Веб-квест «Князі Русі-України»

Про матеріал
Матеріали до веб - квесту з практичного заняття «Історичний портрет князів Русі –України»".До підручника Гісем О.В.Історія України : підручник для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В. Гісем. — Тернопіль : Навчальна книга 2015.
Перегляд файлу

Матеріали до квесту з практичного заняття «Історичний портрет князів Русі –України»".До підручника Гісем О.В.Історія України : підручник для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В. Гісем. — Тернопіль : Навчальна книга — Богдан,2015. — 272 с. : іл.

Веб-квест  «Князі Русі-України»

 

МЕТА ВЕБ-КВЕСТУ:

 

  • Дізнатися більше про князів Русі-України.;
  • Вчитися прцювати з Інтернет-ресурсами, здійснювати пошук, відбір  потрібної інформації для виконання завдань;
  • Розвивати бажання працювати самостійно і в команді, творчо, зясовувати невідоме;
  • Навчитися приміняти  створений  продукт  презентацію на наступних уроках.

 

ЦІЛІ:

Учні знатимуть:

  • цікаві факти про князів Русі-України;
  • алгоритм організації та проведення веб-квесту;
  • способи опрацювання дібраного матеріалу.

Учні вмітимуть:

  • використовувати інформаційний простір мережі Інтернет;
  • розподіляти доручення;
  • працювати спільно для реалізації мети веб-квесту;
  • планувати свою роботу під час підготовки та проведення веб-квесту;
  • підбирати та систематизувати матеріали з історії

 

Тип веб-квесту: практична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід веб-квесту 

 

І. Організаційний момент:

Вчитель пояснює завдання практичної роботи ,допомагає учням поділитися на команди.

Запрошую вас до захоплюючої гри Веб-квест  «Князі Русі-України»  Відповідно до обраної теми  працюєте з Інтернет-ресурсами, здійснюєте пошук, відбір  потрібної інформації для виконання завдань. Результати виконаних завдань веб-квесту ви можети в таких формах: документ у текстовому редакторі,хронологічна таблиця ,  презентація PowerPoint;  

ІІ. Організація роботи:

Завдання 1
Учитель. Ваше перше завдання складатиметься з двох частин. По-перше, створіть документ у текстовому редакторі та внесіть у нього такі дані: назва вашої команди, девіз, список учасників. По-друге, надішліть створений текстовий файл електронним листом на e-mail: Якщо ви все виконаєте правильно, то у відповідь отримаєте повідомлення із вказівками, куди рухатися далі за наступним завданням. (У зворотному листі команди отримають, наприклад, таке повідомлення: «( Розгадайте ребус ,Розгадайте загадку

   https://naurok.com.ua/uploads/files/111975/151126/163743_html/images/151126.006.png        Ребус №3 Впізнай історичну особу.jpegХмаринки слів - завдання з історії.

 

1. Нову Христову віру дав

 І срібну гривню карбував,

На Бузі місто збудував,

 Один три прізвиська він мав.

То хто ж оця людина, яку так

(Володимир Великий)

2. Імення він прекрасне мав  і ним себе прославив,

також закони він писав для Руської держави

Для європейських королів Він тестем був і сватом,

 На різних мовах говорив Та ще любив читати.

Про кого мову я веду? Про кого відповідь я жду?

(Ярослав Мудрий)

3. Привітався з нею Ігор

Попросив перевезтти..

Загойдавсь на хвилях човен

І поволі став плитси.

Хто вона чия і звідки

Князь докладно розпитав,

А на другий день до неї

І сватів своїх послав

( Княгиня Ольга)

3. Він українську Русь зміцнив

 В Галичині і на Волині,

Німецьких лицарів розбив

В бою, в Дорогочині,

Він збудував і Холм, і Львів

І відбивав татар навали,

 Державою правити умів

 То як же князя цього звали?

 анило Галицький)

Завдання. 2. Опрацюйте джерела, які вам допоможуть зібрати інформацію про відому особу періоду Русі -України за посиланнями

Ольга

Володимир  Великий

 

 Ярослав Мудрий

Данило Галицький

Завдання 3. Складіть хронологічну таблицю «Діяльність князя». , надішліть створений текстовий файл електронним листом на e-mail: …….. Якщо ви все виконаєте правильно, то у відповідь отримаєте повідомлення із вказівками, куди рухатися далі за наступним завданням. (У зворотному листі команди отримають, наприклад, таке повідомлення:  На робочому столі одного із членів команди знайдіть позначку з фотом особи, яку вивчаєте  там для вас  наступне завдання

Завдання – релаксація 4.  Виконайте інтерактивні вправи Київські князі за посиланням  

https://learningapps.org/view1223283

 https://learningapps.org/2052202

https://learningapps.org/3356251

Результат пошуку зображень за запитом позначка презентація повер понті

перейдіть на позначку презентація  

                                                                                  

 

 

Завдання 5  Підберіт в гул    картинки для презентації особи періоду Русі-України над діяльністю якої ви працюєте. Створіть презентацію 5-6 слайдів надішліть створений текстовий файл електронним листом на e-mail: …….. Якщо ви все виконаєте правильно, то у відповідь отримаєте повідомлення із вказівками, куди рухатися далі за наступним завданням. ( пройти тести за посиланням)

Під час роботи над презентацією капітан команди отримує повідомлення  на вайбер телефону

« Прийшов час відволіктися від інтелектуальних та пошукових завдань.
Чи знаєте ВИ, що таке селфі? Так ? Тоді не гайте часу та приступайте до роботи!»
Завдання:
Зробіть одне велике командне Селфі на фоні веб-сторінки нашого квесту. Як це зробити, коли всі члени команди знаходяться у різних місцях? Досить просто! Кожен гравець команди робить окреме селфі на фоні веб-сторінки та надсилає його капітанові команди, а вже той у програмі Microsoft Word поєднує картинки в одну композицію, яка і створить командне веб-селфі.
До уваги капітанів команд!!!
Не забудьте вказати назву своєї команди на загальній композиції!

Завдання 6. Виконайте тести за посиланням.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScmezV2f0bMSmbWcRY89sAokpSyEw4-r32DOKV579RviidWuQ/viewform.

Квест закінчується калейдоскопом презентацій  підготовлених в ході роботи. Учні діляться враженнями,вчитель підводить підсумки оголошує результати

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Ребус №3

Для роботи використайте такі електронні ресурси:1. Ім’я відомого київського літописця. (Нестор).
2. Ім’я митрополита, який написав визначний твір “Слово про закон і
благо...

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гладка Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
1413
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку