Вид організованої масової комунікації (пропаганди) по віршу П.Беранже

Про матеріал
У словах П. Береже відображається, такий вид організаційної масової комунікації, як пропаганда. У своєму вірші він пропагандує про мрію загального щастя! Чи не задовольняючись поняттями «особистість» і «держава», якими оперували XVIII століття і лібералізм XIX століття, Беранже дає між ними місце і навіть переважне значення «суспільству», в якому особистість - органічна частка, держава по відношенню до особистості - щось похідне . Взагалі, всім своїм вченням про суспільство пов'язав своє ім'я з першою стадією еволюції позитивізму, а погляди, висловлені ним в останні роки щодо робітничого класу, зробили його родоначальником соціалізму. Тому його головною метою було відобразити мрії людей про загальне щастя.
Перегляд файлу

Вид організованої масової комунікації (пропаганди) по віршу П.Беранже

Поясніть про який вид організованої масової комунікації йдеться у вірші П.Беранже, який писав: «Если к правде святой Мир дороги найти не умеет — Честь безумцу, который навеет Человечеству сон золотой!», - і доведіть знаннями із теми, наскільки правильною можна вважати цю думку.

У словах П. Береже відображається, такий вид організаційної масової комунікації, як пропаганда.

У своєму вірші він пропагандує про мрію загального щастя!

Чи не задовольняючись поняттями «особистість» і «держава», якими оперували XVIII століття і лібералізм XIX століття, Беранже дає між ними місце і навіть переважне значення «суспільству», в якому особистість - органічна частка, держава по відношенню до особистості - щось похідне . Взагалі, всім своїм вченням про суспільство  пов'язав своє ім'я з першою стадією еволюції позитивізму, а погляди, висловлені ним в останні роки щодо робітничого класу, зробили його родоначальником соціалізму. Тому його головною метою було відобразити мрії людей про загальне щастя.

Пропаганда  форма комунікації, спрямована на розповсюдження через засоби масової інформації фактів, доводів, чуток та інших повідомлень для впливу на суспільну думку на користь певної ідейно-політичної позиції. Пропаганда – це форма маніпулювання суспільною свідомістю через (а)емоційно заряджені повідомлення, що мають спровокувати бурхливу емоційну реакцію і тим самим – навіяти певні оцінки в обхід критичного мислення (що є агітацією, яка, за визначенням, застосовується переважно проти влади); (б)вибіркову подачу раціональної інформації (це так звана «інтелектуальна брехня», дуже характерна саме для пропаганди, яка, за визначенням, застосовується переважно владою і на користь влади); (в)масоване атакування суспільної свідомості явно брехливою інформацією (яку не встигають спростовувати і після якої «щось обов’язково залишиться», - як твердив її відкривач, міністр фашистської пропаганди Гебельс; застосовується найчастіше владою як контрпропаганда проти опозиційної агітації).

Загалом, пропаганда спирається переважно на різні форми маніпуляції громадською думкою, використовуючи її некритичність (особливо у країнах, далеких від демократії, а значить – і від цивілізованих  стандартів захисту прав, чесної конкуренції, стимулювання, а не примусу тощо), небажання людей перевіряти інформацію, несамостійність мислення[1]. Не випадково тоталітарні режими, - особливо схильні до демагогії та маніпуляції, - приходили до влади лише в країнах із запізнілим і наздоганяючим політичним розвитком (Росія, Італія, Німеччина, Іспанія). Мали пройти десятиліття, щоби політики цих країн навчилися керувати більш витончено та грамотно.


 

docx
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку