В гості до бабусі. Конспект заняття

Про матеріал
В гості до бабусі. Конспект заняття в групі раннього віку з сенсорного виховання.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

В гості до бабусі.

Конспект заняття в групі раннього віку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь – методист

ДНЗ №12 міста Києва

Поліщук І.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття:

 

Діти заходять до групи.  Вітаються з гостями…  дзвонить телефон.

Вих.. – Хто це до нас телефонує?  Діти, це бабуся.  Вона запрошує  нас у гості.  На чому ми поїдемо (відповіді дітей).  Давайте поїдемо потягом.

 

           Лунає голос дзвіночка

  • час рушати в дорогу.

 

 

  Діти промовляють разом з вихователем:

 

   Їде потяг через гай.

   Я гукаю – почекай!

   Він почувши не тікав,

   Нас, маляток, почекав.

   Ту-ту-ту, скоріш сідаєм,

   До бабусі в гості поспішаєм!

 

  • А ось і бабуся нас зустрічає (вихователь у вбранні бабусі).  Діти вітаються.

– Добрий день, діточки.  Я на вас чекала, дякую,що приїхали.  А ви знаєте яка зараз пора року? (зима).  Вірно, все навкруги замело снігом, на вулиці сильний мороз, а роботи в селі побільшало.  Треба і тварин погодувати, по господарству допомогти, а я вже старенька, не можу сама впоратись.  Чи допоможете ви мені по господарству?

 

  • Звичайно допоможемо, правда, малята?
  • А хто живе у бабусі на подвірї?

 

 – Нехай малята самі спробують відгадати.  Ану ж бо пограємо у гру « Відгадай хто живе у бабусі?»

 

  1. Зранку пісеньку дзвінку він співав:  ку-ку-рі-ку             ( півник).  Під музику півник махає крилами і робить пружинку.
  2. Лапки-дряпки, довгий хвостик – називається він             ( котик). Під музику котик виконує характерні рухи.
  3. Як ти звешся?  Я спитав.  Відповів мені:  гав-гав (песик). Під музику виконує рухи.

 

Молодці, всіх впізнали.  Це півник  Голосисте Горличко, Котик-Мурчик, і песик  Барбос.  Ну то як , будете сьогодні моїми помічниками?  ( так)

- А працювати ви любите?

- Отже, спочатку треба нагодувати півника.( чути голос півника)

- Він дуже хоче їсти.

- А що їсть півник? ( зернята, пшоно, кукурудзу)

- Давайте переберемо насіння кукурудзи на корм півнику, квасольку бабусі на борщ, а гарбузове насіння бабуся посадить навесні на городі.

 

    Вправа «Переберемо насіння»

( Діти перебирають змішане зерно в три  коробочки.  Потім відносять його бабусі та годують півника)

 

  Нявчить котик

  • діти, чий це голосок? (котика)
  • що він хоче, бабусю?

Він просить, щоб ви допомогли залатати його ковдру, щоб йому було тепло спати.

    Вправа « Залатаємо ковдру котику»

Діти сідають за столи і розміщують геометричні форми у відповідних отворах на прямокутному картоні.

 

  • Молодці, добре справились.

 

Чути голос песика.

 

  • чий це голос, діти? (песика).  Тепер наша допомога потрібна йому.  Давайте зробимо для нього будиночок.  Як називається дім для песика? ( будка)
  • подивіться, що лежить на килимку? ( геометричні фігури)
  • як називається ця фігура?( квадрат, трикутник, круг).
  • Якого кольору?
  • Давайте викладем з них будку для песика.

 

Вправа « викладемо будку для песика»

 

  • Молодці.  Стомились?  Давайте трохи відпочинемо, станемо в коло.

Психогімнастика: « діти маленькі»

 

Ми діти маленькі – працьовиті й швиденькі:

Ковдру зашили, будку зробили, зерно перебрали –

Все добре зробили, бо роботу любили.

 

Відпочили трошки.  Ой, я зовсім забула.  Ще ж мені потрібно білизну розвісити.  Допоможете мені?

 

  Вправа « Розвісимо білизну»

( Діти беруть різнокольорові серветки та розвішують їх на натягнутий шнур, прищипують прищіпками такого ж кольору). 

 

Ой дякую, вам, мої маленькі.  Ледь не забула.  Мене ж тісто чекає – хотіла вас чимось смачненьким пригостити, та сама не впораюсь.  Ви вмієте ліпити з тіста пампушки?  Тож допоможете мені впоратись із цією роботою?

 

  • Так, допоможемо.

( діти розкочують шматочки тіста і викладають їх на рознос).

 

Дякую, вам, діти.  Піду поставлю пампушки у піч, щоб спеклися і будемо смакувати.

 

  • Ось спеклися наші пампушки.  За вашу допомогу мені, півнику, котику і песику пригощайтесь смачними пампушками.

 

Вихователь:  дякуємо, вам, бабусю, за гостинність, за пампушки.  Ми заберемо їх з собою до дитсадка, бо нам уже час рушати додому. До побачення.

 

     Дзвонить дзвоник – час рушати додому.  Гра – «Потяг»

 

   Їде потяг через гай, я гукаю – почекай!

   Він почувши не тікав, нас, маляток, почекав.

   Ту-ту-ту гуде гудок, їдемо у дитсадок!

 

Приїхали.  – Малята, де ми з вами побували?  Хто живе у бабусі на подвірї?

  • що ми робили у бабусі?
  • вам сподобалось допомагати?
  • Чим пригостила нас бабуся?
  • А зараз ми помиємо руки і будемо смакувати пампушки.
doc
Додано
17 вересня 2019
Переглядів
561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку