Відкрите заняття на тему: «Малювання пластиліном «Зимові квіти»

Про матеріал

Тема: «Малювання пластиліном «Зимові квіти»

Мета: закріплення навичок роботи із пластиліном; активізація творчої активності дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів,.

Завдання: виготовити панно пластиліном «Зимові квіти».

Обладнання: пластилін, аркуші паперу, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

Перегляд файлу

ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

на тему:

«Малювання пластиліном

«Зимові квіти»

 

(Художня студія «Первоцвіт»)

Початковий рівень, перший рік навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.12.2017, 1230-1430

Зіньківська районна станція юних техніків,

керівник гуртка

Ландик Майя Іванівна

 

 

 

 

 

 

Зіньків-2017


Тема: «Малювання пластиліном «Зимові квіти»

Мета: закріплення навичок роботи із пластиліном; активізація творчої активності дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів,.

Завдання: виготовити панно пластиліном «Зимові квіти».

Обладнання: пластилін, аркуші паперу, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1) Привітання та перевірка присутніх

2) Перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Керівник гуртка: - Діти, сьогодні до нас завітала Снігуронька. Снігуронько, що з тобою сталося, чому ти така засмучена?

Снігуронька: - Добри день всім! Щоб дізнатися, чому я така сумна пропоную вам, дітки, відгадати загадку:

Візерунки на вікні він намалював мені,

Я по вулиці гуляв – він за ніс мене щипав.

Хто пізнає невидимку, того, що поруч ходить взимку? (Мороз)

Снігурка: - Так, молодці, Мороз! Сумна я тому, що можу розтанути, бо немає морозів. Я сподіваюся, що діти допоможуть мені, врятують. Для цього потрібно намалювати візерунки, які з’являються взимку на склі, але вони повинні бути чарівні.

Керівник гуртка: - Добре, Снігуронько, думаю ми зможемо тобі допомогти, справді ж, діти?

ІІІ. Постановка теми та мети заняття

Керівник гуртка: - Діти, щоб допомогти Снігуронькі, сьогодні ми з вами будемо виготовляти чарівні візерунки, які Мороз малює на вікнах у вигляді — панна пластиліном, і зображатимемо «Зимові квіти».

Снігуронька:- Діти,  я залюбки подивлюся, як ви працюватимете, можливо, чомусь навчуся у вас. Ваші найкращі роботи я заберу з собою, щоб вони допомогли мені не розтанути.

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом 

Розповідь вчителя

На минулих заняттях ми гарно опанували різні техніки. Сьогодні ми маємо не лише показати, що ми навчились і вміємо, але і проявити свою фантазію та уяву.

План роботи над малюнком

  1. Беремо папір  будь-якого світлого  кольору.
  2. Вирізаємо з цього паперу форму овала або кола.
  3. Обираємо кольорову гаму – холодні зимові кольори.
  4. Уважно розглядаємо зображення на малюнках та обираємо форми квітів та листків.
  5. Намічаємо контур зимових квітів на панно.
  6. Виконуємо панно «Зимові квіти» пластиліном.

V. Практична робота. Фізкультхвилинка. Питання до обговорення.

(Фізкультхвилинка виконується після певного етапу практичної роботи)

Переглянувши зоровий ряд із тематичними зображеннями учні приступають до роботи.

 Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції малюнку та випра­вити помилки, а також надає індивідуальну допомогу.

Під час виконання практичної роботи вчитель та учні обговорюють ряд питань:

  1. Відповідність кольорової гами задуманому образу панно;
  2. Поєднання кольорів на малюнку і квіткових композицій;
  3. Продумування розташування квітів та листочків на різних частинах панно;
  4. Колорит панно.
  5. Важливість охайності виконання роботи.

VІ. Аналіз робіт та підбиття підсумків

Демонстрація та перегляд дитячих робіт з коментарями.

- Що нового ми сьогодні навчились?

- Чи під час даної роботи виникали у вас якісь труднощі?

- Снігуронько, ми допомогли тобі?

Снігуронька: - Так, дякую вам, діти. Мені дуже сподобалось. Ваші малюнки я покажу Діду Морозу! 

 


 

 

doc
Додано
28 червня 2018
Переглядів
1203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку