В скарбничку музичного керівника. ДИСТАНЦІЙНА ПІДТРИМКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ .Музичне заняття для дітей 4-го року життя "Веселі пташки"

Про матеріал
Дистанційні технології створюють великі можливості для подальшого впровадження в освіті. Спілкування відбувається через електронну пошту або соціальні мережі, зокрема Viber групи. Дітям надають індивідуальні консультації, рекомендації, для них проводимо заняття з використанням відео, інтернет-ресурсів.
Перегляд файлу

Конспект музичного онлайн-заняття для дітей 4 р.ж.

«Веселі пташки»

М.К. (вітається з дітьми та їхніми батьками)

        Добрий день, діти і шановні батьки! Під веселу музику я запрошую вас на музичне заняття.

https://i.pinimg.com/originals/65/79/a6/6579a6f854a6166273082d837dea344d.jpghttps://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/49816/2815a5e3-85c0-4ddc-8dfa-b0e2959c8927/s1200Перші проліски цвітуть,
Перші джмеликі гудуть
Це прекрасна й чарівна
В гості йде до нас весна!

Скоро прилетять в гаї
Голосисті солов’ї,
Будуть радо щебетать,
Будуть весноньку вітать.

А ми звами, як гусенята, підемо у двір гуляти,

Весну красну зустрічати!

Руханка «Гусі-потягусі»

https://www.youtube.com/watch?v=2pgWp0FtcKU

http://photobase.rec.org/thumbs/18934.jpgМ.К. Побачила нас пташка, зраділа теплому сонечку, зеленій травиці і  весело заспівала пісеньку про весну. А ми з вами зручненько присядемо і послухаємо її.

Слухання музики. «Пташка» В.Сокальського

                                                          https://www.youtube.com/watch?v=RUoRySKXeCk

(Перед повторним слуханням твору ставляться завдання – виявити характер, темп музики)

 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=06ea2dc310f57e41bd7559484d746020&n=13М.К. Як  співала пташка? …. Так, весело співала, закликала весну до нас. І нам час заспівати пісню про тепле сонечко, щоб воно зігрівало і наше подвір’ячко, і зелене листячко, і травичку, і нас з вами.                                         

                                          Пісня «Вийди, вийди, сонечко», укр.нар.мелодія

                https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA

(Перед повторним співом ставляться задачі співочо-виконавського характеру)

 

М.К. Ще тепліше пригріло сонечко і на подвір’ячко вийшли тваринки. Діти, а яких ви знаєте домашніх тваринок?(відповіді дітей) . Так, вірно! Вийшла  кішечка з кошенятами, курочка з курчатами, свинка з поросятками, вівця з ягнятками. І кожна тваринка заспівала свою пісеньку. Мами – низьким голосом, а дітки – високим, тоненьким.

 

Музично-дидактична гра «Мама і малюки», муз.О.Тілічеєвоїhttps://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=e1c7219858ba0d077eface4ad1243e84&n=13

https://www.youtube.com/watch?v=DHnr2-F5FVk&feature=youtu.be

 

(М.К. пропонує батькам і дітям виконати звуконаслідування. Пісня повторюється ще раз )

М.К. Аж тут подув чарівний вітерець і перетворив всіх нас у горобчиків, які весело стрибають по доріжці. Але горобчикам треба бути уважними, бо на цю доріжку може виїхати автомобіль.

 

Рухлива гра «Пташки та автомобіль»

                              https://www.youtube.com/watch?v=KtXZ-ZMKAr8

(діти спочатку імітують рухи птахів, а коли почули автомобіль – «беруть кермо» та їдуть по дорозі)

М.К. Ось і підійшла до кінця наша весняна подорож. (Підводиться підсумок заняття). До побачення!

 

  

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
1226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку