ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ СЕРВІСІВ SOCRATIVE ТА KAHOOT

Про матеріал
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ СЕРВІСІВ SOCRATIVE ТА KAHOOT
Перегляд файлу

УДК 373.5.016:51

Кримсалюк Р.Ю.

 

ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ СЕРВІСІВ SOCRATIVE ТА KAHOOT

Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

 

Анотація. Загальновідомо, що фізика, як цікава захоплююча наука, знаходиться сьогодні не на вершині вподобань молоді. Тому завдання вчителя фізики полягає  у зміні світогляду учнів щодо точних наук. Ця робота є яскравим прикладом того, що діти, як і сотні років тому, залишаються активними, креативними та успішними за умови зацікавленості в роботі. Онлайн сервіси Socrative та Kahoot не лише сприяють розвитку зацікавленості учнів до предмету, а і допомагають вчителю оперативно і якісно  коригувати знання. Крім того, автоматизація і інформатизація процесу вивчення фізики полегшує роботу викладача і надає змогу зробити зворотній зв’язок вчителя з  батьками та дитиною максимально тісним. Командна робота під час виконання завдань у Socrative сприяє самостійній роботі учнів, розвитку здібностей до самоосвіти та підсилює цілеспрямованість учнів. Вікторини у Kahoot сприяють виявленню здібних учнів, розвитку в них лідерських якостей та призводить до зацікавленості дітей у вивченні фізики.

Ключові слова: вивчення фізики, ігрові технології, тестові технології, програма Socrative; програма Kahoot.

Мета дослідження – об’єктивна оцінка рівня навичок та знань учнів, підвищення якості освіти шляхом використання онлайн сервісів Socrative та Kahoot.

Матеріали та методи дослідження. У статті наведені сучасні технології підвищення рівня зацікавленості учнів, проведення тестування з використанням інноваційних технологій (впроваджена програма Socrative та Kahoot).

Результати й обговорення. У Комунальному закладі “Малинівський ліцей №1“ створено новий кабінет, обладнаний за новими стандартами. Сучасний телевізор допомагає продемонструвати досліди та явища, які неможливо показати в лабораторних умовах. Кабінет має достатню технічну базу, що дозволяє проводити демонстрації та лабораторні роботи. Ноутбуки у класі та персональна техніка учнів допомагає миттєво виявити прогалини чи неточності в знаннях учнів. Все це в комплексі дозволяє ефективно тренувати і закріплювати навички індивідуальної та спільної роботи. Одним із інструментів освітніх технологій, які зараз так необхідні в арсеналі кожного викладача, чи то для особистого використання, або ж у якості навчальних посібників у педагогічному процесі, є програми Socrative та Kahoot. В результаті використання новітніх технологій якість знань учнів підвищилася у межах від 10 до 30%

Висновок. Аналіз даних показав, що впровадження в навчальний процес новітніх технологій, таких як вікторини у  Kahoot та тестування за допомогою програми Socrative, сприяє більш якісному оволодінню навичками та більш ефективному формуванню мотивації учнів до навчання.

 

Список використаних джерел

  1. Бібліографія : [Електронний ресурс] // Вікіпедія – вільна енциклопедія. – Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki/Kahoot
  2. Kozak, L.V. (2014). Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі.[Innovativeteachingmodelsathighereducationstudy]. Osvitolohichnyidyskurs – EducationalDiscourse, 1 (5), 95-107 (дата звернення:12.09.2019).
  3. SocrativeTeacher. Івструкція для початківців. Презентація.[SocrativeTeacher. InstructionforBeginners. Presentation]. Retrievedfrom: https://docs.google.com/presentation/d/11q6_blwNxLG8A8v4Q0WAtT9qXvOHd 38cqQKiEpJql8/edit?pli=1(дата звернення:15.10.2019).
  4. Potapov, V.O., Khaskhachykh, D.A., Demchenko, T.V., Harahulia, I.S., &Chuiko, V.S. (2017). Впровадження інтернет сервісу Socrative у роботу студентів ВНЗ [ImplementationoftheSocrativeinternetserviceinthestudentworkofhighereducationinstitutions]. Medychnaosvita – MedicalEducation, 2 (74), 60-64 (дата звернення:15.10.2019)
  5. Веб сервіси для освіти. SocrativeTeacher [Web-servicesforeducation. SocrativeTeacher.] Retrievedfrom: https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/ socrative-teacher (дата звернення:15.10.2019)
  6. Відеохостинг : [Електронний ресурс] // Ютюб – частково вільний відеохостинг. – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=0sFqYmFttcE


Krymsaliuk R.Yu.

IMPROVEMENT OF THE PROCESS OF PHYSICS STUDY BY USING THE SOCRATIVE AND KAHOOT SERVICES OF TEST AND GAME TECHNOLOGIES

Kharkiv National Pedagogical University named by G.S. Skovoroda

 

Abstract. It is well known that physics, as an interesting fascinating science, is not at the top of youth's preferences today. That’s why, the job of a physics teacher is to change students' worldviews in the exact sciences. This work is a prime example of how children, like hundreds of years ago, remain active, creative and successful with an interest in the work. Not only do Socrative and Kahoot online services help students develop interest in the subject, they also help the teacher quickly and accurately adjust knowledge. In addition, the automation and computerization of the physics learning process facilitates the work of the teacher and allows the teacher and parents to have a close relationship with the child. Teamwork while performing Socrative assignments promotes student’s self-reliance, develops self-education skills, and enhances students’  purposefulness. Quizzes at Kahoot help to identify capable students, develop leadership skills and lead to children's interest in learning physics.

Keywords. the Socrative program; the Kahoot program.

The purpose of the study is objectively evaluate the skills and knowledge of students, improve the quality of education through using of the online services Socrative and Kahoot.

Research materials and methods. The article describes modern technologies for raising students' interest, conducting testing using innovative technologies (implemented Socrative and Kahoot).

Results and discussion. A new cabinet has been created at the Public Institution “Lyceum №1 of Malynivka”, equipped according to new standards. Modern TV helps to demonstrate experiences and phenomena that cannot be displayed in a laboratory setting. The cabinet has sufficient technical facilities to allow demonstrations and laboratory work. In-class laptops and students 'personal appliances help to immediately identify gaps or inaccuracies in students' knowledge. All this in combination allows you effectively train and consolidate the skills of individual and teamwork. Socrative and Kahoot programs are one of the tools of educational technology that is now so needed in each teacher's arsenal, whether for personal use or as teaching aids in the teaching process. As a result of using the latest technologies, the quality of students' knowledge has increased from 10 to 30%.

Conclusion. The analysis of the data showed that the introduction of new technologies such as Kahoot quizzes and Socrative testing into the learning process contributes to better skills mastering and more effective students' motivation to education.

docx
Додано
27 листопада 2020
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку