Веб-квест для учнів 3 класів з предмету «Я досліджую світ» «Різноманітність тварин»

Про матеріал
Веб-квест - експрес-гра для учнів 3 класів з предмету «Я досліджую світ» «Різноманітність тварин»
Перегляд файлу

1 сторінка

Головна сторінка

 Експрес-гра  для учнів 3 класів

з предмету «Я досліджую світ»

«Різноманітність тварин»

Організатор веб–квесту: Слюсаренко Олена Володимирівна 

Любі хлопчики та дівчатка!

Що таке вебквест? Це гра, інтернет-пошук, метою якого є отримання нових знань.

 Пропоную вам здійснити захоплюючу подорож у царство тварин. Під час цієї подорожі ознайомитись з різноманітністю тварин. Сподіваюсь, що ця мандрівка буде для вас цікавою, насиченою новими відкриттями.

Для цього вам доведеться обрати собі ролі і виконати завдання.

                         Веб - квест розраховано на 2 уроки 

Натхнення та успіхів всім учасникам веб-квесту.

2 сторінка

Інструкція

1.  Ознайомся з інформацією про веб-квест на сторінці «Головна сторінка», метою веб-квесту на сторінці «Мета» та рекомендаціями щодо санітарно-гігієнічних вимог при використанні електронних гаджетів та безпеки в Інтернеті на сторінці «Безпека». 

2.  Ознайомся  з ролями, що пропонуються. Обери ту діяльність, котра тебе зацікавила. 

3.  На наступних сторінках сайту ознайомся із завданнями та починай їх виконувати.

4. Якщо працюєте групою, розподіліть ролі в вашій групі (кожен учасник може виконувати частину завдання).

5. Пройди випробування, які перевірять твоє вміння досягти мети.

6. Створи звіт про виконану роботу, надай вчителеві в електронному вигляді.

7. Якщо у тебе виникнуть труднощі звернися з питаннями до вчителя, батьків, однокласників.

8. Поділися набутим досвідом з іншими учасниками гри.

9. Результати твоєї роботи  будуть розміщені на сторінці веб-квету «Роботи учнів».

10. Ознайомся з результатами роботи твоїх однокласників.

11. Критерії оцінювання - вербальна оцінка.

 

3 сторінка

Мета

1.  Ознайомся з інформацією про веб-квест на сторінці «Головна сторінка», метою веб-квесту на сторінці «Мета» та рекомендаціями щодо санітарно-гігієнічних вимог при використанні електронних гаджетів та безпеки в Інтернеті на сторінці «Безпека». 

2.  Ознайомся  з ролями, що пропонуються. Обери ту діяльність, котра тебе зацікавила. 

3.  На наступних сторінках сайту ознайомся із завданнями та починай їх виконувати.

4. Якщо працюєте групою, розподіліть ролі в вашій групі (кожен учасник може виконувати частину завдання).

5. Пройди випробування, які перевірять твоє вміння досягти мети.

6. Створи звіт про виконану роботу, надай вчителеві в електронному вигляді.

7. Якщо у тебе виникнуть труднощі звернися з питаннями до вчителя, батьків, однокласників.

8. Поділися набутим досвідом з іншими учасниками гри.

9. Результати твоєї роботи  будуть розміщені на сторінці веб-квету «Роботи учнів».

10. Ознайомся з результатами роботи твоїх однокласників.

11. Критерії оцінювання - вербальна оцінка.

4сторінка

Безпека

1. Коліна мають бути по горизонтальній лінії на рівні стегон; гомілки повинні бути під прямим кутом до ступнів ніг;

2. Не треба сідати на краєчок стільця, щоби вага тіла розподілилась на сідниці й стегна, а не на хрестець.

3. Ступні повинні стояти на підлозі на ширині стегон ( і а не бовтатися в повітрі). Небажано сидіти, схрестивши ноги. Ніколи не треба сидіти, надовго закинувши ногу за ногу, тому що це призводить до викривлення хребта.

4. Спину слід намагатися тримати прямо.

5. Плечі краще опустити й злегка відводити назад, не напружуватися.

6. Голову потрібно тримати прямо й рівно, не витягувати шию вперед .

7. Сидіти краще так, щоб не доводилося тягтися вперед до клавіатури. Живіт повинен майже торкатися краю стола.

8. Монітор на столі потрібно встановити на відстані витягнутої руки. Центр екрана має перебувати на рівні очей, аби не доводилося нахиляти голову, напружуючи шию. Якщо неможливо підняти екран, потрібно зміни кут його нахилу, підклавши під монітор підставку.

9. Робочі матеріали краще класти прямо перед собою.

10. Безперервна робота перед екраном комп'ютера повинна бути не більше 15 хв.

5 сторінка

Дослідник

Вітаю тебе на цій сторінці!  

 Роль дослідника дуже відповідальна і цікава. Ти любиш подорожувати, адже ти  обрав цю сторінку.  Перейди за посиланнями і вибери потрібну інформацію. 

  https://www.youtube.com/watch?v=sn4ehyWzxPQ

Результатом твоєї роботи стане лепбук «Різноманітність тварин»

6 сторінка

Журналіст

Вітаю тебе на цій сторінці!  

Ти обрав роль журналіста, отже ти творча особистість! Ознайомся  з матеріалом за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY

Результатом твоєї роботи стане твір опис обраної вами тварини, створений в текстовому редакторі WORD. 

В нагоді будуть такі джерела:

https://www.youtube.com/watch?v=XF7Z1s7Ec0A 

Як працювати в програмі Word

7 сторінка

Фотограф

Рада вітати тебе на цій сторінці!

Для кожної людини, яка щиро любить рідну землю, її природа – найчарівніша у світі. Немає нічого прекрасного за природу. Іноді ця краса по справжньому заворожує, здається, що в світі немає нічого прекрасного.

Ознайомся  з матеріалом за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=sn4ehyWzxPQ

  За допомогою Інтернет ресурсів збери фото тварин, додай по можливості фотографії зроблені власноруч.

Створи фотопрезентацію «Різноманітність тварин», об’єднавши їх у групи, в програмі  Power Point.

Джерело:

 https://www.youtube.com/watch?v=jH8ETJMF_pk  

Як працювати з програмою Power Point.

8 сторінка

Математик

Вітаю тебе на цій сторінці! 

 Ти обрав роль математика, тобі подобається математика, ти спостережливий та любиш дізнаватися більше про оточуючий світ! Ознайомся  з матеріалом за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY

Розв'яжи задачі про тварин, дізнайся більше цікавого.

·         * Найбільший із сучасних птахів- африканський страус заввишки 3м.Скільки це сантиметрів?

·         * Найменший птах – бджолина колібрі, довжиною 6 см. Скільки це міліметрів?

·         * Висота страуса 300см, а довжина колібрі 6см. На скільки довжина колібрі менше висоти страуса?

·         * Якщо всіх комах, яких з’їдає за літо стриж, розмістити в одну лі­нію, то вона розтягнулася б на1 кілометр. Записати це число в метрах.

·        *  Рекорд по дальності перельотів на­лежить лелеці. Інколи навесні лелека долає 4 сотні 50 кілометрів. Скільки кілометрів долає лелека за одну добу? 

·         * У світі відомо 130 видів зозуль. І лише 50 з них підкладають яйця в інші гнізда, а решта висиджу­ють яйця самі. Скільки видів зо­зуль висиджують свої яйця само­стійно? 

·         * Горихвістка годує своїх пташе­нят 240 разів на день, дятел — на 60 разів частіше, ніж горихвістка, синиця — на 90 разів більше, ніж дятел. Скільки разів на день годує своїх пташенят синиця? 

·         * За 1 день пташеня сойки може з’їсти 220 комах. Скільки комах можуть з’їсти двоє пташенят? 

·         * Довжина дзьоба лелеки -19см, а дзьоб африканського марабу – на 11см довше. Яка довжина дзьоба африканського марабу? 

        * Довжина дзьоба лелеки – 19 см , дзьоб африканського марабу – на 11см більший, ніж лелеки, а дзьоб пелікана на 2 см довший, ніж довжина дзьоба лелеки та марабу разом. Яка довжина дзьоба пелікана?

Результати роботи розмісти в текстовому редакторі WORD. 

В нагоді будуть такі джерела:

https://www.youtube.com/watch?v=XF7Z1s7Ec0A 

 Як працювати в програмі Word

9 сторінка

Надіслати відповідь

 

10сторінка

Роботи учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку