Велика буква у кличках тварин

Про матеріал
КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЧИТАННЯ ДЛЯ 2 КЛАСУ . Велика буква у кличках тварин. Розроблено відповідно до програми з української мови НУШ.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЧИТАННЯ ДЛЯ 2 КЛАСУ

(до підручника Українська мова і читання  (автори І. Большакова,

 М. Пристінська))

У розробці конспекту уроку української мови використано нові підходи до навчання учнів 2 класу Нової української школи, які навчаються за Типовою освітньою програмою початкової освіти під керівництвом Шияна Р.Б.

Враховано основні змістові лінії: «Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Театралізуємо».

Конспект уроку можна використовувати у практиці вчителів 2 класу, які працюють за підручником І.Большакової та М.Пристінської, а також використати елементи уроку при роботі з іншими підручниками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема. Велика буква у кличках тварин

Очікувані результати:

Читаємо

 прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

 читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2-2.1-2];

 пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду [2 МОВ 2-2.2-4];

визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту [2 МОВ 2-2.4-3];

розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

 пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду [2 МОВ 2-2.2-4];

визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

 розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1];

зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом [2 МОВ 2-2.3-2];

 фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце подій, додає нових персонажів [2 МОВ 2-2.7-1]

Взаємодіємо письмово

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4];

створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3];

 відновлює деформований текст [2 МОВ 3-3.3-1]

Обладнання і матеріали:

Картки із зображенням тварин, маски до казки «Ріпка», брошура «Ріпка», смайлики, розмальовка, підручник, презентація.

Медіаресурси:

https://www.youtube.com/watch?v=3UZP2u51ZIM

https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI)

https://www.pinterest.com/pin/864339353456743179/?lp=true

https://multiurok.ru/files/maski-ghieroyiv-kazki-ripka.html

Хід уроку

І. Уведення в тему

  1. Працюємо з медіа (до 1.40хв.) https://www.youtube.com/watch?v=3UZP2u51ZIM
  •          Уважно перегляньте відеоролик.

(Учні переглядають відеоролик, запам’ятовують тварин, яких побачили і отримують завдання у групах)

  •          Назвіть тварин, яких ви побачили?
  •          Підійдіть і оберіть картку.(поділ на групи за зображеними на картках тваринами)
  1. Робота в групах
  •          Опишіть зовнішній вигляд тварин.
  •          Розкажіть про користь цих тварин для людей.
  •          Придумайте їм клички.
  •          Прикріпіть зображення тварин на дошку і запишіть клички під ними.

(проблемне завдання)

  •          Відкрийте підручник на с.26 і прочитайте правило.

Аналіз зроблених записів на дошці з опорою на інформацію у підручнику.

ІІ. Повідомлення теми уроку

ІІІ. Робота над темою

  1. Працюємо разом (підр.завд.1)
  •          Розгляньте малюнок.
  •          Хто на ньому зображений?
  •          Назвіть тварин?
  •          Чи живуть у вас вдома домашні тварини?
  1. Письмо для себе.

Запишіть назви двох тварин і їх клички, які живуть у вас.

  1. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI)

(Учні діляться на дві групи: дівчата і хлопці. Хлопці повторюють рухи тигрика, а дівчата - зайчика)

Цікаве про тварин (слайди 1-7)

  1. Робота за зразком (підр. с.26, завд.3)
  •          Прочитайте завдання вправи.
  •          Підберіть клички , які найбільше підходять до назв тварин.
  •          Запишіть у зошити.

(Вибіркове зачитування виконаного завдання учнями)

  1. Передбачаємо

На дошці зображення ріпи (слайд 8).

  •          Що зображено на малюнку?
  •          Що ви знаєте про цю рослину?

Цікава інформація про ріпу(слайд 9)

На дошці висвічується слово «Ріпка»  (слайд10)

  •          Що спадає вам на думку, коли ви читаєте слово «ріпка» (відповіді учнів)
  •          Хто є персонажами казки «Ріпка»
  •          Чи пам’ятаєте ви цю казку?
  1. Читання для себе.

Казка «Ріпка» (роздрукована для кожної дитини брошура)

  1. Письмо для себе
  •          Запишіть імена і клички героїв казки.
  1. Інсценізація казки «Ріпка»

(маски для інсценізації –https://www.pinterest.com/pin/864339353456743179/?lp=true

 https://multiurok.ru/files/maski-ghieroyiv-kazki-ripka.html )

ІV. Підсумок уроку

Зворотній зв’язок

  •          Чи цікаво було на уроці? (Учні піднімають смайлики)

Картинки по запросу смайлики для рефлексии

Творче завдання для релаксації (за бажанням учнів)

Розмальовка до казки «Ріпка»

 

 

 

ВИСНОВКИ

 

Я дізнався/дізналася

Я вчусь

Про цікаві факти із життя тварин, про правила написання кличок тварин

Читати тексти правильно і виразно, Обговорювати зміст прочитаного. Розповідати про почуття від прочитаного. Театралізувати. Складати письмове повідомлення за темою прочитаного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані джерела інформації:

https://www.youtube.com/watch?v=3UZP2u51ZIM

https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI)

https://www.pinterest.com/pin/864339353456743179/?lp=true

https://multiurok.ru/files/maski-ghieroyiv-kazki-ripka.html

Большакова І., Пристінська М. Орієнотовний календарно-тематичний план.- Харків: Вид-во «Ранок»,2019.

Большакова І., Пристінська М. Українська мова та читання. 2 клас – Харків: Вид-во «Ранок»,2019.

Матеріали Інтернет-ресурсів для створення презентації

 

 

docx
Додано
16 березня
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку