«В гостях у казки чарівної»

Про матеріал
Мета:- узагальнити знання учнів про книжки, створити атмосферу радості,насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок, збагачувати словниковий запас дітей; - розвивати читацький інтерес до книги, казок, усне мовлення, логічне мислення,пам'ять, уміння творчо підходити до розв'язання проблеми, уміння аналізувати, акторські здібності; - виховувати інтерес до читання, почуття відповідальності, колективізму.
Перегляд файлу

Изображение 

 

 

Виховний захід


«В гостях у казки чарівної»

 

                               Аверіна Даря Андріївна

                                                            вчитель початкових класів

                                                            категорія спеціаліст

 


Мета:- узагальнити знання учнів про книжки, створити атмосферу радості,насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок, збагачувати словниковий запас дітей;

- розвивати читацький інтерес до книги, казок, усне мовлення, логічне мислення,пам'ять, уміння творчо підходити до розв'язання проблеми, уміння аналізувати, акторські здібності;

- виховувати інтерес до читання, почуття відповідальності, колективізму.

Хід заходу

Музика «Мої казки»

1. Організація класу


Ура! Я можу сам читати –

Не треба маму умовляти.

Сестру просити без зупину,

щоб прочитала ще сторінку.

Не треба смикати бабусю –

Читати вам ніхто не мусить.

Навіщо нудитись, чекати –

Самому можна все читати.


(З «Букварика-читайлика» за авт. В. Федієнка)

  • Сьогодні ми вирушаємо у пошук нових вражень і проведемо «Книжковий квест». Він буде відбуватися у країні, якої немає на карті. Це країна Казковія. Кожна група має виконати завдання. Якщо група гарно впорається із завданням, то отримає фрагмент казки. Після цього скласти усі фрагменти так, щоб можна було прочитати казку.

2. Перше завдання квесту

Гра «Небилиці для кмітливих»

- Я буду  читати вам віршовані рядки, у яких спеціально допущені фактичні помилки. Ваше завдання – уважно послухати текст і виправити невідповідність. Яка команда першою знаходить помилку піднімає цеглинку зеленого кольору. За правильну відповідь отримує стікер, хто найбільше збере стікерів той і отримує перший фрагмент казки.

1. Візьмуть книжки Павлик і Наталя,

Безумовно, у шкільній їдальні.

2. У бібліотеці скрізь полиці,

На полицях тих живуть лисиці.

3. Бібліотечний працівник

Має професію — лісник.

4. Є в бібліотеці книг чимало,

Щоб ми в книгах цих помалювали.

3. Друге завдання квесту

Складання паспорта книжки

Слайд 1. Алгоритм складання паспорта

  • Де б могла жити книжка? Який документ повинна мати кожен

громадянин нашої країни? (Паспорт)

  • А якби книжка була людиною, їй обов’язково знадобився б паспорт. Давайте створимо паспорт для книжки.

Діти отримують книжку, читають, дають відповіді на запитання:

- Як називається книжка?

- Хто її батько? (Автор)

- Дата народження. (Рік видання, з яких цифр складається число?)

- Місце народження. (Видавництво.)

4. Третє завдання квесту

Гра «Склади прислів’я »

Кожна група отримує картки з окремими словами в хаотичному порядку, і з цих слів діти складають прислів’я, розмірковуючи, чому в народі так говорять. Зверніть увагу дітей, що перше слово речення пишемо з великої літери, а після останнього ставимо крапку, щоб діти мали своєрідну підказку.

Книга вчить, як на світі жить.

Книга корисна, коли її читають.

Кому книга розвага, а кому навчання.

Прочитав добру книгу - зустрівся з другом.

Книга нам допомагає, у нещасті утішає.

5. Четверте завдання квесту

Вправа «Книжкові передбачення»

Кожен учень отримує квиток у світ книжки (де вказано назву книжки, сторінку, рядок і порядковий номер слова у рядку). Учні шукають книжку відповідно до квитка і друкують відшукане слово.

«Осел і лев» сторінка – 4, рядок – 4, порядок слова – 2;

«Чарівний скрипаль» сторінка – 7, рядок – 5, порядок слова – 8;

«Цар Плаксій» сторінка – 8, рядок – 9, порядок слова – 3

«Кресало» сторінка – 5, рядок – 6, порядок слова – 2

«Засекречений тайм» сторінка – 5, рядок – 1, порядок слова – 5

«Пташина абетка» сторінка – 10, рядок – 3, порядок слова – 10

6. П’яте завдання квесту

Гра «Яка книга на полиці наступна»

  • З’ясуйте закономірність «Яка книжка на полиці наступна?»

7. Шосте завдання квесту

Вікторина «Чарівний кошик»

У моєму чарівному кошику знаходяться речі з казок. Здогадайтесь, у якій казці вони зустрічаються.

Презентація

Бинт – («Айболить»)

Яйце – («Курочка Ряба»)

Ключ – («Пригоди Буратіно»)

Рукавиця – («Рукавичка»)

Черевичок – («Попелюшка»)

Цибулина – («Пригоди Цибуліно»)

Гриб – («Під грибом»)

Корзинка – («Червона Шапочка»)

8. Підведення підсумків

Міні-дискусія

Після виконання всіх завдань квесту ви зможете розповісти кожен свою казку.

- Яку роботу ви щойно виконували?

- Чи тільки словами можна прочитати щось цікаве? Чи можна було б читати книжку, якщо розглядати лише ілюстрації?

9. Рефлексія

Посвята в читачі

Усім учасникам квесту вручити «Посвідку читача».

docx
Додано
9 лютого
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку