Веб- квест «Видатні постаті 16-17 століття в історії України.»

Про матеріал
Квест розрахований на виконання протягом дня ,результат оформити у вигляді оцінок за різні форми завдань. Поглибить знання учнів про історичні постаті періоду Україна 16-17 ст. Перевірить рівень засвоєння та розуміння знань отриманих під час вивчення курсу історії України періоду 16-17 ст. Навчить учнів користуватися інформаційними джерелами за допомогою яких розкриваються різні аспекти життя та діяльності історичних постатей в курсі історії України 8 клас.
Перегляд файлу

Веб- квест «Видатні постаті 16-17 століття в історії України.»

  Історично становлення нашої країни відбувалося протягом багатьох віків. За цей час не одному поколінню українців довелося ціною власного життя здобувати право прийдешніх поколінь на вільне і незалежне життя. Проте важливо пам’ятати історичні постаті та події для того ,щоб не забувати про шлях,який довелося подолати українській державі в своєму становлені.

Мета:

Поглибити  знання учнів  про історичні постаті періоду Україна 16-17 ст.

 Викликати  зацікавлення до вивчення історичної постаті на прикладі  їх участі визначних подіях історії України.

Перевірити рівень засвоєння та розуміння знань отриманих під час вивчення курсу історії України  періоду 16-17 ст.

 Завдання:

Навчити учнів користуватися  інформаційними  джерелами за допомогою яких розкриваються різні аспекти життя та діяльності історичних постатей в курсі історії України 8 клас.

 Спонукати школярів до самостійного поглиблення знань

Квест розрахований на виконання протягом дня ,результат оформити у вигляді оцінок за різні форми завдань.

Результат:

Користуватися  ресурсами Інтернет;

Удосконалювати набуття досвіду пошукової діяльності, розширення кругозору, розвиток креативного потенціалу, опрацювання великих обсягів інформації, її аналіз, систематизацію і подальшу презентацію.

Вміти стисло  характеризувати історичну постать.

Учитель. Ваше перше завдання складатиметься з двох частин. По-перше, створіть документ у текстовому редакторі та внесіть у нього такі дані:  прізвище ім’я  та придумайте собі  логотип ,який асоціюється з темою квесту По-друге, надішліть створений текстовий файл електронним листом на e-mail: Якщо ви все виконаєте правильно, то у відповідь отримаєте повідомлення із вказівками, куди рухатися далі за наступним завданням. (У зворотному листі учні отримають, наприклад, таке повідомлення: «( розгадайте ребус ,розгадайте загадку,складіть пазли)

Завдання 2.  Відгадай особу  складіть пазли і дізнайтеся хто це ?

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b162b58ad59             Б.Хмельницький

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=24fcc3096a44               Д.Вишневецький

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1f57c036890f             

 І. Виговський

 https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1a65a1fdf14b               

І. Мазепа

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=09f32184a4ff               

 П.Орлик

Відправте пазли на вказану раніще ел.адресу отримайте наступне завдання.

 Завдання 3. Опрацюйте джерела, які вам допоможуть зібрати інформацію про відому особу періоду Україна 16-17 ст. за посиланнями

Богдан Хмельницький.
1.https://www.youtube.com/watch?v=d6rE3nEudWY- фільм "Обличчя української історії"
2. http://dovidka.biz.ua/bogdan-hmelnitskiy-biografiya-skorocheno/-біографія Богдана Хмельницького
3. http://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-pri-bogdana-hmelnitskogo/-цікаві факти про Б. Хмельницького
4. http://www.slideshare.net/Lona_Pugach/ss-31388687- молоді роки життя Хмельницького-презентація

 Дмитро Вишневецький

1.https://history.vn.ua/video/ukraine100x3/70.html  виникнення козацтва

2. https://www.youtube.com/watch?v=8XNQirpvJj4     про Байду

3.https://www.youtube.com/watch?v=eGxmKBFxZ0I   дума про Байду

4.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE_%D0%92%D0%B8%D1%88%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9  цікаві факти про життя гетьмана

5. https://www.youtube.com/watch?v=xMXQfOX7hrA  про рід  Д. Вишневецького


Іван Мазепа

1.https://www.youtube.com/watch?v=DLrRzXOh9io&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=15   Гетьманування Івана Мазепи (укр.) ЗНО з історії України

2.https://www.youtube.com/watch?v=WG5tmolQX7s   Гетьман Іван Мазепа

3.https://www.youtube.com/watch?v=Wmvr6zM9hIg    Полтавська битва

4. http://tut-cikavo.com/pro-ukrainu/vydatni-liudy/950-ivan-mazepa

    https://www.istpravda.com.ua/articles/2019/03/20/153857/  цікаві фактим про гетьмана

 

 

Пилип Орлик   

1.https://www.youtube.com/watch?v=vm1mD-JZZCM&feature=youtu.be Обличчя української історії Пилип Орлик

2. https://www.youtube.com/watch?v=ZSGyT61A-iA Конституція Пилипа Орлика

3.https://vseua.info/cikavi-fakti-pro-postat-pilipa-orlika/ цікаві факти про Пилипа Орлика

 

Іван Виговський

1.https://www.youtube.com/watch?v=eFLRtYHq3SM  про І.Виговського біографія

2. https://www.youtube.com/watch?v=zzy9k7fNTkU він став гетьманом у складний час

3. http://heroes.profi-forex.org/ua/vigovskij-ivan-ostapovich цікаві факти про життя гетьмана

Завдання 4. Складіть хронологічну таблицю «Діяльність відомої особи 16-17 ст».., надішліть створений текстовий файл електронним листом на e-mail: …….. Якщо ви все виконаєте правильно, то у відповідь отримаєте повідомлення із вказівками, куди рухатися далі за наступним завданням. (У зворотному листі учні отримають,  таке повідомлення:  Виконайте інтерактивні вправи

Завдання – релаксація 5.  Виконайте інтерактивні вправи 8 клас. Історія України. Гетьмани України за посиланням  https://learningapps.org/1438505  

Впізнай героя. Гетьмани. https://learningapps.org/851348

Гетьмани та отамани https://learningapps.org/3254632

Результат надішліть. Отримуйте наступне завдання

Вчитель : Прийшов час відволіктися від інтелектуальних та пошукових завдань.
Чи знаєте ВИ, що таке селфі? Так ? Тоді не гайте часу та приступайте до роботи!»
Завдання:
Зробіть одне велике командне Селфі на фоні веб-сторінки нашого квесту. Як це зробити, коли всі члени команди знаходяться у різних місцях? Досить просто! Кожен гравець команди робить окреме селфі на фоні веб-сторінки та надсилає його вчителю , а вже той у програмі Microsoft Word поєднує картинки в одну композицію, яка і створить командне веб-селфі.
Завдання 5  Підберіт в FAQ: Как найти оригинал фотографии: fun — LiveJournal    картинки  про особу ,події  над якою ви працювали створіть колаж  надішліть створений  файл електронним листом на e-mail: …….. Якщо ви все виконаєте правильно, то у відповідь отримаєте повідомлення із вказівками, куди рухатися далі за наступним завданням.

Завдання 6  Джерела про видатні постатті 16-17 століття в історії України. ( пройти тести за посиланням ttps://naurok.com.ua/test/dzherela-pro-vidatni-postati-hvi---hvii-stolittya-v-istori-ukra-ni-483932.html )

Вчитель: Оцінювання  буде відбуватися за такими критеріями: розуміння завдання,швидкість виконання, результат роботи,уміння користуватися  інформаційними джерелами за посиланням,творчий підхід.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://trobilla-s-sit-d-e9.webnode.com.ua/_files/200000000-79edc7ae6f/450/%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%BE.jpeghttps://trobilla-s-sit-d-e9.webnode.com.ua/_files/200000017-ae218af1a2/450/%D0%91%D0%BE%D0%B3%D1%83%D0%BD%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%20%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%89%D0%B5%D0%BC.jpghttps://trobilla-s-sit-d-e9.webnode.com.ua/_files/200000014-880848902f/700/%D0%94%D1%96%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0_%D0%9A%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%83%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8.jpg

 

 

https://trobilla-s-sit-d-e9.webnode.com.ua/_files/200000016-ee959ef8eb/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%20%D0%91%D0%BE%D0%B3%D1%83%D0%BD%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%20%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%BC.jpghttps://trobilla-s-sit-d-e9.webnode.com.ua/_files/200000015-4c7a34d733/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1%81%20%D0%BF%D1%96%D0%B4.......jpeghttps://trobilla-s-sit-d-e9.webnode.com.ua/_files/200000018-311e932199/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%8F%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0.jpg

https://trobilla-s-sit-d-e9.webnode.com.ua/_files/200000019-91cf592cad/%20%D0%96%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B8-8.jpghttps://trobilla-s-sit-d-e9.webnode.com.ua/_files/200000020-58326592b4/%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%9A%D0%B8%D1%94%D0%B2%D0%B0.jpghttps://trobilla-s-sit-d-e9.webnode.com.ua/_files/200000000-79edc7ae6f/%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%BE.jpeg

 

Для групи документознавців завдання полягає у роботі з документами. 
Завдання - з'ясуйте причини підписання, наслідки, умови, та про що ідеться у наступних договорах:

1. Зборівський договір.

2. Білоцерківський мирний договір.

3. Березневі статті (Переяславська угода).

 

1.http://litopys.org.ua/suspil/sus79.htm https://uk.wikisource.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%80

2. http://litopys.org.ua/suspil/sus85.htm

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%80

 

3. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D1%96_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B0%D0%BB%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0_%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%8F_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B0_%D0%92%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%83_%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83

docx
Додано
29 травня 2020
Переглядів
1514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку