Урок " Харчування і здоров’я (проведення фестивалю національної кухні)"

Про матеріал
Мета уроку. Поглиблювати знання про продукти харчування. Вчити розпізнавати та розподіляти корисні і шкідливі продукти харчування. Розповідати про улюблені страви національної кухні та аналізувати їх користь. Вміти висловлювати судження про корисність і шкідливість продуктів залежно від їхнього складу. Вчитися працювати у групі на досягнення спільного результату. Розвивати мовлення, мислення та естетичний смак. Хід уроку I. Організаційний момент Добрий день! II.Емоційне налаштування. III. Актуалізація опорних знань. • Діти, яку тему ми вивчали на минулому тижні?» Ми вивчали будову тіла людини, говорили про ріст розвиток організму. Дізнались про цікавий музей тіла у Нідерландах і виготовили тематичний лепбук. Ще поговорили про користь фізичних вправ для нашого розвитку. • Яке домашнє завдання ви отримали? Разом із дорослими приготувати улюблену страву національної кухні, гарно оформити її, зробити фото та презентувати на наступний урок. Отже, сьогодні на уроці ми влаштуємо у класі фестиваль національної кухні. Кожен із вас називає своє ім'я і розкаже про страву, яку ви приготували вдома. Можливо. хтось із вас здогадався чому мова йде про улюблені страви? IV. Повідомлення теми тижня та уроку: «Цього тижня ми поговоримо про здорове харчування». Вправа “Сенквейн” Харчування Правильне, здорове смачне корисне Насичує, радує веселить Здорове харчування - це запорука здоров'я Здоров'я 4. Діти, розгляньте с. 74 підручника, щоб дізнатися, чим ви будете займатися цього тижня. Сьогодні на уроці будете дізнаватися про корисні харчові звички, проаналізуєте продукти, які слід вживати щодня, зрідка, не вживати взагалі. А ще сьогодні буде фестиваль національної кухні. Вправа “Кошик запитань” -Чому потрібно правильно харчуватися? - Чому шкідлива їжа погано впливає на здоров'я людини? - Які продукти повинні бути щодня у раціоні • Що на вашу думку буде найцікавішим на уроці? Більше 1.6 мільйонів людей помирають від діареї, спричиненої забрудненою водою та вживанням неякісної їжі. отже. збалансоване харчування це запорука здоров'я та довголіття. Воно забезпечує високий рівень працездатності, покращує розумову активність, допомагає уникнути різних захворювань. підтримує нормальну вагу. Робота з підручником. Прочитайте інформацію на с. 75 1. Діти які харчові звички є корисними, а які — ні? 2. Розгляньте малюнок на цій же сторінці. 3. Назвіть по черзі зображені на ньому продукти. Записує учень їх на фліпчарті. (Перець, баклажан, цибуля, морква, м'ясо і т. д) 4. Як ви думаєте які з цих продуктів слід уживати щодня? 5. Які можна куштувати зрідка й в обмежених кількостях? 6. Які продукти варто вилучити з раціону? 7. Діти, пригадайте свою улюблену страву, що ви готували і визначіть, чи можна її вживати щодня, чи зрідка або обмежити вживання. Слайд з пірамідою Робота у групах «Корисна і шкідлива їжа» Об’єдную учнів у чотири групи. Роздайте групам Додаток 1, ножиці, клей, аркуші, кольорові олівці або фломастери. 1 група. Завдання Поділити аркуш на 3 колонки: «вживати щодня», «вживати зрідка», «не вживати». Вирізати продукти і наклеїти їх до відповідної колонки. Після того, як групи завершать роботу, обговоріть результати і спірні питання. 2 група. Завдання. Скласти правила здорового харчування. 1. Мийте руки перед їдою. 2. Мийте овочі і фрукти. 3. Щоденно їжте свіжі або свіжоморожені овочі, фрук¬ти, ягоди, салати. 4. Їжте маленькими шматочками, ретельно пережовуйте їжу. 5. Їжте в міру. Не переїдайте. 6. Під час їжі не розмовляйте, не дивіться в телефон і ноутбук. 7. Дотримуватися режиму харчування. Необхідно харчуватися 5 разів на день 8. Обмежте своє споживання солодких батончиків, газованих напоїв та чіпсів. 3 група Утворити і пояснити прислів'я. • Без здоров'я немає щастя. • Бережи одежу з нова, а здоров`я змолоду. • Було б здоров'я, а все інше наживем. • Вартість здоров'я знає той, хто його втратив. • Здоров'я- найцінніший скарб. • Ліпше здоров'я, як готові гроші. • Здоров’я близько: шукай його в мисці. • Чим більше пожуєш, тим довше проживеш. • Чистота запорука здоров'я. • Здоровому все здорово. • Цибуля сім недуг лікує. Дійсно, харчування, так само, як і рухова активність впливає на здоров'я працездатність і на тривалість життя людини. Ще в давнину люди помітили що через неправильне харчування діти не росли, хворіли і швидко втомлювалися. Адже лише правильне харчування є запорукою здоров'я кожної дитини. Обіди на ходу, в пізній час, недоїдання або переїдання є ознаками неправильного харчування. • Діти пригадайте що таке «швидка їжа», і назвати її небезпеки (мало вітамінів, забагато цукру, солі…). 2. Перегляньте відео про шкідливу їжу. • Чому люди харчуються «швидкою їжею»? • Чому така їжа не корисна для здоров’я? (Їжа повинна бути різноманітною. Це передбачає вживання усіх основних груп продуктів (хліб, крупи, м'ясо та молочні продукти, овочі та фрукти , риба) • Які захворювання можуть виникнути, якщо часто харчуватися «швидкою їжею»? (Нераціональне харчування пов'язане з проблемами, як ожиріння, зайва вага, гіподинамія, цукровий діабет, також скорочує тривалість життя). Отже, щоб бути здоровим, потрібно знати і викону¬вати правила харчування. Рефлексія 1 Гра «Корисно — не корисно». У дітей зелена і червона цеглина лего. Діти піднімають зелену цеглинку, коли твердження істинне, а червону — хибне. • Корисно їсти багато солодощів. • Споживання овочів корисне для здоров'я. • Солодкі напої корисніші за воду. • Корисно їсти одні бургери. • Потрібно вживати різноманітну їжу. • Корисно їсти молочні продукти. Підсумок Вправа Метод капелюхів 1. Для чого Вам потрібні знання про здорове харчування? 2. Яке завдання ви виконували із найбільшим задоволенням? 3. Що гарного трапилося на уроці? 4. Над яким завданням довелося добре подумати? 5. Щоб ви порадили собі? Однокласникам?
Перегляд файлу

Урок я досліджую світ у 4 класі

 

Тема уроку.      Харчування і здоров’я (проведення фестивалю

                         національної кухні)

Мета уроку.  Поглиблювати знання про продукти харчування. Вчити розпізнавати  та розподіляти корисні і шкідливі продукти харчування. Розповідати про улюблені страви національної кухні та аналізувати їх користь. Вміти висловлювати  судження про корисність і шкідливість продуктів залежно від їхнього складу. Вчитися працювати у групі на досягнення спільного результату. Розвивати мовлення, мислення та естетичний смак.

 

                             Хід уроку

 

I. Організаційний момент

Добрий день!

II.Емоційне налаштування.

III. Актуалізація опорних знань.

  • Діти, яку тему ми вивчали на минулому тижні?»

Ми вивчали будову тіла людини, говорили про ріст розвиток організму. Дізнались про цікавий музей тіла у Нідерландах і виготовили тематичний лепбук. Ще поговорили про користь фізичних вправ для нашого розвитку.

  • Яке домашнє завдання ви отримали?

Разом із дорослими приготувати улюблену страву національної кухні, гарно оформити її, зробити фото  та презентувати  на наступний урок. 

Отже, сьогодні на уроці ми влаштуємо у класі фестиваль національної кухні. Кожен із вас називає своє ім'я і розкаже про страву, яку ви приготували вдома.  

     Можливо. хтось із вас здогадався чому мова йде про улюблені страви?

IV. Повідомлення теми тижня та уроку: 

«Цього тижня ми поговоримо про здорове харчування».

Вправа “Сенквейн”

Харчування

Правильне, здорове смачне корисне

Насичує, радує веселить

Здорове харчування - це запорука здоров'я

Здоров'я

 

4. Діти, розгляньте с. 74 підручника, щоб дізнатися, чим ви 

будете займатися цього тижня.

 Сьогодні на уроці будете дізнаватися про корисні харчові звички, проаналізуєте продукти, які слід вживати щодня, зрідка, не вживати взагалі. А ще сьогодні буде фестиваль національної кухні. 

Вправа “Кошик запитань”

-Чому потрібно правильно харчуватися?

- Чому шкідлива їжа погано впливає на здоров'я людини? 

- Які продукти повинні бути щодня у раціоні

  • Що на вашу думку буде найцікавішим на уроці?

Більше 1.6 мільйонів людей помирають від діареї, спричиненої забрудненою водою та вживанням неякісної їжі. отже. збалансоване харчування це запорука здоров'я та довголіття. Воно забезпечує високий рівень працездатності, покращує розумову активність, допомагає уникнути різних захворювань. підтримує нормальну вагу. 

