Конспект уроку
Інформатика 2 клас
Тема. Вчимося розфарбовувати.
Тип уроку: урок засвоювання нового знань.
Вид уроку: комбінований.
Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, робота у групах, самостійна робота.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, навчальна презентація, карточки для кожної дитини (заготовки для оцінювання), підручник Інформатика: Підручник для 2 класу, зошити, дошка.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, програмоа TuxPaint.
Хід уроку
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Підрахуйте, скільки геометричних фігур зображено на рисунку.
Квадратів _____________________
Трикутників ___________________
Кіл __________________________
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Розфарбуйте малюнок
Чи всі рисунки можна залити фарбою? На це запитання ми знайдемо відповідь на сьогоднішньому уроці. Тема нашого уроку — «Вчимося розфарбовувати».
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Розповідь учителя
Щоб розфарбувати рисунок, треба виконати такий алгоритм:
1. Вибрати інструмент Магія.
2. Серед кнопок знайти інструмент Заливка. Натиснути на неї лівою кнопкою миші.
3. Вибрати колір, яким треба зафарбувати область.
4. Встановити чарівну паличку в середину області, яку треба зафарбувати, і натиснути ліву кнопку миші.
Заливка — дуже неслухняний інструмент. Інколи фарба заливає
весь рисунок замість потрібної частини. Це трапляється, коли на
частині рисунка, яку ви розфарбовуєте, є розірвані лінії (дірочки
у контурі).
V. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ. ПРАЦЮЄМО ЗА КОМП’ЮТЕРОМ
1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2) Інструктаж учителя.
3) Практична робота за комп’ютерами.
Перед початком роботи за комп’ютером. Діти виконують вправу для повторення знань. Вправу взято з блогу вчителя інформатики http://informatik-poch-school.blogspot.com/ .
Вправа 1. Чи всі наведені рисунки можна залити фарбою?
Вправа 2. Вінні-Пуху подарували 4 повітряні кульки. Використовуючи 4 кольори (зелений, жовтий, червоний, синій), розфарбуйте їх так, щоб велика кулька була між синьою і жовтою, а жовта — поруч із червоною.
Вправа 3. Допоможіть художнику знайти шлях до олівців у лабіринті.
VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Хто здоровим хоче буть,
Про зарядку не забудь!
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись,
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки.
Дерева високі-високі,
Травичка низенька-низенька,
Вітер дерева колише, гойдає, то вниз пригинає.
Птахи з дерев летять, відлітають,
А учні тихенько на місця сідають.
VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Фронтальне опитування
1. Які інструменти графічного редактора Tux Paint ви знаєте?
2. Що таке палітра?
3. Який інструмент використовують для розфарбовування рисунків?
4. Чи будь-яку фігуру можна залити фарбою?
5. Чому фарба може зафарбувати весь рисунок?
6. Як виправити цю помилку?
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Завдання за підручником: § 26, для кмітливих: № 2.