Конспект музичного онлайн-заняття для дітей 4 р.ж.
«Веселі пташки»
М.К. (вітається з дітьми та їхніми батьками)
Добрий день, діти і шановні батьки! Під веселу музику я запрошую вас на музичне заняття.
Перші проліски цвітуть,
Перші джмеликі гудуть
Це прекрасна й чарівна
В гості йде до нас весна!
Скоро прилетять в гаї
Голосисті солов’ї,
Будуть радо щебетать,
Будуть весноньку вітать.
А ми звами, як гусенята, підемо у двір гуляти,
Весну красну зустрічати!
Руханка «Гусі-потягусі»
https://www.youtube.com/watch?v=2pgWp0FtcKU
М.К. Побачила нас пташка, зраділа теплому сонечку, зеленій травиці і весело заспівала пісеньку про весну. А ми з вами зручненько присядемо і послухаємо її.
Слухання музики. «Пташка» В.Сокальського
https://www.youtube.com/watch?v=RUoRySKXeCk
(Перед повторним слуханням твору ставляться завдання – виявити характер, темп музики)
М.К. Як співала пташка? …. Так, весело співала, закликала весну до нас. І нам час заспівати пісню про тепле сонечко, щоб воно зігрівало і наше подвір’ячко, і зелене листячко, і травичку, і нас з вами.
Пісня «Вийди, вийди, сонечко», укр.нар.мелодія
https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA
(Перед повторним співом ставляться задачі співочо-виконавського характеру)
М.К. Ще тепліше пригріло сонечко і на подвір’ячко вийшли тваринки. Діти, а яких ви знаєте домашніх тваринок?(відповіді дітей) . Так, вірно! Вийшла кішечка з кошенятами, курочка з курчатами, свинка з поросятками, вівця з ягнятками. І кожна тваринка заспівала свою пісеньку. Мами – низьким голосом, а дітки – високим, тоненьким.
Музично-дидактична гра «Мама і малюки», муз.О.Тілічеєвої
https://www.youtube.com/watch?v=DHnr2-F5FVk&feature=youtu.be
(М.К. пропонує батькам і дітям виконати звуконаслідування. Пісня повторюється ще раз )
М.К. Аж тут подув чарівний вітерець і перетворив всіх нас у горобчиків, які весело стрибають по доріжці. Але горобчикам треба бути уважними, бо на цю доріжку може виїхати автомобіль.
Рухлива гра «Пташки та автомобіль»
https://www.youtube.com/watch?v=KtXZ-ZMKAr8
(діти спочатку імітують рухи птахів, а коли почули автомобіль – «беруть кермо» та їдуть по дорозі)
М.К. Ось і підійшла до кінця наша весняна подорож. (Підводиться підсумок заняття). До побачення!