Відкрите заняття на тему: «Малювання пухнастих звірят. Добір дизайнерського веселкового одягу.»

Про матеріал

Тема: Малювання пухнастих звірят. Добір дизайнерського веселкового одягу.

Мета: закріплення навичок роботи із гуашшю; закріплення знань про кольори, їх властивості та поєднання; активізація творчої активності дітей; розвиток навичок малювання в анімалістичному жанрі; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, окомір; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів.

Матеріально-технічне забезпечення: кольорова гуаш, пензлики, аркуші паперу, зоровий ряд із зображеннями пухнастих звірят та веселкових предметів одягу та аксесуарів.

Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.

Перегляд файлу

ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

на тему:

«Малювання пухнастих звірят. Добір дизайнерського веселкового одягу.»

 

(Художня студія «Первоцвіт»)

Молодша група, початковий рівень, перший рік навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.11.2016, 1230-1430

Зіньківська районна станція юних техніків,

керівник гуртка

Ландик Майя Іванівна

 

 

 

 

 

 

Зіньків-2016


Тема: Малювання пухнастих звірят. Добір дизайнерського веселкового одягу.

Мета: закріплення навичок роботи із гуашшю; закріплення знань про кольори, їх властивості та поєднання; активізація творчої активності дітей; розвиток навичок малювання в анімалістичному жанрі; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, окомір; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів.

Матеріально-технічне забезпечення: кольорова гуаш, пензлики, аркуші паперу, зоровий ряд із зображеннями пухнастих звірят та веселкових предметів одягу та аксесуарів.

Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1) Привітання та перевірка присутніх

2) Перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Постановка теми та мети заняття

Дощик сонечку всміхавсь,
Лоскотав промінчик.
А коли на землю впав,
Враз став зовсім іншим.
Посмішка вниз головою – 
Кольоровою дугою! (Веселка)

— Сьогодні ми з вами будемо одягати пухнасте казкове звірятко у казковий веселковий одяг, та дамо йому казковий веселковий аксесуар.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

У кожного з нас є улюблена м’яка іграшка, яка є для нас добрим другом і може створити добрий і гарний настрій.

Вони можуть бути різного кольору, різні за розміром, але їх об’єднує ніжна пухнаста фактура, яку ми зможемо передати пензликом щитиною при зображенні.

Тож сьогодні кожен із вас намалює улюблену м’яку іграшку і одягне її за власним вибором  у казковий веселковий одяг.

А зараз давайте повторимо кольори веселки.

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом 

Розповідь вчителя

На минулих заняттях ми гарно опанували техніку малювання гуашшю. Сьогодні ми маємо не лише показати, що ми навчились і вміємо, але і проявити свою фантазію та уяву.

Для зображення пухнастої м’якої іграшки ми навчимось передавати фактуру пензликом щитинкою.  Для передачі фактури вам будуть потрібні більше кольорів, ніж у вашому стандартному наборі фарб. Тобто ми з вами пригадаємо, що ще можна змішувати різні кольори для утворення нових.

Для утворення нового кольору - найкраще буде, якщо ви станете змішувати або розводити гуаш на палітрі.

Поекспериментуйте з густиною, щоб гуаш лягла рівно і без грудочок. При підборі тонів також враховуйте, що після висихання гуаш світлішає.

Тепер переходимо безпосередньо до продумовування композиції малюнку.

План роботи над малюнком

  1. Фарбою жовтого кольору навести контур вибраної м’якої іграшки (зайчик, котик, їжачок, ведмедик і т.д.).
  2. Оберіть колір фону і зафарбуйте його використавши різні поєднання кольорів.
  3. Уважно роздивіться та оберіть зразки з зображенням предметів одягу (фартушок, капелюх, сукня, черевички тощо) та аксесуарів (парасолька, сумка, краватка тощо) для ваших звірят.
  4. Намітьте одяг та аксесуар на малюнку жовтою фарбою.
  5. Зафарбуйте звірятко пензликом щетиною потрібною сумішшю кольорів.
  6. Розфарбуйте одяг та аксесуари кольорами веселки.
  7. Тонким пензликом промалюйте дрібні деталі.

V. Практична робота. Фізкультхвилинка.

(Фізкультхвилинка виконується після певного етапу практичної роботи)

Переглянувши зоровий ряд із тематичними зображеннями учні приступають до роботи.

 Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції малюнку та випра­вити помилки, а також надає індивідуальну допомогу.

VІ. Аналіз робіт та підбиття підсумків

Демонстрація та перегляд дитячих робіт з коментарями.

- Що нового ми сьогодні навчились?

- Чи під час даної роботи виникали у вас якісь труднощі?

 

doc
Додано
28 червня 2018
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку