ВЕСЕЛКА Фізкультурна казка

Про матеріал
Матеріал сприяє створенню умов для активного і радісного відпочинку дітей. Вчить дітей відчувати характер кожного кольору, відтворюючи це рухами, мімікою. Показує дітям гармонію звуків, рухів і кольорів у природі. Спонукає до рухової активності. Закріплює з дітьми кольори веселки. Розвиває асоціативно-образне мислення, уяву. Виховує у дітей витримку, впевненість у собі, вміння узгоджувати свої дії з діями інших дітей.
Перегляд файлу

C:\Users\komp\Desktop\Без названия.jpgВЕСЕЛКА

Фізкультурна  казка

(за оповіданням М.Стояна)

Програмовий зміст: створити умови для активного і радісного відпочинку дітей. Вчити дітей відчувати характер кожного кольору, відтворюючи це рухами, мімікою. Показати дітям гармонію звуків, рухів і кольорів у природі. Спонукати до рухової активності. Закріпити з дітьми кольори веселки. Розвивати асоціативно-образне мислення, уяву. Виховувати у дітей витримку, впевненість у собі, вміння узгоджувати свої дії з діями інших дітей.

Обладнання: стрічки кольорів веселки.

Демонстраційний матеріал: зображення райдуги, ляльковий персонаж Чахлик Безкольоровий (пластикова бутила з водою).

 

Дітей на спортивному майданчику зустрічає Чахлик Безкольоровий і просить допомогти йому побачити барви. На допомогу приходить королева Барва, яка розповідає казку (діти виконують загально-розвивальні вправи).

Вихователь: Інколи під час дощу ти стоїш біля вікна.

Вправа:     "Вікно" - руки вгорі в "замок".

Вихователь: Дивишся, прислухаєшся і тобі починає здаватися, що всі речі мають голос, що всі вони розмовляють.

Вправа: "Любознайки" - повороти  голови в сторони.   Руку прикладати   до   вуха (прислухаються), до лоба - (вдивляються).

Вихователь:  Чуєш, каже червоний, я – мак, я – вогонь.

Вправа: "Мак" -  стоячи на колінах, махи руками через сторони вгору.

Вправа: "Вогонь" - присідання з поперемінними махами рук вгору – вниз, перед собою.                           

Вихователь: Одразу за ним обзивається оранжевий: я – лисичка, я – морква.

Вправа: "Морква" - підняти руки вгору, з'єднати пальці

       Вправа: "Лисичка" - стояти навколішки, піднімаючи ногу (хвіст) та повільно повертати головою вліво, вправо.

Вихователь: Жовтий теж не мовчить: я – курчатко, я – сонечко.

Вправа: "Курчатко" - злегка присісти. При цьому робити махи руками, зігнувши їх в ліктях, ніби крильцями.

       Вправа: "Сонечко" - лежачи на боці з упором на зігнутий лікоть – підняти вгору вільний лікоть і коліно

Вихователь: І зелений шелестить: я – жабка,  я – травичка.

Вправа:   "Травичка" - лежачи на спині, підняти одночасно руки і ноги вгору. При цьому промовляти "ш-ш-ш".

       Вправа: "Жабка" - присісти і пострибати, і торкаючись руками підлоги. Промовляти "ква-ква-ква".

C:\Users\komp\Desktop\Без названия.jpgВихователь: І блакитний не відстає: я – блакитні очі,  я – небо.

Вправа: "Небо" - обвести руками коло згори вниз.

Вправа: "Блакитні очі" - різні рухи головок» вперед, назад, вліво, вправо, (очі дивляться)

Вихователь: І синій журчить: я – дзвіночки, я – хвилі синього моря.

Вправа: "Квіткові дзвіночки" - стоячи на колінах, нахили вліво, вправо. Промовляти "дінь-дінь-дінь".

Вправа: "Хвилі" - махи руками вліво-вправ о, перед собою.

Вихователь: І фіолетовий шепоче: я - бузок, я - слива.

Вправа: "Бузок" - стати на коліна, махати руками, імітуючи гойдання гілок у повітрі.

Вправа:    "Стигла слива" - присівши в упорі, переступати з ноги на ногу,   повертаючись навколо себе.

Вихователь: Дивіться! - каже червоний, веселка – це я! (роздає дітям кольорові стрічки)

 Вправа: І я – додає оранжевий. І я – усміхається жовтий. І я – урочисто промовляє зелений. І я – гукає голубий. І я – веселиться синій. І я – сміється фіолетовий.  Стрибки з кольоровими стрічками.

Вихователь: І всі раді: у веселці над горизонтом і вогонь, і мак, і курчатко, і жабка, і небо, і море, і бузок, і трава, і сонечко. У ній є все.

Вправа:     "Радість". Ходьба по колу з імітаційними рухами рук вперед, вгору (вогонь); на носках, руки вгорі з'єднані долонями (морква); махи рук, зігнутих в ліктях (курчатко); стрибки з просуванням вперед (жабка); ходьба з підніманням рук і голови вгору (небо); з присіданням (море); обертаючись навколо (слива).

Вихователь: Щоб запам'ятати кольори веселки, вивчили вірш.

Вправа: «Веселка».

Чарівниця осінь                   (показати себе руками)

Жар-птаху зазиває                  (руки в сторони, махи вгору-вниз)

Бабусин сад                           (нахили в сторону з піднятими руками             вгору)

Фарбувати                            (руки вперед, махи кистями рук вгору, вниз)

 

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку