«В гостях у казки- пригоди Колобка». Казкотерапія

Про матеріал
закріпити знання дітей про казкових героїв, удосконалити знання про зміст українських народних казок, розвивати логічне мислення,мовлення ,виховувати любов до тварин,читання; заохочувати до переказування змісту казки. • Корекційна мета. розвинути творчий потенціал, уяву, фантазію; • навчитися спілкуватися з іншими людьми, виробити соціальні навички; • зрозуміти свої почуття і емоції, висловити їх адекватно;
Перегляд файлу

Тема: «В гостях у казки- пригоди Колобка». Казкотерапія

Мета: закріпити знання дітей про казкових героїв, удосконалити знання про зміст українських народних казок, розвивати логічне мислення,мовлення ,виховувати любов до тварин,читання; заохочувати до переказування змісту казки.

  • Корекційна мета. розвинути творчий потенціал, уяву, фантазію;
  • навчитися спілкуватися з іншими людьми, виробити соціальні навички;
  • зрозуміти свої почуття і емоції, висловити їх адекватно;

ХІД ЗАНЯТТЯ

Привітання:

Доброго дня рідний наш дім,

Доброго дня діткам усім,

Доброго дня сонечку ясному,

Доброго дня школі рідненькій!

(Організаційний момент)

З дерева на дерево білочка стрибала,

І на нашому порозі шишки залишала.

Я у школу вранці йшла,

І ті шишечки знайшла.

В кошик я їх позбирала,

Бо про вас я пам'ятала.

А ті шишки не прості,

А ті шишки – чарівні.

І за таку нашу ласку,

Нам дарують шишки казку.

- Діти,ви чуєте хтось плаче….Звідки ж цей плач?? ( Серед шишок знаходжу Колобка(лялька).

Колобок- Добрий день, я – Колобок.Я втік від дідуся і бабусі і заблукав у лісі.Білочка допомогла мені дістатися сюди.Я такий наляканий….Допоможіть мені повернутися додому!!!

- Діти,ви впізнали Колобка? А який він?.(круглий,добрий,великий,рум'яний).

Колобок- Дякую вам за гарні слова,але ж я хочу додому!

- Допоможемо? А щоб відправитися в подорож нам слід зробити добру справу.Ми повинні зібрати горішки для білочки при цьому ступати лише на зелені листочки.Вирушаймо.Ось ми і в лісі.А щоб казочку почати ,потрібно загадку відгадати…

     Влітку сіренький,

     А взимку біленький,

     Довгі вуха має,

    Швидко так стрибає.(Заєць).

Так,Колобок першого зустрів Зайчика.Що сказав Заєць Колобку?

Діти: Колобок,Колобок,я тебе з'їм…

Вчитель. (знаходжу Зайчика) Наш Зайчик щось мені шепоче.Якщо ми допоможемо йому зробити запас моркви на зиму,то він не їстиме Колобка.

ГРА: « Збери морквинки».

Зайчик нам дякує ,вирушаймо далі.А кого ми ще повинні зустріти?

Діти: Вовка!

Вчитель.(Вирушаємо по жовтих листочках,знаходжу Вовка)Колобок,я відпущу тебе,якщо ти допоможеш мені розібратися де хто із звірят живе.

Д/ гра « Хто де живе?»

Вовк: Дякую малята,Колобка я відпускаю,а сам піду Зайчика пошукаю .

Вчитель: Діти ,погляньте хтось залишив сліди біля вулика.Як ви гадаєте ,чиї це сліди?.

Діти: Ведмідь!

(Знаходжу Ведмедя)

Ведмідь: Ага,спіймався Колобок,я тебе зараз з'їм!!!

Вчитель: Діти,а в казці Ведмідь з'їв Колобка?

Діти: Ні!!!

Вчитель. Ведмедику ,не їж Колобка,він до діда і баби поспішає.

Ведмідь: Я не їстиму Колобка,якщо ви зберете для мене мед!

Гра : « Збери мед»

                       ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Відео вправи з м’ячем ( елементи ритміки )

Вчитель. Послухайте про кого йдеться: хитра,руда, красива – Лисичка.Її ще не зустрів Колобок.Рушаймо далі по червоних листочках.( знаходжу Лисичку).Діти,ви хочете щоб у нашій казці Лисичка з'їла Колобка? ( Ні).

Лисичка: Якщо ви правильно назвете героїв казок,то я відпушу Колобка.

Д/ гра « З якої казки».

Лисичка: Які ж ви молодці,все знаєте.Вирушайте далі.

Вчитель. Ось ми і привели Колобка до дідуся та бабусі.Вони нам дуже вдячні  і говорять ,що у класі  на нас чекає сюрприз,то ж вирушаймо.

По чарівним камінчикам повертаємось у клас .Знаходимо скриню ,в якій пальчиковий театр.( Діти граються за столами).

docx
Додав(-ла)
Когут Анна
Додано
20 березня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку