Презентація Василь Чухліб «Повінь»

Про матеріал

Василь Чухліб «Повінь». Розвиток читацької компетентності

Мета: удосконалювати навички виразного читання, вміння швидко

орієнтуватися в тексті, порівнювати зміст різних творів,

збагачувати словник учнів; учити дітей бачити суперечності в

навколишньому світі; виховувати спостережливість, любов до

природи, привчати їх до мудрого використання багатств

природи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Василь Чухліб «Повінь»Підготувала учителька початкових класів Агрономічненського ліцею Агрономічної сільської ради. Свобода Ольга Сергіївна

Номер слайду 2

Читанка наша люба й завзята. Щедрим дарунком урок починає,Книгу природи ніжно гортає. Червоні і жовті, зелені і сині – Сторінки в узорах і квітів, і ліній,І птахи, і звірі ласкаві, привітні, Кожна сторінка весела й барвиста!Серце радіє, теплом промениться,Кожний з природою прагне зустріться!

Номер слайду 3

Розминка мовного апарату ТНАТНОТНУТНИТНІТНЕТРАТРУТРИТРОТРІТРЕПЛУПЛІПЛОПЛАПЛИПЛЄ

Номер слайду 4

Заєць зайця взимку стрів,Заєць зайцю говорив: Важко зараз для зайців: Ми без моркви й качанців.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Повінь – це природне лихо, що виникає, коли вода виходить за межі звичайних для неї берегів.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Васи́ль Васи́льович Чу́хліб народився19 липня 1941, с. Лебедівка Козелецького району на Чернігівщині. Мальовнича краса її природи з малих літ глибоко запала йому у серце, щоб вихлюпнутися схвильованими рядками в його поетичній прозі.

Номер слайду 10

повіньгілляремезокострівецьщавликзіщуливсяроздолляполощутьзблиснулопримовляв

Номер слайду 11

Зблиснуло - заіскрилося. Ремез – найменша пташка серед синичок. Цікава тим, що робить гніздо схожим на рукавичку.

Номер слайду 12

Роздолля – відкритий широкий простір.

Номер слайду 13

Вухань - заєць. Зіщулився – зсутулився від страху. Корч – пень з корінням

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Поділ тексту на частини. У човні.

Номер слайду 16

2. На острівці

Номер слайду 17

3. Урятували зайчика

Номер слайду 18

Хто плив у човні?Що за рукавичку побачила Тетянка?Чому розсміявся тато?Що робили тато з Тетянкою на острові?

Номер слайду 19

Кого побачила Тетянка у кущі?Чому зайчик не втікав?Куди хотіла Таня забрати зайчика?Чи погодився з нею тато?

Номер слайду 20

Знайдіть в тексті і зачитайте рядки, в яких описується поведінка зайця на затопленому острівці. Зачитайте, як поводився заєць на човні. Зачитайте речення, в якому висловлюється пояснення тата, чому не можна брати зайця додому.

Номер слайду 21

Маленький, непримітний. Довга й зелена. Невеличкий, круглий

Номер слайду 22

Гра «Хто Сказав?»- - Це щука ганяє.- Хтось рукавичку на вербу закинув!- Отут і нарвемо щавлю.- Заєць! Он там, у кущі! Тетянка. Тато

Номер слайду 23

Маленький. Стоять. Голосно. Сміятисявеликийлежатьтихоплакати

Номер слайду 24

1) Про який весняний місяць розповідається в оповіданні? а) березень; б) квітень; в) травень.2) З чим порівнюють гніздечко ремеза: а) з пуховою хустинкою; б) пуховою рукавичкою; в) зірочкою.3) Як поводився заєць: а) зіщулився; б) подивився і пострибав; в) спокійно скуб травичку.4) Що зробила Тетянка з вуханем: а) зловила; б) прикрила полою плаща; в) прогнала.5) Що потрібно зайцеві: а) жити в клітці; б) затишна хатинка; в) воля і роздолля.

Номер слайду 25

Що нового ви дізналися на уроці?Що вам найбільше сподобалось?Чи задоволені ви роботою на уроці? Домашнє завдання: Читати оповідання на сторінках 98 – 100, відповідати на питання. Вчитися коротко переказувати.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, Презентації
НУШ
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку