Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси

Про матеріал
У роботі подається конспект уроку з теми:” Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси ” для студентів 2 курсу спеціальності КІ-19-1-9 в обсязі програми загальноосвітньої школи. Урок допоможе учням удосконалити свої вміння та навички у всіх видах мовленнєвої діяльності, розширити свій кругозір, збагатити свій словниковий запас, проявити свої творчі здібності, реалізувати себе як цілісна та розвинена особистість. Цей матеріал стане у нагоді вчителям англійської мови, особливо вчителям 10 та 11 класів ,та викладачам технікумів ,училищ .
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Кам'янський державний енергетичний технікум

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка:Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси

для студентів спеціальності: КІ-19-1-9

 

 

 

 

 

Гуріна М.О

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кам’янське

2020

Укладач – Гуріна. М.О, спеціаліст, викладач іноземної мови

 

 

Рецензент

 

 

Розглянуто і схвалено цикловою                    Розглянуто і схвалено  

(предметною) комісією ЗВО                           методичною радою ЗВО

Протокол № ___ від___ ____ 20__                   Протокол № ___ від___ ____ 20__

 

 

Анотація : У роботі подається конспект уроку з теми:” Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси ” для студентів 2 курсу спеціальності  КІ-19-1-9 в обсязі програми загальноосвітньої школи. Урок допоможе учням удосконалити свої вміння та навички у всіх видах мовленнєвої діяльності, розширити свій кругозір, збагатити свій словниковий запас, проявити свої творчі здібності, реалізувати себе як цілісна та розвинена особистість. Цей матеріал стане у нагоді вчителям англійської мови, особливо вчителям 10 та 11 класів ,та викладачам технікумів ,училищ .

 

 


Рецензія

Група : КІ-19-1-9

Тема урока : Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси

Тип уроку : Урок вивчення та первинного закріплення нових знань

Мета уроку: Ознайомлення з лексичним та граматичним матеріалом за темою «Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси»;

Цілі уроку: -активізувати в усіх видах речової діяльності вживання лексики за темою «Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси»;

  • Засвоїти знання граматичного матеріалу за темою «Past simple»;
  • Навчити вести діалог за темою «Вибір професії»;
  • Удосконалювати навички аудіювання, усної мови та письма;
  • Розвивати вміння навчающихся працювати самостійно, в парах та групах, вміння слухати та розуміти один одного;

Обладнання: - телевізор, наочність, підручники

Розпочався урок нестандартно студентом було запропоновано випробувати свою вдачу та взяти свій щасливий білет. Після чого студенти зайняли місця за номером ,що дістали з капелюха .Було не забута частина мовної розминки, що допомогла  учням переключитись на англійську мову на уроці.

Вчитель  вдало переходив від однієї частини уроку до іншої, вдало співвідносив їх за часом.

Впродовж усього уроку вчитель послуговувався співпрацею зі студентами – (спільне складання міні-діалогів),та здоров’язберігаюча – (релаксиціонна пауза, зміна видів діяльності),що, на мою думку, є цілком прийнятним на уроці англійської мови на 2 курсі. Було досить легко помітити використання цікавого методу перевірки вивченої лексики -translate and teach- коли вчитель показує слово на моніторі телевізору  англійською ,а учні  одразу повертаються одне до одного та перекладають  слово на українську за допомогою слів ,що лежали ,як роздатковий матеріал. Вчитель опирався на принцип науковості та на принцип зв’язку навчання з життям .Вчитель володіє достатнім вмінням підвищувати активність учнів, інтерес і увагу до матеріалу.

Вчитель вдало  використовував групову форму роботи на уроці . Також була застосована парна форма роботи на уроці-це сприяло полегшеному засвоєнню матеріалу. Діти цілком розуміли значення питань вчителя і це сприяло розумовій діяльності учнів. Під часу уроку діти активно працювали-адже розуміли ,що їм слід робити(завдяки використанню паралельного перекладу українська- англійська мови.) Звертала увагу на помилки. Урок проходив жваво та динамічно, діти захоплено слідкували за ходом уроку.

Вчитель повністю виконав план уроку та досягнув мети. Діти  закріпили навички ведення діалогічного мовлення, вдалось  попрактикуватись у веденні монологічного мовлення. Знання, отримані на уроці, можна вважати достатньо глибокими та міцними. Студенти навчились правильно  працювати  в команді та спілкуватись з однолітками, а також вивчили необхідні фрази, щоб робити це англійською мовою. Позитивним-вміння підтримувати динаміку, робити урок жвавим та захоплюючим, що, на мою думку, має більше значення, адже для цього потрібно мати талант. Урок проведено на високому освітньо -методичному рівні.

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

1.Сценарій відкритого уроку «Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси»

2. Висновки

3.Бібліографічний опис

4.Додатки


 

Тема урока : Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси

Мета уроку: -Ознайомлення з лексичним та граматичним матеріалом за темою «Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси»;

  • Розвивати зацікавленність до поглиблення вивчення іноземної мови
  • Виховувати любов до обраної професії ;

Цілі уроку: -активізувати в усіх видах речової діяльності вживання лексики за темою «Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси»;

  • Засвоїти знання граматичного матеріалу за темою «Past simple»;
  • Навчити вести діалог за темою «Вибір професії»;
  • Удосконалювати навички аудіювання, усної мови та письма;
  • Розвивати вміння навчающихся працювати самостійно, в парах та групах, вміння слухати та розуміти один одного;

Плануючі навчальні результати :

Предметна: -Активізація всіх видів мовленнєвої діяльності;

  • Вживання лексики «Вибір діяльності»;
  • Засвоєння знань граматичного матеріалу «Past Simple»
  • Розуміти на слух мову вчителя та учнів;

Цілепредметна : - формування навиків організації цілепокладання, планування, аналізу, рефлексії навчальної діяльності.

Особистісні : - формування навиків самостійного пошуку,аналізу відбору і збереження необхідної інформації;

  • Формування навиків взаємодії з оточуючими при праці в групі,
  • Володіння різними соціальними ролями в колективі;
  • Розвиток уяви при моделюванні ситуацій;
  • Володіння ефективними способами організації вільного часу;
  • Формування психологічної грамотності, культури мислення та поведінки;

Технології що застосовуються на уроці : - Мультимедійні – (аудіо, відео)

  • Співпраця – (спільне складання міні-діалогів)
  • Здоровє’зберігаюча – (релаксиціонна пауза, зміна видів діяльності) ;

Обладнання: - телевізор, наочність, підручники

Хід уроку

1.Організаційний момент

     1.1 Мовленєва розминка «Warming-up activity»

Let’s begin our lesson now. So, can we begin today’s lesson ? Is everybody ready to start ? Let’s go.

      1.2 Скоромовка «Speed telling»

How many cookies could a good cook cook

If a good cook could cook cookies

A good cook could cook as much cookies

As a good cook who could cook cookies

(виразне читання за вчителем, про себе ,на оцінювання)

2. Постановка цілей та задач

-This «Speed telling» was about whom?                                                     ( cook)

- What does the word cook mean ?                                    (Person who cook well)

- Is it profession?                                                                                    (Yes, It is)

-How do you think  What is the topic of our lesson?  (profession and how we choose it)

- Yes, you are right. Our topic for today is «How we choose our profession»

- What about our  grammar topic? Look in our «Speed telling»- Our cookies has already chose a profession?                                                                                (yes)

-The action takes place in the past?                                                                   ( yes)

- Yes? Our grammar topic is «Past Simple»

3.Актуалізація опорних знань

When you came into audience , each of you took a card with own number. Your desk also has number. Take it please, into your hands and read what is there written?

  • Say this word

Dance- dancer, build-builder, paint-painter, write-writer, invent-inventor, translate-translator, act-actor, edit- editor, art-artist, reception-receptionist, football-footballer, low-lawyer, music-musician, beauty-beautician, magic-magician, print-printer, sold-soldier, teach0teacer, watch-watchmaker, fight-fighter, farm-farmer.

  • What are these people? (these are works)
  • Each of us must choose a profession, you already choose it. How to say it in English-Я обрав професію.
  • What tense is it? (past simple)

4. Первинне засвоєння нових знань

Past Simple (Past Indefinite) утворюється за допомогою використання форми минулого часу смислового дієслова. Якщо дія виражена правильним дієсловом, то його форма минулого часу утворюється за допомогою додавання закінчення -ed до його словникової форми. Якщо вживається неправильне дієслово, тоді використовується його друга форма з таблиці неправильних дієслів. Якщо потрібне дієслово відсутнє в таблиці, це означає, що воно правильне і минулий час утворюється за допомогою закінчення -ed. Форма минулого часу дієслова однакова для всіх осіб однини та множини (окрім дієслова to be).

Заперечення в Past Simple утворюється за допомогою допоміжного дієслова did та заперечної частки not після нього, що стоять після підмета та перед смисловим дієсловом. Did  це форма минулого часу допоміжного дієслова do. Did вживається для всіх осіб однини та множини.

Після did not смислове дієслово використовується в формі простого інфінітиву без частки to, тому що граматичний час в такому випадку виражається через допоміжне дієслово did.

 

Загальне питання в Past Simple утворюється за допомогою допоміжного дієслова did, що ставиться на початку речення перед підметом. Після підмета використовується смислове дієслово тільки в формі простого інфінітиву без частки to.

Використання Past Simple

Past Simple використовується для вираження дій, що завершилися в минулому та не мають відношення (видимих результатів) у теперішньому. Така дія могла буди одноразовою, повторюваною, нетривалою, або ж навпаки могла тривати певний проміжок часу, але її тривалість неважлива.

He was a famous singer. – Він був відомим співаком. (Він більше не співає)

Past Simple використовується також для опису дій, що відбулися одного разу в минулому і більше не можуть повторитися в теперішньому або у майбутньому через певні обставини. 

Mary won a Math medal when she was a schoolgirl. – Мері виграла медаль з математики, коли була школяркою. (Вона не може більше виграти медаль з математики, адже вона більше не школярка)

Past Simple вживається для перерахування декількох дій у минулому, що відбувалися послідовно, одна за одною.

She entered the room and screamed. – Вона зайшла до кімнати та закричала.

Маркери часу

yesterday – вчора

the day before yesterday – позавчора

just now – тільки-но

the other day – на днях

last week – минулого тижня

last month – минулого місяця

last year – минулого року, в минулому році

last decade – минулого десятиріччя

last century – минулого сторіччя, в минулому сторіччі

an hour ago – годину тому назад

three hours ago – три години назад

two weeks ago – два тижня назад

in 1992 – в 1992 році

at 6 o'clock – в 6 годин

5. Первічне розуміння( перевірка)

5.1 Game yes or no

You need to watch the video and find the translation and rise it up. Let’start.

https://www.youtube.com/watch?v=OfEm3iEgRDQ&t=25s

be/was/were/been

have/had/had

do/did/done

say/said/said

go/went/gone

get/got/gotten

make/made/made

know/knew/known

think/tought/tought

take/took/taken

see/saw/seen

begin/began/begun

hear/heard/heard

bring/brought/brought

come/came/come

find/found/found

give/gave/given

tell/told/told

feel/felt/felt

become/became/become

leave/left/left

put/put/put

mean/meant/meant

keep/kept/kept

let/let/let

show/showed/shown

run/ran/run

write/wrote/written

5.2 Each of you now has your own irregular verb . If you heart it in the next exercise, please, help your classmate.

 Розкрити дужки вживаючи Past Simple

  1. I (to do) morning exercises.
  2. He ( to work) at a Factory
  3. She (to sleep) after dinner.
  4. We (to work) part-time
  5. They ( to drink)tea every day
  6. Mike (to be)a student
  7. Helen (to have) a car
  8. You (to be) a good friend.
  9. You (to be ) good friends
  10.  It (to be) difficult to remember everything

5.3 Complete the sentences . Доповни речення

The children went to London. The Tour ________at Hyde Park in the morning. The children_______the ducks and squirrels there. Then they ________photos of Trafalgar Square. The next stop __________the British Museum. They also ___________ the Tower of London. The children _______to the famous bell Big Ben. In the evening they ________ very tired.

  • Make a conclusion Past simple it is a time when……….

 

6. Читання тексту « My tips on choosing a career»

Learn about the job responsibilities, employment opportunities, and training or education requirements prior to pursuing a specific career. Follow these steps to narrow potential career options:
1. Assess yourself - Each individual has different goals, talents, interests, and values. In other words, there are certain careers each individual should not pursue and others where they'd excel and be satisfied. Determine what you would enjoy and excel at by taking career assessments, receiving career counseling, and conducting thorough self-evaluation.
2. Make a list of potential occupations - After conducting some self-assessment, it should be apparent the types of careers you should pursue. It is not possible to pursue each one, so the list should be used to determine where to begin your career search. Select 5 or 10 careers and create a new list with these choices. When making your choices, select jobs that interest you, are recommended following career assessment tests, and ones matching your skill set.
3. Explore the options - Learn about each potential career after narrowing your list. Be sure to learn about educational or training requirements, job duties, employment outlook, annual earnings, and promotion opportunities. Information can be obtained from the Internet, but try to meet with a professional in each field to obtain in-depth details about each profession. If you not know professionals in these fields, contact willing participants and schedule informational interviews. However, you will probably find that you have relatives, colleagues, and school mates currently working in fields that interest you. During an informational interview, collect details about annual salary, employment prospects, and entry-level employment requirements. It's not recommended to request employment during these interviews, but take advantage of networking opportunities.
4. Narrow down your list - Eliminate careers that no longer interest you after thoroughly reviewing each one. Many people become dissuaded from pursuing a career after learning about education requirements, annual earnings, and declining industry growth. Once you've become acquainted with each career, narrow your list to 1-2 options.

5. Set goals - After your list has been narrowed, establish attainable goals. You should be informed enough to establish short and long term goals. Typically, short-term goals can be met between 1-3 years and long-term between 3-5 years. It will not be easy reaching each goal, so be prepared to work hard, make adjustments when necessary, and remain committed. Goals are typically achievable when they're defined, flexible, realistic, and attainable within a specified time period.
6. Create a career action plan - Once you've established career goals, begin developing a career action plan consisting of goals and specific steps to reach them. Additionally, career action plans contain possible obstacles, steps to address them, and resources that can be utilized when assistance is needed. This plan will clearly define how you will receive required training or education, obtain employment, and develop professionally once you've begun your career.
7. Obtain training - Obtaining required career training will probably consume the majority of your time and efforts as you pursue a career. Depending on the profession, you may be required to earn a college degree, complete vocational training, learn new skills, or complete an apprentice or internship.

6.1 Переклад тексту /Text translation

6.2 Робота з невідомими словами /  Working with unknown words

7. перегляд відео / Watching the video

https://www.youtube.com/watch?v=oB-1qocZiPM&t=155s

       7.1 Listening .Answer the questions just yes or no

1.Do you need to find at what area your good and enjoy?

2. Do you needn’t to find area what your interested outside of school?

3. Do you needn’t to find all pros and cons of the careers you chose?

4, Do you need to romanticize your job?

5. Do you need to be ready for everything ?

6. Do you needn’t to think about money on the 1-t place?

7 Do you need think about status or social respect?
8. Заключна частина / Final part

-What you learned in the lesson of the new?

- Can you evaluate your neighbor for his/her work on this lesson?

( Вчитель коректує оцінки) 

9. Домашнє завдання / Home task

 

 

 

 


 

 


 

 


Висновки

Урок вивчення та первинного закріплення нових знань, що мав мету ознайомити з лексичним та граматичним матеріалом за темою «Вибір діяльності. Вживання Past simple. Словозначення : суфікси, префікси»; розвити зацікавленість до поглиблення вивчення іноземної мови та виховувати любов до обраної професії пройшов на достатньому рівні . Мета та цілі уроку були досягнені з використанням  як традиційних форм та методів роботи , так і не стандартного підходу . Обрана тема вдало вибрана, так як саме на другому курсі студенти стикаються вже з предметами зі своє спеціальності. Було цікаво слухати їх монолог за темою «чому я обрав цю професію», «Why I choose this profession». Тим самим було використано принцип науковості та на принцип зв’язку навчання з життям.

 

 


 

Бібліографічний опис

  1. https://www.youtube.com/watch?v=oB-1qocZiPM&t=155s
  2. https://www.youtube.com/watch?v=OfEm3iEgRDQ&t=25s
  3. https://www.careerprofiles.info/choosing-a-career-steps.html
  4. https://puzzle-english.com/directory/past-simple-1

 


Додатки

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
13 січня 2021
Переглядів
915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку