Веб-квест Безпечний Інтернет

Про матеріал
Пропоную дуже цікаву розробку заходу. Подія відбувається в соціальній мережі і в реальному світі. Деякі підказки та завдання здобувачі освіти шукають в реальному світі, а деякі завдання виконують онлайн. На практиці перевірено, захід чудовий!
Перегляд файлу

 ВЕБ-КВЕСТ «БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ»

 

Інтернет - це всього лише інструмент. Все залежить від того, хто і в яких цілях його  використовує.

 

Найголовніше для усіх учасників освітнього процесу – це безпечне освітнє середовище.

ТЕМА: веб-квест  «Безпечний Інтернет».

МЕТА: формування розуміння правильного та безпечного користування Інтернетом, навиків виявлення загрозливих ситуацій, які можуть виникнути під час роботи у мережі; формування принципу групової роботи та налаштування на плідну й продуктивну працю; розвиток логічного мислення; формування вміння діяти за інструкцією, аналізувати і робити висновки, вміння співпрацювати у команді; виховання інформаційної культури учнів, уважності,  дисциплінованісті, етичного спілкування з іншими особистостями.

Хід заходу

І етап. Організація та інформування учасників освітнього процесу про запланований захід.

Організатором веб-квесту розроблено інформативну газету для ознайомлення про майбутній захід та його правила.

ІІ етап. Створення групи «Безпечний Інтернет!» у соціальній мережі та планування заходу.

Між усіма бажаючими взяти участь у веб-квесті було проведено  жеребкування для об’єднання учасників у групи, адже саме групи учасників зможуть боротися за призові місця. Учасники під час жеребкування обирали собі смайлик (рис.5).

Далі у спеціальній таблиці записували своє прізвище та ім’я відповідно до обраного смайлика. Таблиця з результатами сформованих груп була розміщена у інформативному куточку ліцею, тому усі учасники мали змогу дізнатися про осіб своєї групи. Під час веб-квесту, якщо один учасник групи відповідає правильно на запитання, то перемогу отримує вся команда.

 

 Публикация1.jpg

Рис. 5. Таблиця з результатами сформованих груп для участі у веб-квесті

ІІІ етап. Проведення заходу.

1 завдання.

Коли відзначають День Безпечного Інтернету? (Правильна відповідь – у другий вівторок лютого місяця)

Завдання виконуйте протягом перерви, а відповіді приймаються до появи наступного завдання!

2 завдання. Знайдіть у ліцеї місце, де розміщені первинні засоби пожежогасіння, там знаходиться записка із завданням.

Завдання у записці. Переглянути казку про «Безпечний Інтернет» (https://youtu.be/Q_au4vr-rtU) і дати відповідь на такі питання:

  •      Як звали братів у казці?  (Explover, Firefox, Chrome, Safari)
  •      Хто із братів потрапив у халепу? (Safari)
  •      Як звали ворога? (Virut)
  •      Хто допоміг братам? (Zillya)

Завдання виконуйте протягом перерви, а відповіді приймаються до появи наступного завдання!  ПОСПІШАЙТЕ!

3 завдання.

В глобальній мережі потрібно стежити за інформацією, яку викладаєте про себе. Знайдіть у ліцеї інформацію про безпеку в Інтернеті (вона знаходиться на І – ІІІ поверхах у ліцеї) та сфотографуйтеся з нею. Фото скидайте у коментарі під цим запитанням.

Уперед!

Завдання виконуйте протягом перерви, а відповіді приймаються до появи наступного завдання!

4 завдання.

Мандруючи просторами Інтернету, можна знайти ролик студії Mozga.ru, відзначений у конкурсі "Безпечний Інтернет - дітям!". У ролику мешкає кракозябра, вона ж карлючка, вона ж жаба... Про який ролик йдеться та хто цей таємничий мешканець? (Відео "Діти і Інтернет", кракозяброю називають ось цей знак - @, він же равлик, собачка).

Завдання виконуйте протягом перерви, а відповіді приймаються до появи наступного завдання!

5 завдання.

Розгадайте ребуси та напишіть відповіді. (Спам, вірус, сайт)

Завдання виконуйте протягом перерви, а відповіді приймаються до появи наступного завдання!

https://scontent.fiev26-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/87414573_2808039789276696_1591895934243962880_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=9QZXusIjN_4AX8_nj5A&_nc_ht=scontent.fiev26-1.fna&oh=36313ba787d20ff7b361aa446a1dad46&oe=61CEAED2

https://scontent.fiev26-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/87379933_2808039785943363_2198390533854855168_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=RWfJ6fBkQUIAX-xBDAg&_nc_ht=scontent.fiev26-1.fna&oh=d9a2d8da0d58688b61dbb207bea0c12b&oe=61CFD74F

https://scontent.fiev26-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/87379572_2808039782610030_693993060639440896_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=K5iytWSs6SAAX9kBl2F&_nc_ht=scontent.fiev26-1.fna&oh=9eae50fab6413044ad9ab457efef7554&oe=61D0776F

Рис. 6. Завдання з ребусами

 

6 завдання.

Виманювання у довірливих або неуважних користувачів мережі персональних даних клієнтів онлайнових аукціонів, сервісів з переказу або обміну валюти, інтернет-магазинів. Шахраї використовують усілякі виверти, які найчастіше змушують користувачів самостійно розкрити конфіденційні дані. Як називається цей вид шахрайства? (Фішинг)

Завдання виконуйте протягом 10 хв., відповіді приймаються до 13.25 год., о 13.25 год. з’явиться наступне завдання! Поспішайте!

7 завдання.

За описом знайдіть назву вірусу, та відправте його у цю групу.

Цей вірус вважається найбільш руйнівним у світі. Листи з текстом «I Love You» приходили людям по всьому світу, починаючи з 2000 року. За любовним визнанням переховувався комп’ютерний вірус, який завдав шкоди світовій економіці в 10 млрд євро. Він вразив більше 3 мільйонів комп’ютерів на планеті, ставши ще й найдорожчим за всю історію. (I LoveYou)

Завдання виконуйте протягом перерви, а відповіді приймаються до появи наступного завдання!

8 завдання.

Яка форма соціальної провокації або знущання в соціальних мережах зображена на фото? (Тролінг) 

Нет описания фото.

Рис. 7. Зображення форми соціальної провокації

 

Відповіді приймаються до появи наступного завдання! Наступне завдання з’явиться о 14.30 год.

9 завдання.
Сучасна форма агресії, яка набула поширення з появою мобільних телефонів, інтернету. Будь-які її форми мають на меті дошкулити, нашкодити чи принизити людину дистанційно, без фізичного насильства. «Зброєю» булера стають соціальні мережі, форуми, чати, мобільні телефони тощо. Що це за форма агресії? (Кібербулінг)

Відповіді приймаються до появи наступного завдання! Наступне завдання з’явиться о 14.50 год. Поспішайте!

10  завдання.

Софійка на уроці інформатики навчилася заходити в Інтернет. За допомогою чого вона може потрапити в Інтернет? Вибери правильний варіант відповіді і напиши в коментарях! (Браузер)

а) Гіперпосилання.

б) Веб-сторінки.

в) Браузер.

Завдання виконуйте до 15.00 год.!

Сьогодні все більше дітей користується Інтернетом для спілкування, пошуку інформації, ігор, скачування мультимедійного контенту. З розширенням можливостей в онлайні зростають і ризики. Потрібно пам’ятати  про небезпеки, які можуть трапитися в Інтернеті. Дотримуйтеся основних правил безпечної роботи в Інтернеті і тоді все буде добре! Бережіть себе та свою інформацію!

ІV етап. Підведення підсумків та нагородження команд.

Правильні відповіді на запитання веб-квесту було опубліковано в групі «Безпечний Інтернет» у соціальній мережі, де учасники могли себе перевірити. Також через дану групу було повідомлено про час та місце нагородження.

У підсумку всі учасники веб-квесту залишилися задоволені цікавими пригодами, збагатилися інформацією про Безпечний Інтернет та отримали нагороди.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Макарчук Діна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, Виховна робота
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
2242
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку