Відгук
на наукове дослідження «Педагогічний потенціал дитячих творів Василя Симоненка для молодших школярів»
Автор: Демченко Юлія Владиславівна, учениця 9 класу опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 Зіньківської районної ради Полтавської області»
Науковий керівник: Ангелова Валентина Володимирівна Педагог-організатор, учитель образотворчого мистецтва, трудового навчання опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 Зіньківської районної ради Полтавської області», кваліфікаційна категорія «спеціаліст».
Тема роботи учениці 9 класу Демченко Юлії актуальна, вибрана доцільно, оскільки вивчення педагогічного потенціалу дитячих творів Василя Симоненка для молодших школярів - тема нова й мало досліджена.
Учениця поставила собі за мету вивчити, проаналізувати, систематизувати й узагальнити досвід використання дитячої літератури як засобу формування та виховання особистості молодшого школяра й розкрити педагогічний потенціал дитячих творів В.Симоненка для учнів початкової школи.
Дослідження відзначається чіткістю побудови та складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків.
У ході наукового дослідження ученицею був проведений експеримент, головною ідеєю якого було з’ясувати, як участь молодших школярів в інсценізації творів Василя Симоненка впливає на засвоєння навчального матеріалу та виховання моральних якостей. Юлія інсценізувала байки з циклу «Заячий дріб» та провела розігрування рольових ігор із учнями за іншими байками цієї ж збірки автора. Для виконання цих завдань дев’ятикласниця провела урок з літературного читання для учнів 4-В класу за темою «Творчість Василя Симоненка».
Робота учениці є цікавою, змістовною. Включення творів Василя Симоненка в освітній процес початкової школи допоможе вчителеві виховувати у молодших школярів загальнолюдські цінності та патріотичні почуття, що є особливо важливим у наш нелегкий час.
Директор опорного закладу Л.М. Ниценко
Науковий керівник В.В. Ангелова
01.12.2019