Весняні свята. Урок 1.

Про матеріал
Серія уроків з предмету Я досліджую світ до тижня Весняні свята. Матеріал розроблений згідно вимог НУШ.
Перегляд файлу

Тиждень: «Весняні свята»

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

  • Доброго ранку, доброго дня.

Усім ми раді сьогодні й щодня.

Даруємо посмішку лагідну ми,

Щоб здорові й щасливі усі ми були.

2. Обмін інформацією. Вправа «Інтерв’ю»

  • Об’єднайтесь у групи за кольорами райдуги (при вході до класу діти опускають ручку у торбинку з кольоровими квадратиками і таким чином діляться на групи) і поділіться інформацією про те, як ви провели свої канікули.

3. Новини дня

  • Обираю помічника дня.(це дитина у якої день народження) попросіть його подати інформацію за допомогою шаблону
  •           про дату дня,
  •           назву тижня,
  •           погоду,
  •           кількість присутніх.
  • Показую учням листівки (плакати, малюнки тощо), пов’язані з Великоднім святом , Маман день та Свято весни і праці та прошу їх відгадати, яке свято зображено на них.

Картинки по запросу картинки до свята великодня   https://upload.wikimedia.org/wikipedia/uk/5/50/%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0%9F%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE._%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%8F_%D1%83%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%8F.jpg Картинки по запросу картинки до свята великодня

Похожее изображение  Похожее изображениеКартинки по запросу картинки до дня матері

Картинки по запросу картинки до свята весни і праці Картинки по запросу картинки до свята весни і праці  Картинки по запросу картинки до свята весни і праці

  • Запитання для обговорення:

– Як ви дізналися, що на світлинах зображено весняні свята? – Які саме весняні свята зображено на малюнках? Які елементи малюнка допомогли з’ясувати, про яке саме свято йдеться? (святкові символи: Паска, мама і дитина, праця і весняні квіти)

  • Оголошення теми тижня.

4. Групове заняття.

  • Кожна група складає картинку з пазлів і обговорює це свято. (у кожної групи лежить на парті конверт з пазлами)
  • Пропоную дітям переглянути відеокліп до Дня матері https://www.youtube.com/watch?v=_wLqZvIqnXA  та поміркувати про почуте і побачене:

 – Про що цей кліп?

– Як ви вважаєте, чим важливе це свято?

  •           Що ви знаєте про нього і чому усі дюди України чекають його?

ІІ. Створення індивідуального малюнка який відображає портрет мами.

  • Пропоную розповісти про свою маму.
  • Як її звати? Ким вона працює? Описати двома трьома словами.

       Пропоную на окремих аркушах створити малюнки. Малюнок можна підписати, давши йому назву, а також зазначити своє ім’я та прізвище. Створюємо виставку.

ІІІ. Слухання віршів про маму


Сонечкова мама –

 Костецький Анатолій

Вмиває кішка кошенят,
Вмиває кізка козенят.
Мене водою з милом
Щоранку мама миє.
І чистим сонечко встає
Щодня з-за небокраю…
І в нього, мабуть, мама є,
Бо хто ж його вмиває?

Мамині руки – 

Грінчак Василь

Мамині руки – щедрі, робочі –
Втоми не знають з ранку до ночі.
Вранці, коли ще усі спочивають,
Сонце, напевно, вони піднімають.
Мамині руки – ніжні і мілі –
Воду ранкову з криниці носили.
Діти плескались, діти вмивались,
Сонцю і матері щиро всміхались.


 

  • Поділіться враженнями від прослуханого:

-Чи сподобалися вам вірші?

-Який саме сподобався вірш? Чому?

-Які рядки запам’ятали?

  • Згадаємо пісню про мамині руки і заспіваємо її разом.

У моєї мами руки чарівниці


У моєї мами руки чарівниці,

 Ніжні і ласкаві наче два крила.

 Добрими руками обіймає мама |2р

 І тоді не страшні горе і біда. |

 Приспів:

 Пара.пара па па па - 4рази.

Обіймають мене білосніжні крила,

 І утіха в серце у моє зійде.

 Поцілую ніжно твої руки милі |2р.

 Рідная матуся.я люблю тебе. |2р.

У моєї мами очі, наче зорі,

 У моєї мами руки золоті.

 Ніжно поцілую, квіти подарую,

 Бо вона – найкраща у житті!


  • Перегляд мультфільму.  Пісенька про мамонтенятка.

 https://www.youtube.com/watch?v=sVYMsNay8G0

Обговорюю з учнями учасників, їхні дії, ознаки дій. Перед початком перегляду проводжу невеличку бесіду:

  • Чи бачили ви раніше цей мультфільм? А хто бачив? Скільки разів ви дивилися цей мультфільм? Хто ще не бачив?
  • Чим сподобався мультфільм тим, хто його вже дивився? Що найбільше запам’яталося? Чи порадили б ви його подивитися своїм друзям?
  • А зараз, діти, ви пограєте у гру «Дослідник». Для цього ви переглянете короткий фрагмент мультфільму і спробуєте дослідити, хто спілкувався, які дії виконували учасники спілкування під час розмови, який у кожного з них був настрій.
  • За допомогою шкали настрою діти з’ясовують який був настрій у героїв фільму і чи справдилося бажання маленького мамонтенятка?

ІV. Гра «Вилучи зайві слова»

  • Прочитай слова. Обведи  «мамині» слова зеленим олівцем, а «зимові» синім. Які слова зайві? Обведи їх червоним олівцем. Склади і запиши речення про маму.

ВЕСНА

ПИСАНКА

БЕРЕЗЕНЬ

СНІЖИНКА

КОВЗАНКА

НОВИЙ РІК

ПІДСНІЖНИК

МІМОЗА

КУТЯ

ПАСКА

ХУРДЕЛИЦЯ

РІЗДВО

КВІТКА

РУШНИК

СІЧЕНЬ

ДОБРО

СВІЧКА

ВЕЛИКДЕНЬ

ЗАВІРЮХА

КРАШАНКА

ТЮЛЬПАНИ

ЛЮБОВ

ЛИЖІ

ЦЕРКВА

V.  Читання тексту «Моя мама - найкраща»

 Для кожної дитини своя мама – найкраща.

Моя мама піклується про мене, ночі не доспить, коли я хворію. Приготує смачні страви, допоможе виконати домашнє завдання. Мама зрозуміє, розрадить у важку хвилину, терпеливо вислухає. З нею можна поділитися своїми сокровенними думками, адже вона найкращий порадник та друг. Багато значить її лагідне тепле слово. 

Я не уявляю свого світу без найріднішої людини. Адже для мене моя мама – найкраща.

  • Гра «Мікрофон»
  • А ви уявляєте своє життя без мами?
  • Що ж мама для вас робить, щоб ваше життя було кращим?
  • Ким мама є для кожного із вас?
  • Що б ви побажали своїй матусі?

VІ. Математична галявина. «Збери букет для мами»

  1.                   Назвати числа, які є «сусідами» числа 3, 5, 7, 9.

Назвати числа, які є сусідами на галявині для чисел 2, 4, 6, 8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                   Зібрати 3 квітки в букет, але сума цих чисел повинна бути непарним числом.
  • Гра «Квітучі дерева»

На стіні у коридорі прикріпила (намальованих) два дерева. Ведучий роздає гравцям паперові квіти. До кожної квітки прикріплений скоч, щоб можна було почепити квітку на гілку. Діти діляться на дві команди і стають навпроти дерев на відстані 10-15 кроків . За сигналом ведучого, ті гравці, що стоять першими (в обох командах), біжать до своїх гілок, вішають квітку, повертаються і стають в кінці своєї шеренги. Виграє та команда, яка уквітчає своє дерево раніше, але за умови, що жодна квітка не впаде на землю.

 VІІ. Створення аплікації для мами.

Результат пошуку зображень за запитом "аплікація для мами на 8 березня"  Результат пошуку зображень за запитом "аплікація для мами на 8 березня"

(Квіточки мімози вирізаємо з ватних дисків. Прикладаємо до ватного диску монету вартістю 5 копійок. Обводимо і вирізаємо. Листочки і гілочку вирізаємо з кольорового паперу. Приклеюємо все до картону. Після того як висохне розфарбовуємо квіти у жовтий колір.)

VІІІ. Рефлексія. «Щоденник вражень» . «За що я люблю свою маму»

Пропоную учням висловити свої враження щодо пропонованої проблеми у письмовій формі («Щоденник вражень»). Діти можуть писати будь-яким способом (олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми.

 

1

 

docx
Додано
11 березня 2023
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку