велика грецька колонізація

Про матеріал
Матеріал презентації дає можливість дізнатися, хто і з яких причин покидав Грецію в VІІІ-VІ ст. до н.е., де були засновані грецькі колонії, познайомитись з їх державним устроєм, господарським та духовним життям, визначити наслідки грецької колонізації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

ВЕЛИКА ГРЕЦЬКА КОЛОНІЗАЦІЯ С. А. Антіпова

Номер слайду 4

Мета: сформувати в учнів основні знання про причини, напрямки Великої грецької колонізації, про особливості державного, господарського та культурного життя в колоніях, з’ясувати вплив грецької колонізації на населення Середземномор’я та Північного Причорномор’я. Розвивати вміння аналізувати і систематизувати історичний матеріал, встановлювати логічний зв'язок між подіями, обґрунтовувати власну думку, удосконалювати навички роботи з історичною картою, історичними джерелами, формувати інтерес до знань. Виховувати шанобливе ставлення до внеску елліністичної цивілізації в історію. С. А. Антіпова

Номер слайду 5

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ: Після нашого уроку ви, діти, самостійно зможете:*називати хронологічні межі Великої грецької колонізації;*Називати причини, напрямки та наслідки Великої грецької колонізації;* характеризувати особливості державного, господарського та культурного життя. *Розповідати про взаємовідносини місцевого населення з греками;*Показувати на історичній карті колонії, які були утворені греками;*Застосовувати та пояснювати на прикладах поняття: «Велика грецька колонізація», «діаспора». С. А. Антіпова

Номер слайду 6

План1. Причини та напрями колонізації.2. Колонії в Північному Причорномор’ ї.3. Наслідки Великої грецької колонізації

Номер слайду 7

Причини та напрямки Великої грецької колонізації

Номер слайду 8

Греки від`їжають

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Причини колонізації:1. Зростання кількості населення.2. Нестача родючої землі.3. Загроза голоду, прагнення звільнитись від боргів.4. Боротьба між демосом і аристократами за владу в полісі.5. Бажання розбагатіти( ремісники, знать, купці) шукали нових ринків збуту ремісничих виробів, вина, оливок,тканин, а також сировини для своїх виробів (глини, заліза).

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Найбільші грецькі колонії на кожному із напрямків. На зх. напрямку – м. Куми, Сіракузи, Регій, Тарент. На пд. . напрямку – Навкратіс ( Єгипет), Кірена (Лівія)На пн.сх. напрямку – Тіра , Ольвія, Херсонес, Пантікапей.

Номер слайду 13

ПОЛІС – община громадян, колектив землеробів та скотарів, які разом живуть і разом захищають свою землю. С. А. Антіпова

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Чи можна за ознаками державного устрою стверджувати, що колонія була самостійною державою(полісом)?

Номер слайду 16

Наслідки ВГК: Чи правда, що ВГК сприяла поширенню грецької культури? Чи правда, що ВГК сприяла поширенню демократичного устрою?Чи правда, що ВГК сприяла збагаченню греків?Чи правда, що ВГК сприяла розширенню знань греків?Чи правда, що завдяки ВГК греки познайомились з іншою культурою та іншими народами?Чи правда, що ВГК сприяла розвитку ремесла і торгівлі?Чи правда, що ВГК сприяла підвищенню рівня життя демосу?Чи правда, що ВГК призвела до розвитку кораблебудування та мореплавства?Чи правда, що ВГК призвела до впливу більш розвиненої грецької культури на культурний розвиток інших народів?Чи правда, що унаслідок колонізації формувалася грецька діаспора. Запитання: Грецька колонізація позитивно вплинула на історичний розвиток греків та інших народів, чи ні?»

Номер слайду 17

Діти! Дякую за роботу на уроці. Бажаю вам подальшого щасливого плавання на уроках історії.

Номер слайду 18

А зараз перевіримо, чи справдилися ваші очікування від уроку. 1. Чи сподобався вам урок? Підніміть світлофор. 2. Хвилинка інтернету. Виберіть смайлик, який покаже ваші враження від уроку. З відповідей на перші два питання я роблю висновок. Очікування від уроку справдилися, бо на питання « Чи сподобався вам урок?» ви повернули зелену сторону світлофора, а це означає, що ви постійно протягом уроку старалися дати відповіді на поставлені питання, а вибраний смайлик підтвердив, що ви багато нового дізналися на уроці. 3. Гра « Незакінчене речення»…Події історії ВГК навчили мене…Я не очікував, що…Мене радувало те, що стародавні греки, хоч і розселилися на величезній території в чужих краях, вони вважали …Я зрозумів, що де б ми не були, ми повинні пам’ятати, як і греки, що ми є…Найцікавішим було…Я хочу розповісти своїм батькам…Події ВГК переконали мене, що для всіх людей Батьківщина – це перш за все країна, яка дала їм життя. Тому давайте її берегти і вірними їй дочками й синами бути! Хай цей урок буде дороговказом у вашому житті.Де в практиці життя ви застосуєте здобуті знання?

pptx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
1944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку