Урок я досліджую світ у 4 класі
Тема уроку. Харчування і здоров’я (проведення фестивалю
національної кухні)
Мета уроку. Поглиблювати знання про продукти харчування. Вчити розпізнавати та розподіляти корисні і шкідливі продукти харчування. Розповідати про улюблені страви національної кухні та аналізувати їх користь. Вміти висловлювати судження про корисність і шкідливість продуктів залежно від їхнього складу. Вчитися працювати у групі на досягнення спільного результату. Розвивати мовлення, мислення та естетичний смак.
Хід уроку
I. Організаційний момент
Добрий день!
II.Емоційне налаштування.
III. Актуалізація опорних знань.
Ми вивчали будову тіла людини, говорили про ріст розвиток організму. Дізнались про цікавий музей тіла у Нідерландах і виготовили тематичний лепбук. Ще поговорили про користь фізичних вправ для нашого розвитку.
Разом із дорослими приготувати улюблену страву національної кухні, гарно оформити її, зробити фото та презентувати на наступний урок.
Отже, сьогодні на уроці ми влаштуємо у класі фестиваль національної кухні. Кожен із вас називає своє ім'я і розкаже про страву, яку ви приготували вдома.
Можливо. хтось із вас здогадався чому мова йде про улюблені страви?
IV. Повідомлення теми тижня та уроку:
«Цього тижня ми поговоримо про здорове харчування».
Вправа “Сенквейн”
Харчування
Правильне, здорове смачне корисне
Насичує, радує веселить
Здорове харчування - це запорука здоров'я
Здоров'я
4. Діти, розгляньте с. 74 підручника, щоб дізнатися, чим ви
будете займатися цього тижня.
Сьогодні на уроці будете дізнаватися про корисні харчові звички, проаналізуєте продукти, які слід вживати щодня, зрідка, не вживати взагалі. А ще сьогодні буде фестиваль національної кухні.
Вправа “Кошик запитань”
-Чому потрібно правильно харчуватися?
- Чому шкідлива їжа погано впливає на здоров'я людини?
- Які продукти повинні бути щодня у раціоні
Більше 1.6 мільйонів людей помирають від діареї, спричиненої забрудненою водою та вживанням неякісної їжі. отже. збалансоване харчування це запорука здоров'я та довголіття. Воно забезпечує високий рівень працездатності, покращує розумову активність, допомагає уникнути різних захворювань. підтримує нормальну вагу.
Робота з підручником.
Прочитайте інформацію на с. 75
Записує учень їх на фліпчарті.
(Перець, баклажан, цибуля, морква, м'ясо і т. д)
щодня?
6. Які продукти варто вилучити з раціону?
7. Діти, пригадайте свою улюблену страву, що ви готували і визначіть, чи можна її вживати щодня, чи зрідка або обмежити вживання.
Слайд з пірамідою
Робота у групах
«Корисна і шкідлива їжа»
Об’єдную учнів у чотири групи.
Роздайте групам Додаток 1, ножиці, клей, аркуші,
кольорові олівці або фломастери.
1 група. Завдання Поділити аркуш на 3 колонки: «вживати щодня», «вживати зрідка», «не вживати». Вирізати продукти і наклеїти їх до відповідної колонки. Після того, як групи завершать роботу, обговоріть результати і спірні питання.
2 група.
Завдання. Скласти правила здорового харчування.
3 група Утворити і пояснити прислів'я.
Дійсно, харчування, так само, як і рухова активність впливає на здоров'я працездатність і на тривалість життя людини. Ще в давнину люди помітили що через неправильне харчування діти не росли, хворіли і швидко втомлювалися. Адже лише правильне харчування є запорукою здоров'я кожної дитини. Обіди на ходу, в пізній час, недоїдання або переїдання є ознаками неправильного харчування.
2. Перегляньте відео про шкідливу їжу.
• Чому люди харчуються «швидкою їжею»?
• Чому така їжа не корисна для здоров’я?
(Їжа повинна бути різноманітною. Це передбачає вживання усіх основних груп продуктів (хліб, крупи, м'ясо та молочні продукти, овочі та фрукти , риба)
• Які захворювання можуть виникнути, якщо часто харчуватися «швидкою їжею»?
(Нераціональне харчування пов'язане з проблемами, як ожиріння, зайва вага, гіподинамія, цукровий діабет, також скорочує тривалість життя).
Отже, щоб бути здоровим, потрібно знати і виконувати правила харчування.
Рефлексія
1 Гра «Корисно — не корисно».
У дітей зелена і червона цеглина лего. Діти
піднімають зелену цеглинку, коли твердження істинне, а червону — хибне.
• Корисно їсти багато солодощів.
• Споживання овочів корисне для здоров'я.
• Солодкі напої корисніші за воду.
• Корисно їсти одні бургери.
• Потрібно вживати різноманітну їжу.
• Корисно їсти молочні продукти.
Підсумок
Вправа Метод капелюхів