22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Веб-квест "Оксиген.Кисень"

Про матеріал
Веб-квест –  це сайт в Інтернеті, з яким працюють учасники, досягаючи поставленої мети. Вперше технологія Веб-квест (WebQuest) була використана влітку 1995 року Берні Доджем,  професором освітніх технологій Університету Сан-Дієго(США).  Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.      Особливістю Веб-квестів є те, що частина інформації або вся інформація, розміщена на сайті для індивідуального та групового ознайомлення, знаходиться насправді на різних веб-сайтах. Завдяки гіперпосиланням користувачі цього не відчувають, а працюють в єдиному інформаційному просторі. Підсумком роботи над Веб-квестом може бути як створення нових веб-сторінок з даної теми, так і інші творчі роботи в електронній, усній чи друкованій формі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Веб-квест “Оксиген. Кисень”(створений для учнів 7 класів)Вч. хімії Володимирівської ЗОШ І-ІІІ ст. Павленко Лілія Миколаївна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Анотація Веб-квест –  це сайт в Інтернеті, з яким працюють учасники, досягаючи поставленої мети. Вперше технологія Веб-квест (Web. Quest) була використана влітку 1995 року Берні Доджем,  професором освітніх технологій Університету Сан-Дієго(США).  Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.     Особливістю Веб-квестів є те, що частина інформації або вся інформація, розміщена на сайті для індивідуального та групового ознайомлення, знаходиться насправді на різних веб-сайтах. Завдяки гіперпосиланням користувачі цього не відчувають, а працюють в єдиному інформаційному просторі. Підсумком роботи над Веб-квестом може бути як створення нових веб-сторінок з даної теми, так і інші творчі роботи в електронній, усній чи друкованій формі.

Номер слайду 4

І. Організаційний момент квесту. Вправа «Асоціативний кущ» Учні самостійно озвучують тему, яка зараз вивчається. Пригадують план характеристики хімічного елементу та простої речовини.

Номер слайду 5

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнівІндивідуальні картки (учні виконують за партами) Картка №1 (10 б) Розставте коефіцієнти в хімічних рівняннях:1. H2 O = H2 + O22. Mg + O2 = Mg. O3. N2 + O2 = N2 O5 Вкажіть тип реакції (1)Як називаються продукти реакції (2) і (3) Картка №2 (12 б)Яке мінеральне добриво багатіше на Оксиген: NH4 NO3 чи K3 PO4? Картка №3 (8 б)Складіть формули оксидів Нітрогену (I), Фосфору (V), Кальцію (ІІ), Алюмінію (ІІІ), Мангану (VII),Феруму(ІІІ), Карбону (IV), Цинку (ІІ) Картка №4 (6 б)Вставте пропущені слова в речення: Хімічний елемент Оксиген утворює прості речовини ………………….. та ……… За звичайних умов кисень має ………………………………….. агрегатний стан. Ця речовина ………………………. за повітря, тому його можна зібрати в ……….... …………………….. При температурі -1830 С він стає ………………………….. В лабораторії його добувають із ………………………………….. Наявність кисню можна визначити внесенням ……………………………………………………………в посудину, вона ………………………………… спалахує. 

Номер слайду 6

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Вірш – загадка«Ода Оксигену» Из атомов мир создавала Природа. Два атома легких взяла Гидрогена,Прибавила атом один Оксигена. И получилась частица воды,Море воды, океаны и льды…Стал Оксиген чуть не всюду начинкой. С Силицием он обернулся песчинкой. В воздух попал кислород,Как ни странно,Из голубой глубины океана. И на Земле появились растения,Жизнь появилась: дыханье, горение…Первые птицы и первые звери,Первые люди, что жили в пещере…Огонь добывали про помощи горения…Роль Оксигена на нашей Земле. Понял великий Лавуазье.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

IV. Основна частина Веб-квесту Шановні учасники Веб-квесту, ми розпочинаємо цікаву подорож, що базується на мандрівці просторами Інтернету. Вам необхідно оволодіти знаннями з теми: «Оксиген. Кисень» і розібратися з наступними питаннями: Оксиген – як хімічний елемент;Поширення Оксигену в природі;Відкриття кисню;Кисень – як проста речовина;Горіння. Умови виникнення й припинення горіння;Застосування кисню;Кругообіг Оксигену в природі.

Номер слайду 9

Процес Розділіться на групи по 5-6 чоловік (або індивідуально оберіть собі питання та опрацюйте матеріал); Оберіть собі ту тему, яка вам ближча і подобається; Після виконання завдань необхідно обговорити результати роботи в групі і підготувати звіт. Для представлення результатів ви можете використовувати: Мультимедійні презентації;Схеми, таблиці;Ілюстрації;Тексти;Фрагменти відеороликів;Веб-сторінки.

Номер слайду 10

V. Представлення результатів роботи. Бажаю успіхів!!!

Номер слайду 11

Вправа «Мікрофон»«Сьогодні на уроці я зрозумів, що…»Поясніть народну мудрість:«Багато лісу - не губи. Мало лісу – бережи. Немає лісу – посади».

Номер слайду 12

Оцінювання навчальних досягнень учнів. Критерії оцінювання:1. Знання і розуміння теми.2. Змістовність виконаної роботи(відповідність інформації до вибраної теми).3. Креативність (оформлення звіту).4. Захист проекту.

Номер слайду 13

І повітря, і вода –Взагалі природа вся!Хімію вивчай охоче – І в халепу ти не вскочиш. Будеш знать про неї все,Вона користь принесе.

Перегляд файлу

D:\Робота з Веб квестами\biology_ppt_7_6.jpgДодаток 1

Перегляд файлу

D:\Робота з Веб квестами\37629330.jpgДодаток 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Робота з Веб квестами\Elements-prevalence.gif 

Перегляд файлу

Додаток 3

D:\Робота з Веб квестами\271000847.jpg 

Перегляд файлу

Додаток 4

Індивідуальні картки (учні виконують за партами)

 

Картка №1 (10 б)

   Розставте коефіцієнти в хімічних рівняннях:

1. H2O = H2 + O2

2. Mg + O2 = MgO

3. N2 + O2 = N2O5

Вкажіть тип реакції (1)

Як називаються продукти реакції (2) і (3)

 

 

Картка №2 (12 б)

Яке мінеральне добриво багатіше на Оксиген: NH4NO3 чи K3PO4?

 

 

Картка №3 (8 б)

Складіть формули оксидів Нітрогену (I), Фосфору (V), Кальцію (ІІ), Алюмінію (ІІІ), Мангану (VII), Феруму (ІІІ), Карбону (IV), Цинку (ІІ)

 

Картка №4 (6 б)

Вставте пропущені слова в речення:

Хімічний елемент Оксиген утворює прості речовини ………………….. та ……… За звичайних умов кисень має ………………………………….. агрегатний стан. Ця речовина ………………………. за повітря, тому його можна зібрати в ……….... ……………………..При температурі -1830С він стає …………………………..

В лабораторії його добувають із    …………………………………..Наявність кисню можна визначити внесенням ……………………………………………………………

в посудину, вона ………………………………… спалахує.

 

 

Перегляд файлу

Веб-квест «Оксиген. Кисень»

Анотація

Веб-квест   це сайт в Інтернеті, з яким працюють учасники, досягаючи поставленої мети. Вперше технологія Веб-квест (WebQuest) була використана влітку 1995 року Берні Доджем,  професором освітніх технологій Університету Сан-Дієго(США). 

Веб-квест  проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються  інформаційні ресурси Інтернету. 
    Особливістю Веб-квестів є те, що частина інформації або вся інформація, розміщена на сайті для індивідуального та групового ознайомлення, знаходиться насправді на різних веб-сайтах. Завдяки гіперпосиланням користувачі цього не відчувають, а працюють в єдиному інформаційному просторі. Підсумком роботи над Веб-квестом може бути як створення нових веб-сторінок з даної теми, так і інші творчі роботи в електронній, усній чи друкованій формі.

Мета:

  • Сформувати поняття про Оксиген, як хімічний елемент, його властивості, застосування;
  • Розкрити властивості, поширення, застосування та значення кисню, сформувати визначення «колообіг» Оксигену в природі;
  • Сформувати ключові компетенції : навчати учнів самостійного набуття нових знань , з використанням Веб-технології ;
  • Сформувати вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір; 
  • Розвивати пізнавальний інтерес до предмета Хімія за допомогою використання ІКТ в навчальному процесі; 
  • Виховувати в учнів змогу працювати у команді;
  • Виховувати відповідальність за виконану роботу, самокритичність, взаємопідтримку і вміння виступати перед аудиторією ;

Тип Веб-квесту: короткочасний

Форма Веб-квесту: урок – пошук знань

Методи роботи: репродуктивний,  пошуково-дослідницький, творчий.

Обладнання: комп'ютери (або ноутбуки на кожен учнівський стіл) з виходом в мережу Інтернет, інтерактивна дошка, проектор, роздатковий матеріал  плакат «Колообіг Оксигену в природі» (Додаток 1), таблиця «Склад повітря» (Додаток 2),  таблиця «Вміст хімічних елементів в земній корі» (Додаток 3), картки з індивідуальними завданнями (Додаток 4).

Хід Веб-квесту

І. Організаційний момент квесту

  • Організація класу;
  • Налаштування на роботу;
  • Перевірка наявності підручників, зошитів, щоденників, канцелярського обладнання.

 

Вправа «Асоціативний кущ»

Учні самостійно озвучують тему, яка зараз вивчається.  Пригадують план характеристики хімічного елементу та простої речовини.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Індивідуальні картки (учні виконують за партами) (Додаток 4)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Вірш – загадка

«Ода Оксигену»

          Из атомов мир создавала Природа.

Два атома легких взяла Гидрогена,

Прибавила атом один Оксигена

И получилась частица воды,

Море воды, океаны и льды…

Стал Оксиген чуть не всюду начинкой.

С Силицием он обернулся песчинкой.

В воздух попал кислород,

Как ни странно,

Из голубой глубины океана.

И на Земле появились растения,

Жизнь появилась: дыханье, горение…

Первые птицы и первые звери,

Первые люди, что жили в пещере…

огонь добывали про помощи горения…

Роль Оксигена на нашей Земле

Понял великий Лавуазье.

IV. Основна частина Веб-квесту


 


Вступ

 

  Шановні учасники Веб-квесту, ми розпочинаємо цікаву подорож, що базується на мандрівці просторами Інтернету. Вам необхідно оволодіти знаннями з теми: «Оксиген. Кисень» і розібратися з наступними питаннями:

  1. Оксиген – як  хімічний елемент;
  2. Поширення Оксигену в природі;
  3. Відкриття кисню;
  4. Кисень – як проста речовина;
  5. Горіння. Умови виникнення й припинення горіння;
  6. Застосування кисню;
  7. Кругообіг Оксигену в природі.

Процес

  1. Розділіться на групи по 5-6 чоловік (або індивідуально оберіть собі питання та опрацюйте матеріал);
  2. Оберіть собі ту тему, яка вам ближча і подобається;
  3. Після виконання завдань необхідно обговорити результати роботи в групі і підготувати звіт.

Для представлення результатів ви можете використовувати:

  • Мультимедійні презентації;
  • Схеми, таблиці;
  • Ілюстрації;
  • Тексти;
  • Фрагменти відеороликів;
  • Веб-сторінки.

V. Представлення результатів роботи

Вправа «Мікрофон»

  • «Сьогодні на уроці я зрозумів, що…»
  • Поясніть народну мудрість:

«Багато лісу - не губи.

Мало лісу – бережи.

Немає лісу – посади».

Виступ учнів з кожної групи. Представлення звіту.

VI. Підведення підсумків уроку

Оцінювання навчальних досягнень учнів.

Критерії оцінювання
1. Знання і розуміння теми.
2. Змістовність виконаної роботи
(відповідність інформації до вибраної теми).
3. Креативність (оформлення звіту).
4. Захист проекту.

(максимальний бал - 12, кожен з критеріїв оцінюється в 3 бали)
 

Побажання учням:

І повітря, і вода –

Взагалі природа вся!

Хімію вивчай охоче – І в халепу ти не вскочиш.

Будеш знать про неї все,

Вона користь принесе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
29 січня
Переглядів
360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку