Дата _____________________ ПІ_____________________________________________
Вхідна діагностувальна робота з ЯДС №1
1..Розглянемо основні приклади взаємодії живої і неживої природи (поєднай лініями).
Для підтримки життя практично всім ▪ ▪ забезпечує живих істот рослинною їжею.
живим істотам на планеті
Тварини і рослини ▪ ▪ удобрюють ґрунт,
Грунт ▪ ▪ потрібні повітря і волога
2. Допиши речення.
Рослини, які живуть лише на добре освітлених місцях, називають ……………………………… .
Рослини, які ростуть у вологих місцях, на заболочених луках, берегах річок, називають ……………………………….. .
Тварин, які частину життя проводять на суші, а частину життя – у воді, називають ……………………………….. .
Довідка: вологолюбні, земноводні, світлолюбні.
4.Уважно роздивись фото. Підпиши , що належать до природних ресурсів: ( Постав + під зображенням)
5. Розглянь зображення. Познач малюнок с картою України.
6.З якими державами межує Україна? ________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Які моря належать Україні?_______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Доповни схему стрілками
9. Познач хибні твердження
10. Встанови причинно - наслідкові зв,язки , які відбуваються в природі
Перетворення води з одного стану в інший і переміщення її в природі – це …………………...
Повітря при нагріванні……………….……… Природні тіла, які виникли в глибинах Землі чи на її поверхні – це ……………………..…….. Завдяки сонячному теплу вода …………………………. Мінеральні солі в ґрунті утворюються з перегною під дією ………………….
Довідка: бактерій , копалини, розширюється, випаровується, коло обіг
Самооцінка
|
Навичка |
Рівень |
1 |
Установлює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи |
|
5 |
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти |
|