Тиждень: «Весняні свята»
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
Усім ми раді сьогодні й щодня.
Даруємо посмішку лагідну ми,
Щоб здорові й щасливі усі ми були.
2. Обмін інформацією. Вправа «Інтерв’ю»
3. Новини дня
– Як ви дізналися, що на світлинах зображено весняні свята? – Які саме весняні свята зображено на малюнках? Які елементи малюнка допомогли з’ясувати, про яке саме свято йдеться? (святкові символи: Паска, мама і дитина, праця і весняні квіти)
4. Групове заняття.
– Про що цей кліп?
– Як ви вважаєте, чим важливе це свято?
ІІ. Створення індивідуального малюнка який відображає портрет мами.
Пропоную на окремих аркушах створити малюнки. Малюнок можна підписати, давши йому назву, а також зазначити своє ім’я та прізвище. Створюємо виставку.
ІІІ. Слухання віршів про маму
Сонечкова мама –
Костецький Анатолій
Вмиває кішка кошенят,
Вмиває кізка козенят.
Мене водою з милом
Щоранку мама миє.
І чистим сонечко встає
Щодня з-за небокраю…
І в нього, мабуть, мама є,
Бо хто ж його вмиває?
Мамині руки –
Грінчак Василь
Мамині руки – щедрі, робочі –
Втоми не знають з ранку до ночі.
Вранці, коли ще усі спочивають,
Сонце, напевно, вони піднімають.
Мамині руки – ніжні і мілі –
Воду ранкову з криниці носили.
Діти плескались, діти вмивались,
Сонцю і матері щиро всміхались.
-Чи сподобалися вам вірші?
-Який саме сподобався вірш? Чому?
-Які рядки запам’ятали?
У моєї мами руки чарівниці
У моєї мами руки чарівниці,
Ніжні і ласкаві наче два крила.
Добрими руками обіймає мама |2р
І тоді не страшні горе і біда. |
Приспів:
Пара.пара па па па - 4рази.
Обіймають мене білосніжні крила,
І утіха в серце у моє зійде.
Поцілую ніжно твої руки милі |2р.
Рідная матуся.я люблю тебе. |2р.
У моєї мами очі, наче зорі,
У моєї мами руки золоті.
Ніжно поцілую, квіти подарую,
Бо вона – найкраща у житті!
https://www.youtube.com/watch?v=sVYMsNay8G0
Обговорюю з учнями учасників, їхні дії, ознаки дій. Перед початком перегляду проводжу невеличку бесіду:
ІV. Гра «Вилучи зайві слова»
ВЕСНА |
ПИСАНКА |
БЕРЕЗЕНЬ |
СНІЖИНКА |
КОВЗАНКА |
НОВИЙ РІК |
ПІДСНІЖНИК |
МІМОЗА |
КУТЯ |
ПАСКА |
ХУРДЕЛИЦЯ |
РІЗДВО |
КВІТКА |
РУШНИК |
СІЧЕНЬ |
ДОБРО |
СВІЧКА |
ВЕЛИКДЕНЬ |
ЗАВІРЮХА |
КРАШАНКА |
ТЮЛЬПАНИ |
ЛЮБОВ |
ЛИЖІ |
ЦЕРКВА |
V. Читання тексту «Моя мама - найкраща»
Для кожної дитини своя мама – найкраща.
Моя мама піклується про мене, ночі не доспить, коли я хворію. Приготує смачні страви, допоможе виконати домашнє завдання. Мама зрозуміє, розрадить у важку хвилину, терпеливо вислухає. З нею можна поділитися своїми сокровенними думками, адже вона найкращий порадник та друг. Багато значить її лагідне тепле слово.
Я не уявляю свого світу без найріднішої людини. Адже для мене моя мама – найкраща.
VІ. Математична галявина. «Збери букет для мами»
Назвати числа, які є сусідами на галявині для чисел 2, 4, 6, 8.
На стіні у коридорі прикріпила (намальованих) два дерева. Ведучий роздає гравцям паперові квіти. До кожної квітки прикріплений скоч, щоб можна було почепити квітку на гілку. Діти діляться на дві команди і стають навпроти дерев на відстані 10-15 кроків . За сигналом ведучого, ті гравці, що стоять першими (в обох командах), біжать до своїх гілок, вішають квітку, повертаються і стають в кінці своєї шеренги. Виграє та команда, яка уквітчає своє дерево раніше, але за умови, що жодна квітка не впаде на землю.
VІІ. Створення аплікації для мами.
(Квіточки мімози вирізаємо з ватних дисків. Прикладаємо до ватного диску монету вартістю 5 копійок. Обводимо і вирізаємо. Листочки і гілочку вирізаємо з кольорового паперу. Приклеюємо все до картону. Після того як висохне розфарбовуємо квіти у жовтий колір.)
VІІІ. Рефлексія. «Щоденник вражень» . «За що я люблю свою маму»
Пропоную учням висловити свої враження щодо пропонованої проблеми у письмовій формі («Щоденник вражень»). Діти можуть писати будь-яким способом (олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми.
1