Василь Чухліб " Чи чули ви байку", українська народна казка " Нерозумна ворона"

Про матеріал
Презентація до уроку літературне читання 2 клас до підручник "Літературне читання" автор В.П Чипурко 2 клас. Містить цікаві завдання, загадки, ребуси, завдання творчого характеру і фізкультхвилинку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Байка у літературі. В. Чухліб «Чи чули ви байку?», «Нерозумна ворона» українська народна байка.

Номер слайду 2

Емоційне налаштування Зобразіть на обличчі емоцію Баби Яги; впертої Кози-Дерези; сміливого Котигорошка; хвалькуватого Колобка. Посміхайтеся!

Номер слайду 3

РОБОТА НАД ЧИСТОМОВКОЮ Ить-ить-ить – листя в лісі шелестить. Ому-ому-ому – страшно зайчику одному. Иця-иця-иця – десь там крадеться лисиця. Оги –оги-оги – порятують зайця ноги. Не-не-не – швидко від лисиці він чкурне.

Номер слайду 4

Біографічна довідка Василь Чухліб (1941-1997 р.р.) народився в селі Лебедівка на Чернігівщині у сім’ї вчителів. Почав писати вірші ще у школі. Згодом із творів, надрукованих у «Малятко» та інших газетах, склалася перша книжечка «Хто встає раніше». В. Чухліб є одним з найкращих творців новел, етюдів та мініатюр у «дорослій прозі» свого часу. Однак не менш відомим він став завдяки своїм оповіданням та казкам для дітей. Більшість із них — про природу.

Номер слайду 5

Твори В. Чухліба

Номер слайду 6

БАЙКА

Номер слайду 7

- Сьогодні на уроці ми ознайомимось із таким жанром , як байка. Байка – невеликий, найчастіше віршований твір повчального змісту. Дійовими особами байок найчастіше є тварини, іноді – людські істоти чи неживі предмети. Байка служить зразком життєвої мудрості.

Номер слайду 8

Чи має вірш закінчення?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

* Сьогодні Фізкультхвилинка.

Номер слайду 11

казку шило сіренька

Номер слайду 12

Опрацювання української народної байки « Нерозумна ворона» - Прочитай назву байки. Як ви розумієте слово «нерозумна»? Читання байки вчителем.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

- Хто є персонажами байки?

Номер слайду 15

Соловникова робота. - Прочитай слова правильно наголошуючи. Шматок Ближній Роззявила Ангельський Чимало Поласувати Морочити Додолу Повторне мовчазне читання. - Чого навчає нас байка?

Номер слайду 16

Аналіз байки - Що схопила ворона? Прочитайте яким був шмат сиру. - Кому ще хотілось поласувати сиром? - Прочитайте ,як лисиця описувала красу ворони. - Чому ворона роззявила рот?

Номер слайду 17

- Прочитай слова і скажи , до кого із героїв байки можна їх віднести. хитрість брехливість неуважність Жадібність

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Домашнє завдання. С. 15-17 ( байку « Нерозумна ворона» переказувати і вивчити правило с.17.)

Номер слайду 20

Рефлексія Я дізнався …. Мені було цікаво… Я хотів би більше дізнатися про … Якби ви вчинили на місці лисиці?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Наталія Черно
    Дякую за ваш труд!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Спесивцева Оксана
    Чудовий матеріал. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Поспілько Ольга В"ячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Літературне читання, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
11 листопада 2022
Переглядів
839
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку