Види оздоровчої діяльності на уроках біології матеріал "

Про матеріал
«Умійте відкрити перед дитиною в навколишньому світі … так, щоб шматочок життя заграв усіма кольорами веселки. Залишайте завжди щось недомовлене, щоб дитині хотілося ще й ще раз повернутися до того, що вона дізналася» В О. Сухомлинський Головні ідеї роботи вчителя: 1. Впровадження експериментально-наукової, пошуково-творчої, дослідницької діяльності учнів по формуванню здоров’язбережувальних технологій на уроках біології та в позаурочний час.
Перегляд файлу
  • Рік народження – 1958.
  • Освіта – вища.
  • Спеціальність за дипломом – вчитель хімії та біології.
  • Педагогічний стаж – 39 роки.
  • Місце роботи – Нижньосірогозький опорний заклад ПЗСО.
  • За фахом – учитель біології
  • Кваліфікаційна категорія –  Спеціаліст вищої категорії.
  • Звання – Вчитель-методист.

    Метою сучасної школи є підготовка дітей до життя, формування здорової особистості,  виховання морально та фізично здорової людини. І це можна досягти, спираючись на дух творчості, дослідження, дослідництва.

    «Умійте відкрити перед дитиною в навколишньому світі так, щоб шматочок життя заграв усіма кольорами веселки. Залишайте завжди щось недомовлене, щоб дитині хотілося ще й ще раз повернутися до того, що вона дізналася»  В О. Сухомлинський

 

 Головні  ідеї   роботи вчителя:

1. Впровадження  експериментально-наукової, пошуково-творчої, дослідницької діяльності учнів  по формуванню здоровязбережувальних технологій  на уроках біології та в позаурочний час.

2.  Робота  з  обдарованою молоддю.

3. Створення  технології  майстерні, розробка  власних  методик  проведення  інтегрованих  навчально-виховних  занять, уроків-тренінгів, проектів  навчально-виховних  заходів  з  використанням  інформаційних  компетентностей та здоровязбережувальних технологій.

 

    Види оздоровчої  діяльності  на уроках біології

 

Пальчикова гімнастика

Ще у ІІ тисячолітті до нашої ери китайські мудреці знали, що існує взаємозв’язок між рухами пальців, кисті та розвитком мислення. Це підтверджують дослідження фізіологів. У роботах В.М. Бехтерева є висновки про те, що маніпуляції рук впливають на функціонування центральної нервової системи, розвиток мовлення. Прості рухи кистей допомагають зняти загальну напругу, а також власне з рук, розслаблюють губи, що сприяє покращенню вимови звуків, розвитку мовлення дитини.

       Кольоротерапія

Колір може  лікувати. Наприклад, біль знімають відтінки блакитного. А сил надає помаранчевий. Зелений заспокоює. Тому важливими є екскурсії у природу – ближче до природи і її зеленого кольору.

Тому завданням учителя біології є збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у учнів та їхніх батьків.

Казкотерапія — це:

  •                процес пошуку смислу, розшифровки знань про світ і про систему взаємовідносин у ньому;
  •                процес з’ясування зв’язку між казковими подіями та поведінкою в реальному житті;
  •                процес активізації ресурсів, потенціалу особистості;
  •                процес екологічної освіти і виховання дитини;
  •                процес оновлення внутрішньої природи людини і світу навколо.

Казкотерапія — це ще і терапія середовищем, особливими казковими об­ставинами, в яких можуть проявитися потенційні риси особистості, щось нереалізоване, може матеріалізуватися мрія, а головне — у ній формуються почуття.

Оздоровчі хвилинки

під час уроків та виховних заходів  комбінують в собі  фізичні вправи для формування постави,  вправи для очей, рук, шиї, ніг. Фізичні вправи  проводяться під музичний супровід. Цей прийом допомагає зняти втомленість, відновити рівновагу учнів.

 

  Проведення  уроків  з використанням оздоровчих технологій забезпечує  умови  успішної  діяльності  учнів, формує  свідоме  ставлення  до  результатів навчальної  діяльності  та  до  нової  пізнавальної  діяльності, підготовка  учнів  до  самостійного  життя  та  свідомого  вибору  професії.

 

  Дозволяють розвивати  життєві  навички;

формувати  власну  стратегію самоосвіти, самовиховання,

формувати  міжпредметні  знання  та  цілісне  уявлення  про  навколишній  світ; про своє здоровя.

 

Дослідження-один із видів оздоровчої  діяльності

 

Під час екскурсій

 

Під час виконання лабораторних досліджень

 

Постановка експерименту

 

Під час проведення практичних робіт

 

                  Нижні Сірогози

2020

 

Нижньосірогозький опорний заклад ПЗСО

 

Людина - вищий продукт земної природи. Але для того, щоб насолоджуватися скарбами природи, людина повинна бути здоровою, сильною і розумною. 

 

І. Павлов

 

 

    Види оздоровчої  діяльності  на уроках біології

 

 

                З досвіду роботи

вчителя біології Пантелей Г.Г.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бурячковська Ольга Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
1 березня 2020
Переглядів
641
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку