Презентацію можна використати на уроці розвитку зв’язного мовлення в 1 класі НУШ.Тема: Опис іграшки.Виховувати в учнів прагнення бачити красу навколишнього світу, розвивати словниковий запас.
Розвиток зв‘язного мовлення. Вчимося малювати словами. Опис іграшки.
Номер слайду 2
Всі ми приходимо у своє життя з Маленької Країни- Дитинства. Чарівна країна! А господарі в ній – діти! Іігри та іграшки до вподоби і дітям, і дорослим. Але зі справжньою насолодою і користю людина грається лише у дитинстві. Вирушимо на поляну іграшок.
Номер слайду 3
Гра – це світ чарівний і незнанний,Гра – це диво, сповнене краси. Поринуть в гру – це ж бо так цікаво,Це справді свято, радість для душі.
Номер слайду 4
- Коли і чого з’явилися іграшки? З давніх-давен діти полюбляли гратися. Це були саморобні іграшки. З глини, паперу, сиру, соломи, ниток.
Номер слайду 5
Збігав час, життя покращувалося і з’явилися фабрики і заводи, які почали робити різноманітні іграшки. Кожен рік приносив нові й нові іграшки та ігри.
Номер слайду 6
За своїм призначенням іграшки поділяються на: - Образні ( ляльки, півники, зайчики, лисички та інші) - Технічні ( трактори, конструктори, машини…) - Дидактичні (повчального характеру – пірамідки, посуд, лічильний матеріал, мозаїка…) - Фізкультурно – спортивні (обручі, м’ячі, кеглі, пригалки…) - Сучасні іграшки.
Номер слайду 7
Ваше дитинство – час комп’ютерних ігор та механічних іграшок. Тут є іграшки чудовіЗ ними грались ми не раз. Чи старі вони, чи нові –Дорогі усі для нас.
Номер слайду 8
Метод передбачення «Хто це?». Очі в неї вузенькі,Ніжки тоненькі,Жовтувато-рудий кожушок. Хвіст у неї розкішний —І пухнастий, і пишний,А на кінчику білий пушок. Вчимося малювати словами Ми з вами будемо малювати іграшки не пензлем, ні олівцем, а саме словами.
Номер слайду 9
Лисичка сьогодні в клас. Завітала до нас. Будем бігати, стрибати,Щоб нам її спіймати. Погралися трішки,Відпочили ручки й ніжки. Всі веселі! От чудово!А тепер до праці знову!ФІЗХВИЛИНКА
Номер слайду 10
Складання опису іграшки лисички (усно). Зачин, основна, кінцівка. 1. Частина, в якій передається загальне враження про предмет. 2. Частина, в якій розкриваються ознаки предмета. 3. Висновок. ( може і не бути)
На День народження мені подарували м’яку іграшку лисичку. Вона оранжевого кольору. А кінчики лапок біленькі. Великі і круглі очі чорного кольору. Ротик розкритий і видно язичок. Це моя улюблена іграшка. І я часто граю з нею у свій вільний час.
Номер слайду 13
Реклама-монолог. Придумайте таку рекламу подушки-лисички, щоб з’явилося чимало бажаючих придбати її в магазині. Реклама-діалог. Створіть діалог і розіграйте сценку в класі між оптимістом (ученицею, яка в захопленні від рюкзака- лисички) і песимістом (учнем, що всім незадоволений).
Номер слайду 14
Не вгадать тобі нізащо,Котра іграшка найкраща!Добре, відповідь я дам: Та, яку зробив ти сам!
Номер слайду 15
У народі говорять:«Хочеш бути здоровим – грайся,Хочеш бути красивим – грайся,Хочеш бути щасливим – грайся!»