Види дозвілля.Урок французької мови у 6 класі (другий рік вивчення)

Про матеріал
Урок французької мови у 6 класі (другий рік вивчення) спрямований на розвиток навичок аудіювання та роботи в группі
Перегляд файлу

Урок французької мови у 6 – му класі (французька мова – 2 іноземна, 2 рік вивчення)

Тема. Види дозвілля. Розвиток навичок аудіювання

Мета:

формування  предметних компетентностей:  актуалізувати вивчену лексику з теми «Відпочинок і дозвілля» і збагатити словниковий запас новими словами; розвивати навички аудіювання та усного мовлення; формувати уміння висловлювати свою думку французькою мовою, систематизувати відомості про граматичні нюанси уживання дієслів faire та jouer, сприяти формуванню позитивного ставлення до активних видів дозвілля, зважаючи на їх користь для здоров’я людини

формування  ключових компетентностей:

  • уміння вчитися упродовж життя: заохочувати любов до поезії, читання, живопису;
  • комунікативної: формувати культури висловлення власної думки французькою мовою;
  • інформаційно-цифрової: використовувати сучасні інтернет-можливості для ознайомлення із життям однолітків у Франції;
  • здоров’язбережувальної: розумітися на тому, які види занять несуть користь для здоров’я, а які приводять до травмування;
  • загальнокультурної: формувати правильне ставлення до використання вільного часу з метою формування повноцінної всебічно розвиненої особистості

Тип уроку: застосування набутих знань, умінь, навичок

Міжпредметні зв’язки: фізична культура, зарубіжна література (творчість Жака Превера)

Форми роботи: індивідуальна, групова, інтеракційна взаємодія «Люблю/Не люблю»

Наскрізні лінії: екологічна безпека і сталий розвиток, здоров’я і безпека (пояснюємо на прикладах з власного досвіду свідомі ризики занять тим чи іншим видом активного дозвілля, а також необхідність занять спортом для повноцінного розвитку і важливості занять творчими видами діяльності)

Обладнання: інтерактивна дошка, навчальні картки з видами активного дозвілля, дозвілля, пов’язаного з інтернетом та домашніми справами, сигнальні картки, що висловлюють емоції, смайл-емблема уроку, картки на повторення закінчень дієслів, презентація у форматі Genially, що супроводжує урок

 

 

 

 

 

 

 

СТРУКТУРА УРОКУ

 

 І. Вступна частина

 

1.Le moment d’organisation. Організаційний момент (1 minute)

Bonjour, mes enfants!

Ça va?

Moi aussi, ça va bien, parce que je suis contente de vous voir et de voir nos   invités et mes collègues en ligne    

2 L’introduction de la langue française  La gymnastique phonétique Введення в іношомовне середовище , фонетична гімнастика (3 minutes)

Le français est très belle langue,.On parle français dans tout le monde. Regardons et chantons avec les enfants francophones.

 La chanson “On écrit sur les murs” Répétons la prononciation de sons:  

[ɔ̃]On, [e] écrit, [y]  sur, les murs,[u] partout, autour,[ɛ]  paix.

Quels mots les enfants écrivent sur les murs?

La devise de notre leçon: La paix commence par un sourire

                                                                                                              

3. L’ annonce du sujet et les buts de la leçon La motivation Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності (2 minutes)

Avant d’aborder le thème de notre leçon, je vous propose de regarder au tableau. Regardez attentivement ces dessins  “Les activités de loisirs”.

Alors, les buts de notre leçon sont:

- activer l’usage des mots, introduits à la leçon passée et  enrichir le vocabulaire du      nouveau lexique; 

- développer  les pratiques de l’audition et du travail en groupe;

- former les savoir-faire d’exprimer son opinion en français;

- former le développement moral et esthétique.

 

Professeur: - Avant de parler sur le sujet de notre leçon je vous propose d’écouter une belle poésie de Jacques Prévert . Cette poésie me plaît beaucoup ,j’adore la lecture c’est mon passe-temps préféré

                                      Quel jour sommes-nous?

                                     Nous sommes tous les jours

                                                    Mon ami

                                       Nous sommes toute le vie

                                                   Mon amour

                                   Nous nous aimons et nous vivons

                                      Nous vivons et nous nous aimons

                        Et nous ne savons pas ce que c’est que  c’est  la vie

                        Et nous ne savons pas ce que c’est que  c’est  le jour

                        Et nous ne savons pas ce que c’est que  c’est  l’amour.

Quel jour sommes-nous aujourd’hui? Aujourd’hui nous sommes  le 5 novembre 2020. Quel temps fail-il?  Formidable,On y va,c’est parti!

 

ІІ. Основна частина

4.L’actualisation du lexique et des expressions Активізація вивченої лексики та граматичних форм.Робота з інтерактивною дощкою(5 minutes)

promener le chien

voir mes amis

danser

faire du skate , du roller

aller au cinéma

écouter de la musique

faire du sport

regarder la télé

jouer aux jeux vidéo

surfer sur internet

faire de la couture

dessiner

lire

cuisiner

nager

 

5. Révision du devoir.Le jeu “ J’aime. Je n’aime pas  

Перевірка домашнього завдання . Гра «Що я люблю» Гра за допомогою навчальних карток(6 minutes)  

J’aime. Je n’aime pas  

Faire/jouer – повторення du, de la, des, au. aux

 

faire du skate , du roller

faire du sport

jouer aux jeux vidéos

faire de la couture

LA PAUSE      (1 minutes)  

Vous êtes fatigués? Faisons la gymnastique!

         Je tourne la tête

         Je baisse la tête

         Je lève les bras

         Pour faire la fête

         Je touche le nez

         Je touche les pieds

         Je bats aux mains

         En haut, en bas et au milieu.

         Et enfin, je ferme les yeux.

 

6. Développement des pratiques de l’audition du texte. Travail en groupe Розвиток навичок аудіювання відео на основі автентичного матеріалу з інтернет – джерела. Робота в групах (10 minutes)

Professeur: - A mon avis dans ce texte il y a quelques mots inconnus pour vous.

Avant d’écouter le texte regarder au tableau:

Le patinage-faire du patinage

Le tennis de table

Le hip-hop

Donc, comme toujours vous allez écouter le texte deux fois. Après avoir écouté le texte pour la première fois, vous allez répondre à quelques questions:

Comment s’appellent les enfants?

Qu’est-ce qu’ils font comme sport?

Ecoutez le texte pour la deuxième fois. Prenez une pochette №1. C’est votre deuxième devoir.

Écoutez et remplissez la forme

 

 

lundi

mardi

mercredi

jeudi

vendredi

samedi

dimanche

Suzie

gymnastique

gymnastique

 

 

patinage

patinage

 

Mathis

 

football

football

 

 

football

 

Louisa 

gymnastique

gymnastique

 

basket

tennis de table

hip-hop

 

7.Les réponses des élèves aux questions. Бесіда з опорою на відео на закріплення вивченої лексики(3 minutes)

  1. Qui fait du basket?
  2. Qui fait du foot?
  3. Suzie fait…
  4. Qui fait du hip-hop?

 

8.Les exercices interactifs. Інтерактивні вправи на закріплення вивчених дієслівних закінчень .Гра « Виправте помилки»(3 minutes)

Corriger les fautes

j'

aimes

tu

adorent

                                                                                                                                    il/elle

adorons

nous

adore

vous

aimez

ils/elles

aiment

 

 

 ІІІ. Заключна частина

   

9. La reflexion. L’annonce des notes. Рефлексія.Повідомлення оцінок) (2 minutes)

Professeur: - Notre leçon va finir. Qu’est-ce que vous avez appris de nouveau?

(Les réponses des élève)

10. Le devoir à la maison. Домашнє завдання(1 minutes)

C’est le devoir de 2 niveaux.Ex/11,p.47, * faire le sondage

Comment allez-vous? Vous êtes contents?Merci pour votre activité. Bonne chance! 

 

doc
Додав(-ла)
Гнідко Олена
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
1324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку