрезентація для неперервного відтворення потоку об'єктів з наперед визначеним часом показу кожного з них?

2.            Електронні документи рекламного або інформаційного    характеру, підготовлені до перегляду за допомогою комп'ютера?

3.Масив даних, отриманий шляхом дискретизації (аналого-      цифрового перетворення) оригіналу?

4.Яку назву має майстер в програмі Microsoft Power Point,який використовує в своїй роботі ітерактивний спосіб?

5.  Процес художньо-технічного проектування виробів або їхніх комплексів?

6.  Динамічний візуальний ефект, доданий до текстового або графічного об'єкта слайда ?

7.  Окрема екранна сторінка, що може містити текстові, графічні, відео- та звукові об’єкти, гіперпосилання?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Високий рівень:

Кожна правильна відповідь 1 бал.

 

 

 

1.Для чого використовується комп’ютерна презентація?

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

2.Як ви гадаєте які переваги має комп’ютерна презентація порівняно с традиційною?

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

3.Чим відрізняється слайдові презентації від потокової?

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          __________________Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Практична робота №7 «Розробка слайдової презентації»

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

Завдання: Створити у редакторі PowerPoint слайдову презентацію під назвою

«Практична робота №7»

Початковий та середній рівні 

 

1.Завантажити програму Microsoft Power Point

2.Розробіть структуру і оформлення презентації з історії України на тему «Гетьманські столиці України», в якій слід передбачити: 

1)   титульний слайд з назвою презентації та вказівкою на автора;

2)   слайд з переліком назв і гербами міст, що в різні часи були столицями гетьманської України; 

    

Достатній рівень  

 

3)   по три слайди про кожне місто-столицю з його короткою історією;

4)   заключний слайд з таблицею періодів, у які міста були столицями Гетьманщини, та посиланнями на додаткові джерела інформації; 

5)   кольорову гаму презентації (основний і додаткові кольори оформлення, колір заголовків і основного тексту тощо) або використання певної теми оформлення. 

 

Високий рівень 

 

2.             Наповніть слайди текстовими та графічними об’єктами (можна використати матеріали Інтернету або друкованих видань).

3.             Збережіть презентацію в своїй папці.

 

Висновок:________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

 

                                      

                                                                      __________________Оцінка

 

 

    

 

 Практична робота №8 «Анімація в слайдових презентаціях»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

 

Завдання: Вставити анімації до практичної роботи №7

 

Початковий та середній рівні 

 

1. Відкрийте вказаний учителем файл (Практична робота №7). 2. Установіть для вказаних об’єктів ефекти анімації з такими значеннями властивостей:

             слайд № 1, об’єкт – Заголовок ефект Виділення – Зміна розміру:

             початок – Після попереднього, 0,5 с;

             швидкість – Середньо;

             звук – Немає звуку;            слайд № 1, об’єкт – Текст      ефект Входу – Виїжджання:

             початок – Після попереднього, 2 с;

             швидкість – Середньо;

             анімація тексту – Усі разом;

             звук – Немає звуку;

             слайд № 2, об’єкти – Графічні зображення

             ефект Шляхи переміщення – Користувацький шлях, пряма (рис.2.58);

             початок – З попереднім; слайд № 9, об’єкт – Таблиця ефект Входу – Поява, зліва:

             початок – Після клацання;          швидкість – Повільно;   звук – Вкладання.

3.  Установіть для всіх інших об’єктів презентації на свій вибір один і той самий ефект анімації з групи Вхід.

4.  Додатково для всіх інших текстових об’єктів установіть на свій вибір один і той самий ефект анімації з групи Виділення.

5.  Установіть такі значення властивостей анімації зміни слайдів:

1.           1 слайд: тип – за годинниковою стрілкою, 2 сектори; звук – без звуку; швидкість переходу – повільно;

2.           2 слайд: тип – відкривання праворуч – угору, звук – вітер; швидкість переходу

– швидко; зміна слайда – автоматично після 2 с.

 

Достатній рівень  

 

6.                Для всіх інших слайдів установіть на свій вибір один і той самий ефект анімації зміни слайдів. Установіть такі налаштування часу демонстрації слайдів: першого – 3 с; другого – 5 с; третього – 5 с; четвертого – 3 с; п’ятого – 5 с; шостого – 3 с; сьомого – 5 с; восьмого – 3 с; дев’ятого – 5 с.

7.                Установіть три варіанти вибіркового показу з іменами, що відповідають назвам столиць, включивши в кожний показ: титульний слайд, слайд № 2, два слайди з даними про певну столицю, слайд № 9.

8.                Зв’яжіть гіперпосиланнями зображення герба кожної столиці з тим слайдом, на якому розпочинається розповідь про цю столицю.

 

 

 

 

Високий рівень :

 

9.                Розмістіть на слайдах кнопки дії:        Слайд № 1 – без кнопок дій;   Слайд № 2 – кнопка дій ;

           Слайди № 3–8 – кнопки дій , і ;           Слайд № 9 – кнопки дій і .

Закріпіть за кнопками , стандартні дії переходу до відповідних слайдів, а за кнопкою – перехід на слайд № 2.

10. Збережіть презентацію у своїй папці у файлі з іменем Практична робота 8.pptx.

 

 

 

Висновок:________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

 

                                      

 __________________Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 Самостійна робота №3

Початковий рівень :

Кожна правильна відповідь 1 бал.

 

1.Спільне застосування різноманітних програм, що мають доступ до функцій одна одної без виходу зі своїх середовищ, передбачено:

А.стандартом OLE 

Б.текстовим процесором 

 

 

 

 

В.графічним редактором 

Г PowerPoint  

2.Механізм OLE призначений для … 

 

 

 

 

            А копіювання об’єктів                                                                                  

Б зв’язування та вбудовування об’єктів 

В збереження об’єктів  Г повертання об’єктів

3.                Який спосіб вставлення об’єктів передбачає, що об’єкт зберігається тільки в файлі OLE- сервера, а в документ, який редагується, він викликається в разі необхідності його відображення на екрані?   А виділення

 

 

 

 

 Б зв’язування

 В збереження 

 Г вбудовування 

                     Середній рівень:

Кожна правильна відповідь 1 бал.

 

 

 

 

 

4.                Який спосіб вставлення об’єктів передбачає, що об’єкт розміщується в самому файлі документу?   А копіювання 

 Б зв’язування

 В збереження 

 Г вбудовування 

 

 

 

 

5.                Яка з вказаних характеристик не властива для Вікі-технології  А розподіл вмісту на іменовані сторінки 

Б колективна робота 

В створення нової сторінки передує створенню посилання на неї 

Г облік змін (облік версій) тексту – можливість порівняння редакцій та відновлення попередніх версій 

6.                Вкажіть команду (команди), за допомогою якої (яких) імпортуються зображення в текстові документи, презентації та електронні таблиці. 

А. ВставленняФігури

 

 

 

 

Б. Вставлення

В. Вставлення Рисунок 

Г.Рисунок

    Достатній рівень:

Кожна правильна відповідь 1 бал.

 

7.                Яка з вказаних характеристик не властива для Вікі-технології?  А.  можливість багатократного внесення 

 

 

 

 

правок засобами самого середовища, без  використання зовнішніх редакторів

Б. особлива мова розмітки – так звана вікі-розмітка, яка дозволяє легко та швидко створювати в тексті структурні елементи та оформлювати окремі елементи 

В. знищення попередньої інформації при оновленні сайту 

Г. відображення змін відразу після їх внесення

8.Укажіть дію (дії), за допомогою якої (яких) імпортуються зображення з графічного редактора в текстові документи, презентації та електронні таблиці.  А вставлення в документ 

 

 

 

 

Б виділення зображення і вставлення в документ 

В копіювання зображення в графічному редакторі та вставлення його в документ з використанням буфера обміну 

Г виділення зображення в графічному редакторі та вставлення його в документ з використанням буфера обміну.

Закінчіть речення.

9.     Користувачі середовища для спільної роботи з документами, які мають право редагувати документи, електронні таблиці та презентації, добавляти та видаляти інших співавторів і читачів (якщо власник надав дозвіл на це), називаються… _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

  Високий рівень:

 Кожна правильна відповідь 1 бал. Закінчіть речення.

 

10.  Користувачі середовища для спільної роботи з документами, які мають право не тільки редагувати, але й знищувати документи, додавати інших користувачів, називаються …

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ Дайте відповідь:

11.  Опишіть стратегію організації колективної роботи з обробки даних.

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

12.  Опишіть правила обробки даних у середовищі для спільної роботи з онлайновими документами.

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

 

 

__________________Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Практична робота №9 «Розроблення колективного проекту»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

 

                  Завдання: Розробіть спільний проект на тему «Моя майбутня професія»

 

Початковий та середній рівні 

 

1.  Об'єднайтесь у групу з 3-4 осіб. 

2.  Обговоріть у групі тематику проекту, його структуру, складіть план розробки проекту, розподіліть ролі учасників проекту. 

3.  Підготуйте колективно різні складові проекту - плакати, буклети, календарі, текстові документи, презентації, відеоролики, звукові записи, публікації, стенди тощо, використавши для їх підготовки програмне забезпечення, що вивчалося в курсі інформатики.

 

Достатній та Високий рівень

 

4.  Створіть засобами Місrosoft Оffiсе Groove 2007 або Документи Google спільний ресурс, де розмістіть складові проекту. 

5. 


Перегляньте розроблені документи та внесіть у них свої корективи, обговоріть результати робіт, сплануйте колективний захист проекту, використавши засоби комунікацій для організації колективної роботи в групі.

6.  Збережіть проект у спільній папці. 

7.  Презентуйте свій проект своїм одноклассникам

 

Висновок:________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

               _____________Оцінка

         

 

 

 

 

 

 

pdf
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку