Вечір для старшокласників " Хто зверху?"

Про матеріал

Вечір для учнів старшої школи " Хто зверху?" носить розважально - змагальний характер. Може бути проведений напередодні улюбленого свята молоді - Дня Святого Валентина.

Перегляд файлу

                             Світлогірська ЗОШ І – ІІІ ступенів

                                 імені Антона Петровича Біленка

                          Вечір для старшокласників

 

 Мета заходу: Пропагувати в підлітків ідею гендерної рівності, виховувати почуття колективізму, відповідальності за доручену справу та  вміння працювати в команді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  (Звучить ритмічна  музика, група учнів виконує танець, що  різко переривається   внаслідок  збою  одного з хлопців)

- Боже, ну скільки можна? Три неділі постійних репетицій, безсонних ночей, а ви знову все запороли !

- Отак завжди , хто ідеї видає?

- Дівчата!

- Хто танці складає?

 – Дівчата !

- Костюми, зал, музика , це хто?

 – Дівчата !

- О, почалося, Лерка знову включила свою пластинку!

- Пацани, я не зрозумів, чого стоїте? Юлька ж казала зробити 20 поворотів, а я  ще й до половини не дорахував .(Один з хлопців продовжує рухатися в ритмі танцю)

- А я що казала? І за що їх тільки називають сильною статтю? Хлопці і тормоза - слова синоніми!

- Що? Що за « наїзди»? Та це ж дискримінація за статевою ознакою, це порушення Конвенції про права  людини, буду писати скаргу в ООН!! Я на вас управу знайду!

- Хлопці , знов не зрозумів ….. Артем , що по -  англійському ? Вчителя англійської ж  немає, він з ким розмовляє?

- Ілля , не напружуйся , тобі це не йде. Це Постольник на Лерку наїжджає.

- Артеме , не витрачай сили, у нас же суцільний матріархат , куди не глянь скрізь прекрасна половина керує, їхнє завжди зверху.

- Ну це ми ще подивимося, хто з нас керуватиме?!

- Та що там дивитися! Ви ж без нас, дівчат, нуль! Ми ж не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша!

- Ага, найрозумніша,  найнаївніша… Адже відмінниці в школі то завжди дівчата, а всі керівні посади та депутатські крісла у кого?

- У нас, чоловіків !

-Та я зараз як гукну всіх наших хлопців, то від вас мокре місце залишиться!

- Правильно, ми ще вам покажемо!

- Показували одні . Дівчата ви готові?

- Ми готові показати хто тут головний!  ( виходять всі учасниці)

- ( Свистить) Хлопці, не підведем?! (виходять всі учасники)

-За нами не заржавіє!

- Ну що минутна готовність і до барєру ?!

- До барєру! ( виходять)

- Крихітки мої, за мною! Доведемо всім, що ми найкращі!

- Доведем! (  виходять) ( На сцені залишається двоє ведучих  із числа учнів 10 класу)

В. №1- І так, виклик кинуто!

В. №2- Оголошуємо двобій століття!

В. №1- Змагатися будуть краса і сила,

 В. №2- розум і хитрість,

В. №1  - мудрість і витримка!

В. №2 - В синьому кутку рингу сміливі, справедливі, спортивні і прикольні – «Пацани»(виходять хлопці, займають місця у відповідному кутку рингу )

В. №1- В рожевому кутку владарюють розумні, чарівні, привабливі та неперевершені – «Дівчата»! (виходять дівчата, займають відповідні місця. Починається представлення учасників)

В. №2- Знайомтеся : красунчик, він же Юрчик,  він же мусі - пусі, гуморист та добряк, душа класу – Юрій!

В. №1- Статичністю та витримкою, вмінням вийти сухим з будь – якої ситуації  з вами поділиться Олексій!

 В. №2- Його імя розшифровується як Володар  миру. І  він справді такий. Непередбачуваний , готовий встряти скрізь і всюди, підкорювач дівочих сердець, спортсмен і вірний друг -  Володимир!

В. №1- Якщо вам потрібен добрий порадник, знавець в галузі історії та географії, любитель компютерних ігор з тонким почуття гумору , то це саме він, наш Влад!

В. №2- Він хоч і не святий, але для своєї мами, сестрички та бабусі здатний робити справжні дива. Вітайте спортивного та статичного Андрія!

В. №1- Його зброя -  це щира посмішка, його чесноти  -  незрівнянна доброта та щирість . І все це наш Руслан!

В. №2- Ураган і безпосередність , доброта і надзвичайний шарм носять одне імя- неперевершена Світлана!

В. №1- За короткий час примусити говорити про себе і педколектив і всю чоловічу половину нашої школи змогла тільки вона - чарівна Анна!

В. №2- Їй все по плечу : контрольна і сольфеджіо , перша танцюристка на дискотеці і активістка в шкільному житті, весела та безпосередня Юлія !

В. №1- Уособлення краси та грації, артистизму та креативності - мрійлива Валерія!

В. №2 - Натуральна блондинка, але рівень інтелекту просто зашкалює! Красуня, дівчинка – запальничка  Вікторія!

В. №1- Впевнена, що незабаром вся Україна, а за неї близьке та далеке зарубіжжя, почує незрівнянний голос, стане свідком тріумфу таланту, ім’я якому Лоліта!

В. №2- А   визначити, хто ж переможе в сьогоднішньому нелегкому двобої ,  любязно згодилися  суддя найвищої категорії , пані Справедливість - Неля Іванівна!

В. №1- Її підтримкою та опорою буде , незамінна помічниця, щира Пані Непідкупність -  Марина Григорівна!

В. №2 - Справжньою окрасою чарівного букету суддів  є вірний помічник Феміди,   непередбачуваний та об'єктивний Юрій Іванович!

В. №1 - Чи готові ви вірно  і щиро вболівати за наших гравців ?

ГОТОВІ!

В. №2- Чи готові ви чесно і об'єктивно оцінювати кожний конкурс?

ГОТОВІ!

В. №1 - Чи готові ви віддавати перемогу найсильнішому  ?

ГОТОВІ!

В. №2 - Ну що  ж, журі в повній бойовій готовності , команди рвуться в бій , то ж  розпочинаємо наш перший конкурс . (Удар гонгу)

 Дозвольте відрокомендуватися , або знайомство по- Світлогірськи ,

В. №1- Першою розпочинає команда хлопців.

  (виступ команди)

В. №2 - Усе це було круто ,  але у вас попереду серйозні суперники . Зустрічайте команду дівчат!

(виступ команди)

В. №1- Ну що скаже наше вельми шановне журі?

В. №2 - Як себе показали команди в першому конкурсі ?

В. №1 - Я навіть не сумніваюся , що це будуть дівчата .

В. №2- Ви, жінки , завжди такі нетерплячі  . Підожди вердикту Феміди . І так, слово журі

(виступ журі.)

В. №1-Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказомцього стане наш перший конкурс «Збери літери». 4 гравців із вашої команди отримують по 2літери, ми прикріплюємо їх на спини і попереду. Хто саме отримає вирішуйте самі.

В. №2 -Дівчатка, не лякайтеся. Я буду тримати за вас кулаки. Зберіться, будь ласка.

Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах. Треба рухатися і швидко переміщатися злітерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати.На це вам дається 2 хвилини. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 балів.

В. №1- Три, два, один – час пішов.

Дівчатам  літери Р, М,  Б, Г, Н, А, О, Е.

 

Завдання:

  1. Паралелограм з рівними сторонами       (РОМБ)
  2. Хімічний елемент з атомним номером 35, що належить до галогенів і утворює однойменну просту речовину , червоно-буру рідину з різким запахом. (БРОМ)
  3.  Нееталонна одиниця маси   (ГРАМ)
  4. Ім'я крокодила – друга Чебурашки. (ГЕНА)
  5.  Емблема, установлена відповідно до законів геральдики відмітний символічний знак (зображення), що належить державі, населеному пункту, дворянському роду або окремій особі 
  6.  (ГЕРБ)
  7. Частина Світового океану, що так приваблює нас влітку (МОРЕ)
  8. Відомий капітан підводної субмарини, герой Жуля Верна (Немо)
  9. Це і форма земної поверхні, і наріст на спині  (ГОРБ)
  10. Воно над нами мирне і синє – синє..(НЕБО)
  11. Частина тіла людина, що використовується при ходьбі (НОГА)
  12.  Синонім слова БІДА  (ГОРЕ)
  13.  Відомий французький живописець, засновник  імпресіонізму Клод  (МОНЕ)
  14.  Префікс в системі СІ, що означає 1000000 (МЕГА)
  15.   Яма для проживання (НОРА)
  16.  Спеціальне звання, чин (РАНГ)
  17.  Ми говоримо пані . А  італійці говорять (МОНА).

                  (виступ дівчат)

В. №2 - Це було неперевершено . Дівчата завжди на висоті !

В. №1 - Не сміши ще свого слова не сказали Пацани . Мужики , не підведіть , покажіть що ми справді круті!

                          Хлопцям літери  В, Л, П, А, М, О, Т, Н.

Завдання

  1. Одночасний постріл з декількох гармат (ЗАЛП)
  2. Гра – головоломка, в якій треба скласти мозаїку з частинок різної форми.(ПАЗЛ)
  3. Тонкий та довгий різновид стебла рослини, зокрема винограду(ЛОЗА)
  4. Російський синонім слова ПОПІЛ (ЗОЛА)
  5. Музичний термін, знак за допомогою якого пишуть музичні твори (НОТА)
  6. Дія або стан, що показує порушення цілісності (ЗЛАМ)
  7. Пристрій для захисту від дощу (ЗОНТ)
  8. У Вікіпедії це слово розшифровується як  північно-східна область Малої Азії, а в розмові двох друзів так називається випендрювання один перед одним. (ПОНТ)
  9. Програма роботи або алгоритм дій (ПЛАН)
  10.   Антонім до слова БАГАТО (МАЛО)
  11. Хімічний елемент з номером 7, газ якого найбільше в складі повітря (АЗОТ)
  12.  Обмежена частина простору (ЗОНА)
  13.   Офіційно говорять Тамара, а вдома її звемо (ТОМА)
  14.  Положення, яке приймає людське тіло (ПОЗА)
  15.  Частина одягу (ПОЛА)

                                           (виступ хлопців)

В. №2 -А тепер бонусне питання: Скільки учнів початкової школи святкують свій день народження весною? 30 с вам на роздуми. Готові?( слухаємо відповідь) . Допустима похибка 5%. 

В. №1 -А зараз правильна відповідь  -24%.

 В. №2-Ти чого така задоволена? До кінця змагання ще тьма конкурсів,  чого ти так радієш ? Ще нічого не ясно , може твої дівчата програють ?!

 В. №1- Нічого ти не розумієш. Така дружна команда просто приречена на успіх. Ти подивись на своїх хлопців, сидять,  носи повісили . А дівчата так і рвуться на сцену своїх подруг підтримати . Браво дівчата , браво , просимо , просимо!

                                             ( Виступ 11 класу)

В. №2- Не переконала, нехай ви гарно співаєте , але  ми, мужики , правимо цим світом.

В. №1 - Ой, не сміши , правлять вони ...Бачили   ми, як  ви правите! Якщо в сім'ї спокій, тиша і порядок – там точно матріархат. А де  бійки , крики і з'ясування стосунків - ось там і зрозуміло , що керування в руках чоловіків .

В. №2 - А це ми зараз перевіримо . Про кого більше говорять , кого більше знають?

В. №1 - Згодна , перевіримо. Оголошуємо конкурс

                                                   «Чоловік чи жінка» ,

 

де команда показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 120 с команда має дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною «Чоловік» або «Жінка» і хто це.  Зараз ви продемонструєте як Ваші знання допоможуть Вам. Команда, що дасть більше правильних відповідей отримає до своєї копілки +10 балів, команда суперниця не отримає нічого.

 

В. №2 - Починають дівчата

Питання для дівчат:

1.Піонер – герой Валя Котик це (чоловік)

2. Казкова  істота з риб'ячим хвостом  (жінка)

3. Класний  керівник 6 –го класу (чоловік)

4. Основоположник  наукової теорії походження людини ( чоловік)

5. Переможець  Євробачення 2014 (чоловік)

6. Повелитель ступи та мітли (жінка)

7.Символ самозакоханості та самолюбування (чоловік)

8. Пісню «А я такая вся в Дольче – Габана» співає (чоловік)

9.  Завгосп   нашої   школи ( жінка)

10. Спікер Верховної Ради (чоловік)

 

  • А тепер черга хлопців
  1. За протипожежну безпеку в нашій школі відповідає (жінка)
  2. Чотирилапий друг дяді Федора (чоловік)
  3. Український виконавець із псевдонімом Альоша це (жінка)
  4. Кого більше у 6 класі (чоловіків)
  5. Майстер розказати 1000 і 1 казку (жінка)
  6.  Автор «Майстра та Маргарити» (чоловік)
  7. Про інфузорію - туфельку на уроках розповідає вам (чоловік)
  8. Зроблена з ребра Адама (жінка)
  9. Канцлер  сьогоднішньої  Німеччини (жінка)
  10.  Учень під номером 3 в 10 класі (жінка)

 

       В. №1  - А зараз бонусне питання для наших переможців:  який відсоток учнів школи навчається на 3 поверсі? Вам на роздуми 30 с , час пішов. Просимо відповідати. Не забувайте, допустима похибка 5%.

А         В. №2 - А зараз правильна відповідь-  45%.

В.№1- Ну що переконалася, що наші хлопці не пасуть задніх? Вони швидко розставлять все по своїх місцях, і покажуть хто в домі справжній хазяїн.

В. №2- Не  кажи, гоп, поки не перескочиш . Хочеш похазяйнувати ?! Та будь ласка. Оголошуємо конкурс

 « Хто в домі хазяїн?»

В. №1 - Умови конкурсу:

Берете в руки знайомий вам інструмент( віник і совок) і починаєте прибирати кімнату.

В. №2 - Одне «але» … Справжні хазяїни сміття із закритими очима відчувають і тому «ось»: (показуєте платки)

В. №1 - І ось він, кульмінаційний,  мій улюблений момент!(Висипаєте купу паперу на підлогу).

В. №2- Ваше завдання із зав'язаними очима зібрати все сміття.

Перемагає та команда, що збере найбільше.

В. №1 -Готові? Почали!...

В. №2 - Ну і хто з наших команд працював краще? Що скаже наша Феміда?

В. №1- Слово членам журі!

В. №2- Оце я перехвилювалась. Ніколи не думала ,  що звичайне  прибирання може бути таким захоплюючим !

В. №1- Які ж ви дівчата й ніжні! Я ось таке для наступного конкурсу придумав!Зараз перевіримо вашу хвалену увагу та жіночу логіку ! Оголошую конкурс « Хто я?»

В. №2 - Хто ти? Ти що не знаєшь? Ти ж Постольник Артем.....

В. №1-  Та при чому тут я ?  Це наші учасники повині дізнатися яким персонажем вони виступають.

В. №2- А, зрозуміла. Один з учасників , що займає місце за ширмою,  задає питаня до своєї команди , яка має право казати лише «так»  чи « ні» . За 2 хвилини ви повині сказати ХТО ЖЕ ВИ?

В. №1- Готові? Тоді починаємо!!!!

(триває конкурс)
В. №2 - Бачу наші болільники засиділися . Пора і їм показати на що вони здатні , та й зайвий бал команді не завадить .

В. №1- Отут я з тобою змушена погодитися . Нечасто, але  і в вас, хлопців, бувають гарні ідеї. Оголошуємо конкурс болільників .

В. №2- Прошу до нас на сцену по 2 учасники з кожного табору болільників , 2 хлопці і 2 дівчини.

В. №1- Не бійтесь, сміливіше. Не пожалкуєте. Конкурс називається «Хто правніший?»

В. №2- Перед кожною парою  мисочка з морозивом і ложечка. Один з пари бере тарілку , інший бере ложку і годує свого товариша.

В. №1- Одне невелике зауваження. Ложка повинна бути не в руках , а в зубах одного  з учасників.

В. №2- Перемога дістається  тій  парі , чия тарілка  опустіє  першою.

В. №1- Готові ?! Починаємо!!

В. №2- Які молодці , скільки енергії та оптимізму! Зразу видно як ви вболіваєте за своїх!

В. №1- Гарних друзів мають наші учасники . Своїм запалом вони й 9 клас   розпалили. Он стоять, на сцену просяться . Своїх підтримати хочуть.

В. №2 - Так чого же ти ждеш? Запрошуй! І їм приємно, і наші команди відпочинуть.

 (Виступ 9 класу)

В. №1- А ми будемо проводжувати , бо бачу, що наші учасники ждуть з нетерпінням  продовження боталії . Кожен впевнений в своїй перемозі що там говорить наше шановне журі?                                                                                                                                                                                                              

В. №2 - Озвучте,будь ласка результати кожної  команди.

                                                     (виступ журі)

В. №1 - Спасибі  нашим рефері  за об'єктивність .

В. №2 - Оголошуємо наступний етап наших змагань

                             "Зірки школи в ряд"

 

В. №1 -  Стародавні філософи стверджували" краса - страшна сила ". І чим більше ми дівчата, проводимо часу за дзеркалом, тим менше у вас, хлопців, шансів встояти перед нашими чарами .

В. №2- От нам би хотілося,  щоб хлопці  розмістили в порядку спадання дівчат, в залежності від часу, що кожна з них витрачає на зачіску та макіяж, збираючись на дискотеку.

В. №1 - У вас є рівно 90 секунд

В. №2 - Включайте свою чоловічу логіку, радьтеся. Час пішов.

                               (хлопці відповідають)

 

В. №1 - А зараз правильна відповідь ...

 

 

В. №2- А я теж не залишився в боргу у наших дорогих красунь і приготував сюрприз. Дівчата, ви знаєте, як люблять хлопці  ігри, а комп'ютерні ігри так особливо. От і розмістіть хлопців в порядку зростання в залежності від часу, який хлопці проводять за комп'ютерними змаганнями.

В. №1 - Дівчата зберіться , я тримаю за вас кулаки,  я вірю ви найкращі!

В. №2 -Ну найкращими  ви будете коли відгадаєте,час пішов. Ваші 90 секунд  почалися.

                                              (дівчата  відповідають)   

В. №1- А зараз правильна відповідь…

В. №2 - А тепер по традиції бонусне питання для переможців:  Кого в школі більше, хлопців чи дівчат і на скільки?

В. №1 - А тепер правильна відповідь : більше хлопців на 13 учнів.

 

В. №2- Я думаю, що  члени журі уважно слухали відповіді наших суперників і вже готові сказати , хто зараз попереду?

                                    (слово журі)

 

В. №1 -А життя- то наладжується . Не думав я, що буде така крута битва, це не гірше за  « Відьмака», мабуть,  перестану я ночами в Інтернеті сидіти, якийсь раз можна і на дискотеку заглянути.

В. №1- Давно пора! Ти знаєш яка там музика?! Я к чудовово ми там відриваємось?!
В. №2 -  А тут ми зараз і перевіримо,  яку таку музику ви слухаєте?! Оголошуємо конкурс                            ідгадай мелодію"

В. №1 - О це правильно, нам,  дівчатам, в піснях і танцях рівних немає!  Тепер я впевнена, перемога за нами. Давай свої пісні!
В. №2 -  Підожди радіти. Ти послухай правила гри. Один з членів команди слухає музику і за допомогою жестів та міміки показує своїм друзям. На все, про все у вас 90с.   Готові? Маестро, музику для дівчат

                                                              (Триває конкурс)

В. №1- А тепер музична композиція для хлопців!
                               ......


  • В. №2 - Я навіть не сумніваюсь в результатах. Усе ж ясно! Ми і тільки ми, дівчата, попереду!
    В. №1 - Що там тобі ясно?! Не спіши з  висновками. Давай послухаємо, до якого висновку прийшло наше шановне журі.
                                ( виступ журі )


В. №2 - І ось він і прийшов, момент істини. Залишився тільки один конкурс, який і розставить все по своїх місцях.
В. №1- А я і так на своєму місці.  і вже 16 років. І знаєш, інколи так хочеться забути, що ти дівчина, закинути підбори і косметику, натягти якісь спортивні…. і на велосипед та на рибалку, або в спортзал  біцепси качати!
В. №2 - Так за чим же діло стало? Хочеться помінятися місцями? Та легко! І не тільки тобі, а й всім нашим  учасникам  пропоную  цікаву  можливість  побувати  в якості свого  суперника.
В. №1- У вас є 150с. для того щоб переконати себе і всіх глядачів, що вам будь-яка робота по плечу!
В. №2 - Хлопці, вам завдання:  замісити тісто на вареники. Продукти виберіть самі.
В. №1 - Дівчата, вам задача також не з легких 5 шурупів. Задача : закрутити їх ось в цю дошку. Порадьтеся,  виберіть кандидатів і до бар'єру.
В. №2 - Готові? Час пішов!

 

В. №1 - Молодці, займайте свої місця та відпочивайте. Артеме, ти знаєш, не ждала таких сюрпризів від наших учасників! Та вони виявляється все вміють!

В. №2 - Ну може й не зовсім все, але які там наші роки? У нас все життя попереду, що не можемо – навчимося без проблем!

В. №1- Саме смішне, Артем, в тому, що я і сама не помітила за кого я вболівала більше?Хочеться, щоб мої дівчата виграли, але й хлопців так жалко!Ніколи не думала, що ви, хлопці, такі веселі, винахідливі та  прикольні!

В. №2 - Та й ви, дівчата, нічого, вмієте не тільки уроки зубрити і класному керівникові бігати жалітися, з вами можна повеселитися!

В. №1 - Підожди, так якщо ти визнаєш, що ми такі класні, і я згодна, що з хлопцями «кльово» , то чого ми тут баталії влаштовуємо? Може досить змагатися, може вже пора визнати, що ми одне без одного нічого не варті? Що ми як інь та янь доповнюємо силу красою, а розум творчістю?

В. №2 - Ти, як завжди, права. Без вас, дівчат, цей світ був би не такий красивий, а без нас хлопців, можна було б зі суму померти!Так що нам одне без одного нікуди!

В. №1 - А може це нам двом тільки так здається?Може наші команди сидять і точать зуб одне на одного і зовсім не поділяють нашого оптимізму?

В. №2 - Так чого гадати? Давай у них зараз і запитаємо!

В. №1- Хлопці, як вам суперники?

В. №2 - Було важко змагатися?

В. №1 - Тепер ви побачили, що наші дівчата були просто « супер, супер - пупер?» Що приємного хочете їм сказати? (Розповідають  хлопці про свої враження)

В. №2 - А що хочуть сказати дівчата в адресу суперників?

В. №1 - Достойно вони виборювали першість?

В. №2 - Якими тепер, після змагання, ви бачите своїх хлопців?

(Відповідають дівчата)

В. №1- Ну що ж, може на цьому пора ставити логічну крапку і говорити всім, що перемогла дружба?!

В. №2- Ну куди ти спішиш? Свого слова ще журі не сказало!

В. №1 - Нехай вельмишановне журі мене вибачить, але ,на правах ведучої, я хочу сказати своє останнє слово. Хто б зараз не став переможцем, особисто для нас з Артемом, цілком зрозуміло: перемогли обидві команди, бо показали всі свої таланти, подолали страх і сором'язливість і влаштували для нас, глядачів, справжнє свято торжества краси і сили! То ж сюрприз в студію! (Символічною відзнакою є шоколадні медальки із жовто – блакитною стрічкю, які вручають кожному члену команди )

В. №2 -Вручаємо  символічну  відзнаку переможця команді «Дівчата»!

В. №1 - Приєднуюся, вітаю переможців – команду «Пацани» ! Та вручаю символічну відзнаку переможців!

В. №2 - То ж,  за нас! За хлопців, за дівчат!

В. №1 - Нас не перемогти поки ми разом, бо разом ми сила!

В. №2 - Ну, а зараз кульмінаційний момент: наша непідкупна Феміда оголошує результати змагань.

(Виступ журі)

В. №1-Як непомітно пролетів час і вже пора закінчувати наше змагання.

В. №2- А на останок хочемо сказати:

В. №1- Ми найкращі! 

В. №2- Ми найкрутіші!

В. №1- Ми суперові і прикольні!

 В. №2- Ми – це дівчата і хлопці!

В. №1-То ж на сьогодні ми прощаємося з вами.

В. №2- Ні, не прощаємося, ми говоримо до побачення, до скорої зустрічі!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Черненко Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Білінська Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лагачева Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Грабар Антоніна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Качур Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Ніколайчук Алла Дмитрівна
    Чудовий сценарій! Впевнена, що така гра дуже сподобалась старшокласникам. Варто використати! Щиро дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додав(-ла)
shein galina
Додано
26 січня 2018
Переглядів
24264
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку