Вчитель НУШ.Вчитель НУШ – людина, яка надихає вчитися

Про матеріал
Вчитель НУШ – людина, яка надихає вчитися Реформа освіти вимагає не лише зміни програми, але й головного рушія покращень в освіті – самого вчителя. Адже саме від нього залежить, чи зацікавиться дитина у навчанні, чи зрозуміє матеріал, та врешті – чи буде себе добре почувати у стінах школи і впевнено поза ними. Вчитель 2.0 розуміє, приймає і допомагає іншим прийняти особливості кожної дитини. Не критикує, а підказує. Не заганяє у рамки, а допомагає розгледіти таланти. Новий учитель не залишається осторонь нових підходів і технологій, постійно самовдосконалюється та розвивається. Це партнер дитини й батьків, який допомагає учню навчитися тому, що допоможе почуватися вільно й щасливо у дорослому житті. Друг, який підтримує і допомагає, тьютор, що володіє інструментами коучингу, вміє налагодити контакти в групі як справжній фасилітатор, та використовує новаторські практики. Чи не забагато ролей та відповідальності для одного педагога?
Перегляд файлу

image

image

imageУмотивований вчитель

 

image агент зм н сучасного осв тнього простору в умовах реал зац ї

Концепц ї нової української школи


image


image


Академ чну свободу:

-       право готувати авторськ навчальн програми;

-      

image

власноруч обирати п дручники;

-       imageобирати методи, стратег ї, способи  засоби навчання;

-       активно виражати власну фахову думку;


image


image

image image

imageimageНова роль вчителя Вчитель НУШ- це:

-коуч - тренер;

-фасил татор - людина, що забезпечує усп шну

-групову комун кац ю;

imageimageimage-тьютор - ключова ф гура в дистанц йномунавчанн , що в дпов дає за проведення занять з учнями; -модератор в ндив дуальн й осв тн й траєктор ї дитини (направляє на отримання потр бної нформац ї,


image


image

image

Ставить  в дкрит  питання.

Позитивно реагує на учн в. Заохочує учн в до ндив дуальних висловлювань.

Забезпечує  ясн сть у конфл ктних заплутаних бес дах м ж учнями п д час групової роботи або загальнокласної дискус ї.

imageПереадресує учням питання, поставлен йому (учителю),  й коментар в ход загальнокласної дискус ї  або дискус ї в групах, не навязує свою точку зору.

Допомагає учням зробити висновки.

Готовий надати будь-яку необх дну нформац ю,але не посп шає надавати її без

запиту з боку учн в.

image image

Сприяєприйняттю р шень.

imageВисновки, зроблен учнями , п ддає анал зу й обробц й  надає учням у прийнятн й форм .


image


image

image image

Суттєв зм ни процесу  зм сту п дготовки вчителя

imageДиверсиф кац яформп двищення квал ф кац ї при ІППО:

Сем нари,

image

Веб нари,

Онлайн-курси,

Конференц ї,

imageСамоосв та(визнання сертиф кат в)


image


image

image

З метою надання методичної допомоги вчителев створено:

осв тн портали з методичними та

дидактичними матер алами, українськими еенциклопед ями, мультимед йними

п дручниками та нтерактивними онлайн-

imageimageimageресурсами: http://nus.org.ua; http://super.urok-ua.com; http://hurok-ua.com ;http://yrok.net.ua (для вчител в початкових клас в);….. проводиться перех д на систему осв тнього

електронного документооб гу (зам сть, а не як доповнення до наявної документац ї)


image

pdf
Пов’язані теми
Інформатика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
7 грудня 2021
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку