Вектор наступності державних стандартів дошкільної і початкової освіти в умовах освітньої реформи НУШ

Про матеріал
У період упровадження Нової української школи однією з найактуальніших залишаєтьсяпроблема наступності. Успіхи шкільного навчання суттєво залежать від якості знань та умінь, сформованих у дошкільному віці, від рівня розвитку пізнавальних інтересів й активності дитини. Особливого значення наразі набуває проблема визначення загальних принципів наступності між ступенями освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вихователь-методист ДНЗ № 30 «Червона шапочка»Коваль І. В. Вектор наступності державних стандартів дошкільної і початкової освіти в умовах освітньої реформи НУШ

Номер слайду 2

Заголовок. Заголовок

Номер слайду 3

Нова українська школа – це школа для життя у ХХІ століттіНова українська школа - це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета - створити школу, у якій буде приємно навчатися і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у житті. НУШ - це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислуховуються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятися висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння. (Л. Гриневич)

Номер слайду 4

Текст

Номер слайду 5

ЗНАЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ У РОБОТІ ДНЗ І ЗОШ

Номер слайду 6

Мета освіти

Номер слайду 7

Форми здійснення наступності

Номер слайду 8

Схожість режимних моментів у ДНЗ і НУШ Ранкові привітання

Номер слайду 9

Ранкове коло

Номер слайду 10

Шкала настрою

Номер слайду 11

Проведення занять Робота з мнемотаблицями на заняттях

Номер слайду 12

Використання дидактичних ігор на заняттях

Номер слайду 13

Дитячий садок і НУШ:що нас об’єднує Наступність Державних стандартів. Особистісно орієнтована модель освіти. Виховання на цінностяхІгрова форма навчання, дотримання сучасних вимог до проведення занятьІнтеграція освітнього процесу (планування за тематичними блоками і днями)Компетентнісний підхід, орієнтація на дитину. Правила. Рутини. Ранкові зустрічі у коліКоло вибору (розв'язання конфліктних ситуацій)Облаштування комфортного фізичного середовища Розташування столів. Робота у центрах розвитку дошкільників. Робота командами, групами, парами, четвірками, індивідуально. Добір розвивального матеріалу (інтелектуальні карти, лепбуки, малюнки, схеми, творчі роботи)Відкритість і доступність матеріалів та ін.

Номер слайду 14

Лепбук – цікава і приваблива наочність Лепбук (інтерактивна тематична папка) – це дидактичний посібник, саморобна паперова книжка з кишеньками, дверцятами, віконцями, рухомими деталями, у якій збирають матеріали з певної теми

Номер слайду 15

Діти, готові до навчання

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Вкрай важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально зблизити умови розвитку виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Закладу дошкільної освіти і школі необхідно подбати про послідовність, поступовість принципів навчання й виховання, і не лише заміну старого новим, а й збереження здобутків попереднього етапу життя. (О. Кононко)

Номер слайду 19

pptx
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку