Веб-квест - одна з методик, яка дозволяє учням проводити час весело та цікаво разом за комп’ютером не під час ігор, а також розвивати в учнів інформаційно-комунікативну, соціальну компетентності, критичне та пошукове мислення, вміння працювати у команді. Даний веб-квест допоможе об'єднати клас спільною справою, створити справжнє шкільне свято та подарувати гарний настрій всім учасникам.
Веб-квест
«В пошуках подарунків Святого Миколая»
Даний веб-квест був проведений напередодні 19 грудня на виховній годині. Метою квесту було розвивати в учнів інформаційно-комунікативну, соціальну компетентності, критичне та пошукове мислення, вміння працювати у команді, а також, показати учням, що проводити час весело та цікаво за комп’ютером можна не лише під час ігор.
Необхідне обладнання: комп’ютери з доступом до мережі Інтернет, Подорожній лист, карточка з шифром «Танцюючі чоловічки», імбирні пряники.
Діти за допомогою жеребкування були діляться на команди. Скільки їх буде залежить від кількості комп’ютерів в кабінеті та швидкості Інтернету. В моєму випадку, в командах було по троє учнів. Найперше, їм необхідно придумати назву команди. Далі учасники отримають подорожні листи, сідають за комп’ютери (1 команда за 1 комп’ютером).
ПОДОРОЖНІЙ ЛИСТ |
||
КОМАНДИ №________ НАЗВА _______________________________ |
||
Завдання 1 |
Село |
|
Завдання 2 |
Відстань |
|
Завдання 3 |
Пароль для оленів |
|
Завдання 4 |
Код для конверта |
|
Завдання 5 |
Хто на листівці? |
|
Завдання 6 |
Хто забрав подарунки? |
|
Завдання 7 |
Чого не вистачає комп'ютеру? |
|
Завдання 8 |
Чарівне слово |
|
В браузері команда заходить за адресою: https://poshpo.blogspot.com/
Якщо команда обрала пункт:
Натиснувши на Передумати, команда отримає перше завдання, що і команди, що обрали пункт Ми готові тобі допомогти одразу, але згаяно час.
Завдання 1
Учні мають розв’язати ребус, відповідь записати у Подорожній лист та натиснути Далі
Завдання 2
Команда має знайти в Інтернеті відстань, записати її у Подорожній лист та обрати, яким видом транспорту вони долатимуть цю відстань. Від м. Вінниці до с. Пістінь досить далеко, тому якщо обрано пункт Пішки, то з’являється веб-сторінка:
Якщо ж команда обрала пункт Потягом, то з’являється веб-сторінка:
В обох випадках, для повернення до сторінки Завдання 2, варто натиснути Назад .
Для переходу до наступного завдання, варто обрати пункт Автівкою. По натисканні на нього, опиняємося на інформаційній сторінці про правильну відповідь. Тут достатньо натиснути Далі .
Завдання 3
В даному завданні команді треба дізнатися пароль та записати його у Подорожній лист. Учні мають вибір: або шукати в Інтернеті відповідь на запитання або розв’язати кросворд. Якщо учні обрали другий варіант, то мають натиснути на Електронний процесор Excel. При цьому в новому вікні буде відкрито посилання на платформу LearningApps:
https://learningapps.org/display?v=p4541z6ya19
Для переходу на наступне завдання, учні повертаються на вкладку з квестом та натискають Далі.
Завдання 4
Дане завдання на пошук в мережі Інтернет. Знайдену відповідь команда записує у Подорожній лист та натискає Далі.
Завдання 5
Перед командою постає нове завдання. На нього виділено 2 веб-сторінки. Для його розв'язання учні мають клацнути по пункту Що це? В новому вікні відкриється сайт для складання паззлів із завданням:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=33a0be36e661
Склавши паззл, команда повертається на вкладку з квестом та натискає Далі і потрапляє на другу веб-сторінку Завдання 5. Тут необхідно записати відповідь на запитання у Подорожній лист. Для переходу на наступне завдання, натискаємо Далі.
Завдання 6
Це завдання також складається з 2 веб-сторінок. На першій учні бачать лист, частина тексту якого подана у вигляді шифру «Танцюючі чоловічки». Для того, щоб його розшифрувати, у учнів є посилання Сюди. Натиснувши на нього, відкривається друга веб-сторінка, але на вона не містить шифру, а лиш вказіку, де його шукати в самій школі.
Така собі, фізкультхвилинка, де діти мають побігти до струмка з питною водою. Там стоїть черговий учень і вручає командам карточки з шифром «Танцюючі чоловічки». Тоді учні натискають Назад, повертаються першої веб-сторінки завдання, розшифровують загадку, та отримане слово записують у Подорожній лист. Для переходу на наступне завдання, клацаємо по Далі.
Завдання 7
На першій веб-сторінці даного завдання, учасники квесту лиш ознайомлюються із запитаннями, які цікавлять Святого Миколая. Щоб відкрити саме завдання, команда натискає Далі та переходить на другу сторінку.
За допомогою Інтернет-ресурсу було створено хмару слів, що належать до різних шкільних предметів, серед них лиш два слова стосуються інформатики. Слова – антивірусна та програма. Ці слова мають бути записані учнями у Подорожній лист. Клацанням по пункту Далі, команди вирушають до наступного завдання.
Завдання 8
Опинившись на веб-сторінці Завдання 8, команди лиш читають текст та натискають Далі.
Перейшовши на іншу сторінку цього завдання, бачимо ще одне зашифроване слово. Є вказівка, яким саме методом було здійснено шифрування.
Для того, щоб дізнатися, що це за шифр та мати змогу розгадати загадку, учні натискають Підказку про шифр можна отримати тут.
При цьому вони будуть перенаправлені на таку веб-сторінку:
Ключ до розгадки надано, команда клацає по пункту Повернутися назад, розшифровує загадку та записує відповідь у Подорожній лист, натискає пункт Далі. Учасники опиняються фактично на фінішній сторінці:
Натискання пункту Далі, приводить учасників до веб-сторінки з нагородженням.
Команда, яка завершила змагання, здає свій Подорожній лист журі, яке перевіряє правильність відповідей. Коли всі команди завершили веб-квест, всі учасники нагороджуються імбирними пряниками у вигляді черевичка Святого Миколая.
Додаток 1.
Додаток 2.
Шифр «Танцюючі чоловічки»