Програма паблісіті в університетах для потенційних абітурієнтів
Розробіть програму паблісіті СумДУ для потенційних абітурієнтів відповідно до вивченої структури такої програми, а також оцініть, що із цієї програми здійснюється на сайті СумДУ, а що – ні.
Програма пабліситі СумДУ для потенційних абітурієнтів.
Вивчення і оцінку громадської думки, реальних можливостей університету аналізувати повідомлення ЗМІ, тобто сфери практичного застосування PR. Визначити мету паблісіті з чітким визначенням прикладного характеру: проведення ювілею, антикризове управління, просування «новинки», інформування абітурієнтів для формування потенційної панелі студентів.
2. Формування та обґрунтування бюджету і кошторису планованих витрат.
Заходи паблісіті можна згрупувати за наступними напрямками:
За допомогою маркетингу можна отримати вигідні контакти, успішні інвестиції, кадрові зміни, презентувати нові спеціальності, річні звіти.
Можно розповідати та описувати новини загального характеру збори акціонерів, вибори нового керівника, ювілей днів народжень викладачів, дні відкритих дверей, виставки, нагородження викладачів та студентів, переможців грантів і конкурсів, великі призначення, візити відомих, популярних особистостей, важливі офіційні прийоми.
Можна висвітлити поточні події і статус фірми показати, статистичні дані, виступи керівників, фінансові звіти, нові відкриття, технологічні інновації та перспективні стратегії, відкриття нових спеціальностей..
Потрібні кадрові новини: призначення, візити відомих особистостей, переможці змагань, переміщення по службі співробітників, інтерв'ю з офіційними особами та співробітниками, сприятливий психологічний клімат в колективі, неформальна атмосфера, яка сприяє дружній роботі, сучасні інтер'єри, уважні і послужливі співробітники.
Надати підтвердження статусу організації: історію організації, її корпоративну культуру, корпоративний стиль, традиції, історії гасла та емблеми, зустрічі з ветеранами.
Для того, щоб досягнути бажаного результату можуть бути використані такі засоби паблісіті: прес-релізи про нові проекти, кейс-історії університету з докладним освітленням становлення СумДУ з дня її функціонування, освоєння нових технологій, найбільших маркетингових, інвестиційних проектів і контрактів; біографічні довідки про провідних співробітників університету (династії, багаторічна кар'єра співробітників з дня заснування університету), прес-конференції із запрошеними ЗМІ, репортажі з місця події та ін..
Розробити якомога більше позитивних публікацій в пресі, підвищити інтерес до комерційної діяльності університету, кількості газетних статей, телевізійних репортажів і відеосюжетів, позитивних висловлювань громадськості та адміністрації міста, регіону, області, загального збільшення популярності університету.