"В країні добрих і ввічливих людей".

Про матеріал

Вчить дітей узагальнити знання учнів про дотримання правил пове­дінки вдома, у школі, у громадських місцях; розвиває мислення, мовлення дітей; виховує шанобливе ставлення до старших, батьків, турботу і пік­лування про молодших.

Перегляд файлу

 

Тема. В країні добрих і ввічливих людей.

Мета: узагальнити знання учнів про дотримання правил пове­дінки вдома, у школі, у громадських місцях; виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, турботу і пік­лування про молодших.

Обладнання: Казковий герой Незнайко, малюнок країни Добрих і ввічливих людей з зупинками.

Хід уроку

I. Організація класу

ІI. Вивчення нового матеріалу

Вчитель. Сьогодні ми з вами здійснимо мандрівку до Країни добрих і ввічливих людей, з нами у мандрівку хоче піти і Нез­найко, який завітав до нас на урок. Зазвичай Незнайко - веселий Коротулько. Своїми витівками він піднімає настрій всім дітям.

А сьогодні він до нас прийшов сумний - ледь не плаче.

-Що сталося Незнаєчку?

(Вчитель прикладає до вуха ляльку Незнайка і ніби слухає та переповідає).

Останнім часом Коротульки перестали запрошувати Незнайка в гості. А коли його друзі йдуть в кіно, театр чи музей, не кличуть його з собою.

Вчора Незнайко пішов до Знайка у бібліотеку, обміняв там книжечки, а коли виходив з бібліотеки, то Знайко сердито про­мовив: „ Незнайку, краще б ти не приходив до бібліотеки”.

Незнайкові одному дуже сумно і він прийшов до нас щоб разом вирушити в мандрівку і щоб ми допомогли йому зрозумі­ти чому ж сердяться Коротульки?

-Діти, вам шкода Незнайка? Допоможемо йому?

Нумо, Незнаєчку, розкажи, як поводитися в гостях, а ви, діти, уважно слухайте, якщо помітите недолік, одразу піднімайте руку.

Ситуація 1. ( Розповідь Незнайки)

Коли Коротулька запрошує мене в гості, я відповідаю: „Будь ласка” ( Потрібно: дякую за запрошення. Мені дуже приємно.

Я обов'язково прийду.)

Ситуація 2.

Коли в гостях мені не подобається якась страва, я ввічливо раджу іншим не їсти цю страву.

Ситуація 3.

Якщо під час обіду я забруднив руки, то кажу до сусідів; „Вибачте, будь ласка, і витираю руки краєчком скатертини”.

Ситуація 4.

Коли я встаю з-за столу, чемно промовляю; „ До побачення”.

 Вчитель.

-Діти, як ви вважаєте, чому Незнайка не запрошують Коротульки

в гості?

Подорож по країні Добрих і ввічливих людей.

Ну що ж вирушаємо у подорож і візьмемо із собою Незнайка. Йому буде чому повчитися у вас - правил культурної поведінки.

 Зупинка „ Словник чемної людини”

( За три хвилини скласти словничок ввічливих слів).

Зупинка „ Містечко вихованих людей”.

Тут побував хуліган. Він переплутав усі правила і життя зіпсува­лося, усе тепер переплуталось.

  • Допоможемо мешканцям цього містечка виправити помилки?

Проходити на своє місце у кінотеатрі треба спиною до тих, хто сидить.

Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.

Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.

Виховані діти обгортку від цукерок викидають на доріжки.

Виховані хлопчики завжди лазять по деревах.

Дівчатка витирають руки об сукню.

Виховані діти не вітаються.

Зупинка „Перевал Кмітливих”.

Гра - змагання ; „Закінчіть речення”.

Щоб мати друзів необхідно...

Ввічлива людина завжди...

Зупинка „ Намисто гарних слів ”.

Перед вами лежать намистинки. Ви повинні взяти намистинку і написати гарну рису вашого товариша. Закінчуємо й одягаємо один одному намисто.

Подивіться, скільки гарних рис ви побачили один в одного.

III.Підсумок уроку

Необхідно бути ввічливим для того, щоб полегшити спілкуван­ня з іншими людьми, мати багато друзів і повагу близьких.

І сьогодні, діти, мандруючи країною Добрих і ввічливих людей, ми і надалі вчитимемося бути ввічливими, чемними.

Тепер Незнайко буде думати, коли сказати „ спасибі”, а коли „ будь-ласка” і вибачиться перед Коротульками за погану поведін­ку за столом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку