Вчитель- конструктор сучасного інноваційного простору. Використання новітніх підходів на уроках Підготувала вчителька початкових класів Бобрівницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Білан Надія Миколаївна
Номер слайду 2
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі. * Застосування інноваційних підходів
Номер слайду 3
У своїй роботі використовую інтерактивні форми і методи навчання:
Номер слайду 4
Сприяє розвитку мовлення, створенню відповідальної та дбайливої спільноти дітей, вчить взаємної поваги, формує цілісний колектив. «Ранкова зустріч»
Номер слайду 5
«Щоденник вражень» Учні вчаться вільно висловлювати свої думки, розвивають мислення і мовлення, виявляють свої почуття.
Номер слайду 6
«Крісло автора» Місце, де дитина відчуває свою унікальність, із задоволенням розповідає свою історію, ділиться враженнями. При цьому розвивається мовлення, пам'ять, уява, творча фантазія.
Номер слайду 7
«Стіна слів» Розвиває в дітей зорову пам'ять, інтерес до пізнання мови, удосконалює графічні навички, правопис.
Номер слайду 8
«Кубування» Стратегія, що дозволяє розвивати в дітей вміння описувати, порівнювати, встановлювати асоціації, знаходити застосування, аргументи «за» і «проти», аналізувати.
Номер слайду 9
«Шість цеглинок» Граючись ними, діти описують власні та чужі дії, знаходять асоціації, вигадують та розповідають історії, експериментують та роблять висновки.
Номер слайду 10
*
Номер слайду 11
«РАФТ» (роль, аудиторія, форма, тема) Діти отримують завдання виступити в певній ролі для певної аудиторії із завданням на задану тему.
Номер слайду 12
«Фішбоун» Стратегія, що дозволяє ставити проблему, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, робити висновки.
Номер слайду 13
Інтелект-карта *
Номер слайду 14
«Продовжіть міркування» Діти вчаться висловлювати власні думки, слухати інших.
Номер слайду 15
«Поясни вислів» Вправа, що розвиває мовлення школярів, уяву та фантазію.