Робота з підручником.

Прочитайте інформацію на с. 75

  1.  Діти які харчові звички є корисними, а які — ні?
  2.  Розгляньте малюнок на цій же сторінці. 
  3. Назвіть по черзі зображені на ньому продукти. 

Записує учень їх на фліпчарті.

(Перець, баклажан, цибуля, морква, м'ясо і т. д)

  1.                Як ви думаєте які з цих продуктів слід уживати 

щодня?

  1.               Які можна куштувати зрідка й в обмежених кількостях?

    6. Які продукти варто вилучити з раціону?

    7.  Діти, пригадайте свою улюблену страву, що ви готували і визначіть, чи можна її вживати щодня, чи зрідка або обмежити вживання. 

Слайд з пірамідою 

Робота у групах 

«Корисна і шкідлива їжа» 

Об’єдную учнів у чотири групи. 

Роздайте групам Додаток 1, ножиці, клей, аркуші, 

кольорові олівці або фломастери. 

1 група. Завдання Поділити аркуш на 3 колонки: «вживати щодня», «вживати зрідка», «не вживати».  Вирізати продукти і наклеїти їх до відповідної колонки. Після того, як групи завершать роботу, обговоріть результати і спірні питання.

2 група. 

Завдання. Скласти правила здорового харчування.

  1. Мийте руки перед їдою.
  2. Мийте овочі і фрукти.
  3. Щоденно їжте свіжі або свіжоморожені овочі, фрук­ти, ягоди, салати.
  4. Їжте маленькими шматочками, ретельно пережовуйте їжу.
  5. Їжте в міру. Не переїдайте.
  6. Під час їжі не розмовляйте, не дивіться в телефон і ноутбук.
  7. Дотримуватися режиму харчування. Необхідно харчуватися 5 разів на день
  8. Обмежте своє споживання солодких батончиків, газованих напоїв та чіпсів.

3 група  Утворити і пояснити прислів'я.

  • Без здоров'я немає щастя.
  • Бережи одежу з нова, а здоров`я змолоду.
  • Було б здоров'я, а все інше наживем.
  • Вартість здоров'я знає той, хто його втратив. 
  • Здоров'я- найцінніший скарб.
  • Ліпше здоров'я, як готові гроші.
  • Здоров’я близько: шукай його в мисці.
  • Чим більше пожуєш, тим довше проживеш. 
  • Чистота запорука здоров'я. 
  • Здоровому все здорово. 
  • Цибуля сім недуг лікує. 

 

 Дійсно, харчування, так само, як і  рухова активність впливає на здоров'я працездатність і на тривалість життя людини.  Ще в давнину люди помітили що через неправильне харчування діти не росли, хворіли і швидко втомлювалися. Адже лише правильне харчування є запорукою здоров'я кожної дитини. Обіди на ходу, в пізній час, недоїдання або переїдання  є ознаками неправильного харчування.


 

  • Діти пригадайте  що таке «швидка їжа», і назвати її небезпеки (мало вітамінів, забагато цукру, солі…).

2. Перегляньте відео про шкідливу їжу. 

• Чому люди харчуються «швидкою їжею»?

• Чому така їжа не корисна для здоров’я?

 

(Їжа повинна бути різноманітною. Це передбачає вживання усіх основних груп продуктів (хліб, крупи, м'ясо та молочні продукти, овочі та фрукти , риба)

 

• Які захворювання можуть виникнути, якщо часто харчуватися «швидкою їжею»?

  (Нераціональне харчування пов'язане з проблемами, як ожиріння, зайва вага, гіподинамія, цукровий діабет, також скорочує тривалість життя).

 

Отже, щоб бути здоровим, потрібно знати і викону­вати правила харчування.

Рефлексія 

1  Гра «Корисно — не корисно».

 У дітей зелена і червона цеглина лего. Діти 

піднімають зелену цеглинку, коли твердження істинне, а червону — хибне.

 

• Корисно їсти багато солодощів.

• Споживання овочів корисне для здоров'я.

• Солодкі напої корисніші за воду.

• Корисно їсти одні бургери.

• Потрібно вживати різноманітну їжу.

• Корисно їсти молочні продукти.

 

Підсумок

Вправа Метод капелюхів

  1. Для чого Вам потрібні знання про здорове харчування?
  2. Яке завдання ви виконували із найбільшим задоволенням?
  3. Що гарного трапилося на уроці?
  4. Над яким завданням довелося добре подумати?
  5. Щоб ви порадили собі?  Однокласникам?

 

docx
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку