Веб-квест на тему:"У подорож на острів Робінзона"

Про матеріал
Навчально-пізнавальна діяльність учнів стимулюється використанням цікавого навчального матеріалу і різноманітних методів його піднесення .Пропоную веб-квест на тему:"У подорож на острів Робінзона" 6 кл.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

У подорож на острів Робінзона

Номер слайду 2

Організаційні моменти1. Веб-квест із зарубіжної літератури для учнів 6 класу під час вивчення роману Д. Дефо «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо»2. «У подорож на острів Робінзона»3. Термін проведення -2 години (10.00-12.00)4.Індивідуальна робота5. Три завдання 6. Обладнання: будь - який гаджет з додатком вайбер7. Завдання будуть надіслані у вайбер (група 6 Аклас), відповідь надаватися вчителю у приватні повідомлення (вайбер)

Номер слайду 3

Корабель сів на мілину, величезна хвиля під час бурі збила його і викинула на острів. Робінзон Крузо був єдиний, хто вижив після тієї жахливої катастрофи. Він був щасливим, що врятувався, але подальша перспектива життя на острові трохи налякала його. Виявляється, Робінзон потрапив на безлюдний острів, де не було жодної живої людини. Його оточував дикий ліс серед скель. Величезне бажання вижити спонукало героя до роздумів, він почав шукати вихід зі скрутного становища, але через хвилювання не зміг зосередитись. Допоможіть вижити герою, врятуйте його, підкажіть, як надалі йому діяти.

Номер слайду 4

Завдання № 1. Вітаю! Погодившись допомогти, ви опинились на безлюдному острові . Тепер Робінзону не треба хвилюватись, чим швидше він дослухається ваших порад, тим більше у нього буде шансів вижити. Вам потрібно скласти букет з рослинності острова. Він має складатися з 15 стеблин листя папороті,19 квітів орхідеї,21 гілочки виноградної лози,1 листка банана, 2 листочків пальми, 7 квіточок ліани,16 листків бамбука та 31 листочка цукрового дерева. Знайдіть закодоване слово, підкажіть, куди має відправитись Робінзон.

Номер слайду 5

Подальше життя героя залежить від того, чи зможе він наповнити три морських «погрібця». Перший «погрібець»- будівельний матеріал для підтримання життя. Це словосполучення віднайдіть в тексті твору (ХП). Перерахуйте все, що поклав Робінзон в перший «погрібець»,у цьому вам допоможе «хмара слів» і єдине відоме досконале парне число.

Номер слайду 6

Другий «погрібець». Сам герой її назвав «дорогоцінною знахідкою», якої не віддав би навіть за золото . Для професії господаря «загубленої речі» найважливішим інструментом була сокира. Що це за знахідка? Віднайдіть два слова-іменники в тексті (СТ)Третій «погрібець»- засіб для боротьби з ким –небудь чи чим –небудь. Так, ці два іменники можна з’єднати і сполучником.(З і Н) Перерахуйте все, що поклав Робінзон у третій «погрібець»?У цьому вам допоможе «хмара слів»і число, якого найбільше бояться в Японії.

Номер слайду 7

Молодці! То ж який синонім до слова «погрібець» ?Робінзон дякує вам за допомогу, у нього з’явилась перспектива вижити! 

Номер слайду 8

Завдання №2 Дослухавшись до наших порад, Робінзон зумів забрати з корабля усе необхідне ,та це був лише початок боротьби за виживання. Щоб вижити на безлюдному дикому острові, йому потрібно було зробити те, що 15000 років тому людство робило з кісток і шкур мамонта (підтвердженням цього стала знахідка 1956 року неподалік від Києва..)Перед тим як взятись до роботи, необхідно було віднайти «локацію»(це іноземне слово підкаже вам близьке за значенням українське слово, в якому така ж кількість букв). На ній обов’язково має бути «основа життя для будь - якого організму»,без чого герой не зможе прожити більше, ніж 5 днів. Що ж стало результатом роботи Робінзона? Хмара слів допоможе вам віднайти правильну відповідь, ми лише нагадаємо,що багато кочових народів селилися саме в ньому

Номер слайду 9

Скільки і які споруди Робінзон збудував, перебуваючи на острові, підкаже наша хмара слів і нещасливе число для китайців і корейців( поверхи з номерами, які закінчуються на на це число, він так і не наважився будувати)))). Відновити послідовність будівництва допоможе нам «ланцюжок»Н---П---МХ---ЛР . Як добре,що ми були разом з Робінзоном !

Номер слайду 10

Завдання №3 Щоб вижити на безлюдному острові, Робінзону довелося призвичаїтись до нових умов життя, та з часом герой знову засумував. Чого ж не вистачало Робінзону і як врятувати його від «психічного стану, який супроводжується поганим настроєм і емоційними переживаннями», як позбутися «почуття порожнечі»?. Допоможіть герою!Що це за стан, ви вже здогадались, а вийти з нього допоможе слово латинського походження  «communicatio», аналог українського слова поступається лише однією буквою . Рятувальним кругом Робінзону стане дружба з довгоживучою екзотичною істотою, яка дивує неабиякими розумовими здібностями і веселою вдачею, слухати її дуже приємно. Більше часу він повинен проводити з тим, хто володіє «шостим відчуттям» і може зігріти вночі температурою 38-39 градусів . А лікуватися - фелінотерапією, тоді ймовірність інфаркту і інсульту знизиться на 30 %. Єгиптяни, коли втрачали такого лікаря, як ознаку трауру, голили брови. То з ким Робінзон має потоваришувати, щоб позбутися «почуття порожнечі»?Допоможе число, яке з найдавніших часів символізує досконалість, довершеність.

Номер слайду 11

Дякую, ви врятували Робінзона!.

Номер слайду 12

Інструкція 1. Уважно прочитай мету веб-квесту.2. Для участі у ньому підготуй смартфон або планшет, ручку, папір.3. Ознайомся з інструкцією проходження квесту.5. Починай поступово ознайомлюватись із кожним завданням квесту та виконай його.6. Після виконаного кожного завдання потрібно учителеві якнайшвидше подати на нього відповідь, аби заробити додаткові бали за швидкість виконання.7. Пройди випробування, які перевірять твоє вміння пошукової роботи. 8. Поділися набутим досвідом зі своїми однокласниками.9. Вислови свою думку щодо позитивних та негативних моментів, які виникли під час проходження квесту. 10. Запропонуй свої ідеї для створення нового квесту. УСПІХІВ У РОБОТІ !!!

Номер слайду 13

Відповіді на завдання квесту. Завдання №1 Закодоване слово -«корабель»; морський «погрібець»- це застаріла форма слова »скринька»;Робінзон у першу скриньку поклав Харчові Припаси (ХП): рис, сухарі, сир, в'ялену козлятину, ячмінь , пшеницю(єдине відоме досконале парне число -6). У другий погрібець поклав скриньку теслі(СТ). Для теслі основним інструментом є сокира. Третій «погрібець»Зброя і набої (ЗН). Поклав дві чудові мисливські рушниці і два пістолі, дві іржаві шпаги, дві бочки пороху. Число чотири бояться у ЯпоніїСиноніми до слова «погрібець» скринька ,рундук,шафарня. Завдання №21. Збудувати « житло», перед тим віднайти «місцину», на якій мала бути «прісна вода».2. Результатом роботи Робінзона стало будівництво «намету»3. Намет--- печера----маленька хатинка---літня «резиденція»Завдання №3 Позбутися почуття «самотності» можна лише «спілкуванням». Рятувальним кругом стане спілкування з папугою,собакою,котом(число три символізує досконалість).

pptx
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку