В гості до бабусі. Конспект заняття

Про матеріал
В гості до бабусі. Конспект заняття в групі раннього віку з сенсорного виховання.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

В гості до бабусі.

Конспект заняття в групі раннього віку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь – методист

ДНЗ №12 міста Києва

Поліщук І.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття:

 

Діти заходять до групи.  Вітаються з гостями…  дзвонить телефон.

Вих.. – Хто це до нас телефонує?  Діти, це бабуся.  Вона запрошує  нас у гості.  На чому ми поїдемо (відповіді дітей).  Давайте поїдемо потягом.

 

           Лунає голос дзвіночка

  • час рушати в дорогу.

 

 

  Діти промовляють разом з вихователем:

 

   Їде потяг через гай.

   Я гукаю – почекай!

   Він почувши не тікав,

   Нас, маляток, почекав.

   Ту-ту-ту, скоріш сідаєм,

   До бабусі в гості поспішаєм!

 

  • А ось і бабуся нас зустрічає (вихователь у вбранні бабусі).  Діти вітаються.

– Добрий день, діточки.  Я на вас чекала, дякую,що приїхали.  А ви знаєте яка зараз пора року? (зима).  Вірно, все навкруги замело снігом, на вулиці сильний мороз, а роботи в селі побільшало.  Треба і тварин погодувати, по господарству допомогти, а я вже старенька, не можу сама впоратись.  Чи допоможете ви мені по господарству?

 

  • Звичайно допоможемо, правда, малята?
  • А хто живе у бабусі на подвірї?

 

 – Нехай малята самі спробують відгадати.  Ану ж бо пограємо у гру « Відгадай хто живе у бабусі?»

 

  1. Зранку пісеньку дзвінку він співав:  ку-ку-рі-ку             ( півник).  Під музику півник махає крилами і робить пружинку.
  2. Лапки-дряпки, довгий хвостик – називається він             ( котик). Під музику котик виконує характерні рухи.
  3. Як ти звешся?  Я спитав.  Відповів мені:  гав-гав (песик). Під музику виконує рухи.

 

Молодці, всіх впізнали.  Це півник  Голосисте Горличко, Котик-Мурчик, і песик  Барбос.  Ну то як , будете сьогодні моїми помічниками?  ( так)

- А працювати ви любите?

- Отже, спочатку треба нагодувати півника.( чути голос півника)

- Він дуже хоче їсти.

- А що їсть півник? ( зернята, пшоно, кукурудзу)

- Давайте переберемо насіння кукурудзи на корм півнику, квасольку бабусі на борщ, а гарбузове насіння бабуся посадить навесні на городі.

 

    Вправа «Переберемо насіння»

( Діти перебирають змішане зерно в три  коробочки.  Потім відносять його бабусі та годують півника)

 

  Нявчить котик

  • діти, чий це голосок? (котика)
  • що він хоче, бабусю?

Він просить, щоб ви допомогли залатати його ковдру, щоб йому було тепло спати.

    Вправа « Залатаємо ковдру котику»

Діти сідають за столи і розміщують геометричні форми у відповідних отворах на прямокутному картоні.

 

  • Молодці, добре справились.

 

Чути голос песика.

 

  • чий це голос, діти? (песика).  Тепер наша допомога потрібна йому.  Давайте зробимо для нього будиночок.  Як називається дім для песика? ( будка)
  • подивіться, що лежить на килимку? ( геометричні фігури)
  • як називається ця фігура?( квадрат, трикутник, круг).
  • Якого кольору?
  • Давайте викладем з них будку для песика.

 

Вправа « викладемо будку для песика»

 

  • Молодці.  Стомились?  Давайте трохи відпочинемо, станемо в коло.

Психогімнастика: « діти маленькі»

 

Ми діти маленькі – працьовиті й швиденькі:

Ковдру зашили, будку зробили, зерно перебрали –

Все добре зробили, бо роботу любили.

 

Відпочили трошки.  Ой, я зовсім забула.  Ще ж мені потрібно білизну розвісити.  Допоможете мені?

 

  Вправа « Розвісимо білизну»

( Діти беруть різнокольорові серветки та розвішують їх на натягнутий шнур, прищипують прищіпками такого ж кольору). 

 

Ой дякую, вам, мої маленькі.  Ледь не забула.  Мене ж тісто чекає – хотіла вас чимось смачненьким пригостити, та сама не впораюсь.  Ви вмієте ліпити з тіста пампушки?  Тож допоможете мені впоратись із цією роботою?

 

  • Так, допоможемо.

( діти розкочують шматочки тіста і викладають їх на рознос).

 

Дякую, вам, діти.  Піду поставлю пампушки у піч, щоб спеклися і будемо смакувати.

 

  • Ось спеклися наші пампушки.  За вашу допомогу мені, півнику, котику і песику пригощайтесь смачними пампушками.

 

Вихователь:  дякуємо, вам, бабусю, за гостинність, за пампушки.  Ми заберемо їх з собою до дитсадка, бо нам уже час рушати додому. До побачення.

 

     Дзвонить дзвоник – час рушати додому.  Гра – «Потяг»

 

   Їде потяг через гай, я гукаю – почекай!

   Він почувши не тікав, нас, маляток, почекав.

   Ту-ту-ту гуде гудок, їдемо у дитсадок!

 

Приїхали.  – Малята, де ми з вами побували?  Хто живе у бабусі на подвірї?

  • що ми робили у бабусі?
  • вам сподобалось допомагати?
  • Чим пригостила нас бабуся?
  • А зараз ми помиємо руки і будемо смакувати пампушки.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жесткова Елена
    Гарне заняття. Змістовне, наповнене різними цікавими завданнями і різними формами роботи.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
17 вересня 2019
Переглядів
5012
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку