Тема: «Виготовлення вітальних листівок до Дня Святого Валентина»
Мета: закріплення навичок роботи із гуашшю; активізація творчої активності дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; ознайомлення учнів з історією виникнення дня закоханих; навчити виготовляти листівки до дня закоханих; розвивати уяву, фантазію; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізувати творчу ініціативу учнів, виховувати увагу до близьких людей, бажання зробити приємне.
Завдання: виготовити тематичну вітальну листівку до Дня Святого Валентина.
Обладнання: кольорова гуаш, пензлики, кольорові ручки, аркуші паперу, зоровий ряд із тематичними зображеннями.
Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.
Форма заняття: групове.
ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ
Відкрите заняття
на тему:
«Виготовлення вітальних листівок
до Дня Святого Валентина»
(Художня студія «Первоцвіт»)
Початковий рівень, перший рік навчання
14.02.2017, 1225-1425
Зіньківська районна станція юних техніків,
керівник гуртка
Ландик Майя Іванівна
Зіньків-2017
Тема: «Виготовлення вітальних листівок до Дня Святого Валентина»
Мета: закріплення навичок роботи із гуашшю; активізація творчої активності дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; ознайомлення учнів з історією виникнення дня закоханих; навчити виготовляти листівки до дня закоханих; розвивати уяву, фантазію; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізувати творчу ініціативу учнів, виховувати увагу до близьких людей, бажання зробити приємне.
Завдання: виготовити тематичну вітальну листівку до Дня Святого Валентина.
Обладнання: кольорова гуаш, пензлики, кольорові ручки, аркуші паперу, зоровий ряд із тематичними зображеннями.
Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.
Форма заняття: групове.
Хід заняття
І. Організаційний момент
1) Привітання та перевірка присутніх
2) Перевірка готовності учнів до заняття
ІІ. Постановка теми та мети заняття
— Сьогодні ми з вами будемо виготовляти тематичну вітальну листівку до Дня Святого Валентина.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
— Одні люблять День Святого Валентина більше Нового року, інші принципово його ігнорують. Але знає про День всіх закоханих кожен. Милі валентинки, знаки уваги, квіти та солодощі - все це з трепетом ми готуємо небайдужим нам людям. А ось звідки стався День святого Валентина, знають не всі!
Історія виникнення.
Християнського проповідника Валентина посадили в римську в'язницю за віру і невдовзі засудили до страти. Сидячи під вартою, Валентин закохався у сліпу дівчину, дочку в'язничного наглядача. Користуючись своїми медичними знаннями, він зцілив її від сліпоти.
За іншою версією, сліпа дочка тюремника сама закохалася у Валентина. Той як священик, що дав обітницю безшлюбності, не міг відповісти на її почуття, але в ніч перед стратою (ніч проти 14 лютого) прислав їй зворушливий лист, який підписав «Твій Валентин».
У пам'ять про це тепер у День Святого Валентина заведено дарувати одне одному «валентинки» — вітальні листівки у вигляді сердечок, з добрими побажаннями, словами кохання, пропозиціями руки та серця чи просто жартами, які не підписують, і той, хто отримує, повинен сам здогадатися, від кого вони.
Обов'язковим атрибутом цього свята по праву вважається невелика листівка у вигляді серця. Вважається, що першу валентинку послав своїй дружині герцог Орлеанський, перебуваючи в ув'язненні. Від туги він почав писати коханій дружині послання, сповнені любові і зізнань. Сьогодні такі листівки давно продають в кожному книжковому магазині. Є невеликі і милі, а є величезні з текстами і гарними віршами.
Тож сьогодні кожен із вас виготовлятиме вітальну листівку до Дня Святого Валентина для ваших особливих людей.
ІV. Ознайомлення з новим матеріалом
Розповідь вчителя
На минулих заняттях ми гарно опанували техніку малювання гуашшю., а також різні графічні техніки. Сьогодні ми маємо не лише показати, що ми навчились і вміємо, але і проявити свою фантазію та уяву.
Для виготовлення листівки ви виберете для себе зручну для вас техніку та обладнання – це буде або гуаш або кольорові ручки.
План роботи над малюнком
V. Практична робота. Фізкультхвилинка. Питання до обговорення.
(Фізкультхвилинка виконується після певного етапу практичної роботи)
Переглянувши зоровий ряд із тематичними зображеннями учні приступають до роботи.
Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції малюнку та виправити помилки, а також надає індивідуальну допомогу.
Під час виконання практичної роботи вчитель та учні обговорюють ряд питань:
VІ. Аналіз робіт та підбиття підсумків
Демонстрація та перегляд дитячих робіт з коментарями.
- Що нового ми сьогодні навчились?
- Чи під час даної роботи виникали у вас якісь труднощі?