Вхідне діагностування з ЯДС 4 клас

Про матеріал
Вхідна діагностувальна робота з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 4 клас НУШ відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко. Підходить для перевірки рівня сформованості компетенностей і визначення подальших напрямків корегування навчального процесу та подолання навчальних втрат.
Перегляд файлу

Дата _____________________  ПІ_____________________________________________

 

Вхідна діагностувальна робота з ЯДС №1

 

1..Розглянемо основні приклади взаємодії живої і неживої природи (поєднай лініями).

 Для підтримки життя практично всім ▪                 ▪ забезпечує живих істот  рослинною їжею.

                    живим істотам на планеті                                            

Тварини і рослини                                                   ▪ удобрюють ґрунт,

Грунт                                                                         ▪ потрібні повітря і волога

2. Допиши  речення.

Рослини, які живуть лише на добре освітлених місцях, називають ……………………………… .

Рослини, які ростуть у вологих місцях, на заболочених луках, берегах річок, називають ……………………………….. .

Тварин, які частину життя проводять на суші, а частину життя – у воді, називають ……………………………….. .

Довідка:  вологолюбні, земноводні, світлолюбні.

 

C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\189153669_286889729799067_4665471597967517765_n.png


4.Уважно роздивись фото. Підпиши  , що належать до природних ресурсів: ( Постав + під зображенням)

         C:\Users\admin\Desktop\загружено.jpg C:\Users\admin\Desktop\vid1.jpg  C:\Users\admin\Desktop\Arkana-tmb-550x300.jpg   Презентація "Що таке корисні копалини?" для уроку природознавства у з класі  Турецькі інвестори планують встановити на закарпатських полонинах 50  вітряків | Журнал ECOBUSINESS

 

5. Розглянь зображення. Познач малюнок с картою України.

C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\119984216_130403562114352_8662812808859060437_n.png


 



 

6.З якими державами межує Україна? ________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Які моря  належать Україні?_______________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Доповни схему стрілками

C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\189153669_286889729799067_4665471597967517765_n.png

 

 

9. Познач хибні твердження

C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\189153669_286889729799067_4665471597967517765_n.png

10.  Встанови причинно - наслідкові зв,язки , які відбуваються в природі

Перетворення води з одного стану в інший і переміщення її в природі – це  …………………...

Повітря при нагріванні……………….……… Природні тіла, які виникли в глибинах Землі чи на її поверхні – це  ……………………..…….. Завдяки сонячному теплу вода …………………………. Мінеральні солі в ґрунті утворюються з перегною під дією ………………….

  Довідка: бактерій , копалини,   розширюється,  випаровується, коло обіг

 

 

Самооцінка   

 

 

 

Навичка

Рівень

1

Установлює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи

 

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
784
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку