А для того, щоб наш урок був успішним і продуктивним, нам потрібно: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати.
Номер слайду 3
Ранкове коло
Номер слайду 4
Яке свято сьогодні?Щорічно 13 грудня ми святкуємо День Андрія Первозванного. З усього річного циклу свят воно вважається найбільш таємничим, а народні обряди походять ще від дохристиянського свята Калити. Традиційно в Україні молодь збиралась на Андріївські вечорниці для ворожіння, випікання калити та парубоцьких збитків. Звісно, що тепер більшість звичаїв забулась та відійшла в минуле, але частина з них живе й по сьогодні.
Номер слайду 5
Артикуляційна розминка. Притрусив сніжок стіг сіна І санчата притрусив. Уже снігу - по коліна, А він сипле з усіх сил!
Номер слайду 6
Оголошення теми та мети уроку. Сьогодні на уроці ми ознайомимося з творчістю Д. Білоуса, прочитаємо вірш «Колядник»
До якого жанру належить цей твір?Яка тема цього вірша?
Номер слайду 10
Дошкулю - … Мана сувора – …Словникова робота
Номер слайду 11
ману дошкулю двору завбільшечки узвару господар викручу колядинецьторбинціколядниця. Словникова робота
Номер слайду 12
- Читання «ланцюжком» (по 4 рядки)Аналіз вірша з елементами вибіркового читання- Якого зросту Гриць?- Чого просить малий колядник?- Що погрожує зробити Гриць, якщо не виконають його прохання?- Що несе в торбинці Гриць?- Яка мета цього твору?
Номер слайду 13
- Гра «Закінчити речення»- Читання «диктором»- Гра «Розвідники»Знайдіть і прочитайте споріднені слова до слова «коляда» (колядочка, колядниця, колядує, колядник, колядинець)
Номер слайду 14
Сьогодні я прочитав (ла) про…Було цікаво дізнатися…Було складно…Я зрозумів(ла), що…Тепер я зможу…Я навчився(лася)…У мене вийшло…Я зміг (змогла)…Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон»
Номер слайду 15
Пояснення домашнього завдання. С.83-84, виразно читати вірш