Відкрите заняття на тему: «Малювання зимового пейзажу»

Про матеріал
Тема: «Малювання зимового пейзажу» Мета: Формувати нові знання, вміння і навички, ознайомити з поняттям «лінія горизонту»,»перспектива».»тон»; активізувати творчу активність дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію,увагу, аналітичне мислення,дрібну моторику; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу¬вати творчу ініціативу учнів, виховувати любов до рідної природи .
Перегляд файлу

ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

на тему:

«Малювання зимового пейзажу»

 

(Художня студія «Первоцвіт»)

Початковий рівень, перший рік навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03.12.2019, 1200-1300

Зіньківська районна станція юних техніків,

керівник гуртка

Ландик Майя Іванівна

 

 

 

 

 

 

Зіньків-2019


Тема:  «Малювання зимового пейзажу»

Мета: Формувати нові знання, вміння і навички, ознайомити з поняттям «лінія горизонту»,»перспектива».»тон»; активізувати творчу активність дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію,увагу, аналітичне мислення,дрібну моторику; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів, виховувати любов до рідної природи .

Завдання: Намалювати зимовий пейзаж.

Обладнання: Фарби (гуаш), пензлики, , аркуші паперу, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1) Привітання та перевірка присутніх

2) Перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Керівник гуртка: - Діти,яка пора року настала? 

Діти:-Зима  …

Керівник гуртка: Зима – надзвичайно красива пора року. Хоч і мало кольорів у природі,та небо виграє дивними кольорами і відтінками, дерева без крон виглядають графічно і декоративно. 

ІІІ. Постановка теми та мети заняття

Керівник гуртка: - Діти, сьогодні ми навчимося малювати  зимовий пейзаж…Я прочитаю вам вірш про зиму, а ви спробуйте уявити зимову картину…

Зима завітала !

Все вкрилось кругом

Пухнастим та чистим

Блискучим сніжком.

У білому вбранні

Зелені ялини.

Під сніг, як під ковдру,

Сховались рослини,

Дерева закутала

Хустка пухнаста,

На дворі зимова

І лагідна казка.

- Що ви уявляли,коли слухали вірш ?

- Які кольори були перед очима?

- Які кольори називаємо холодними?

 

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом 

Розповідь вчителя

Сьогодні ми намалюємо зимовий пейзаж  . Але для цього нам необхідно ознайомитись з новими поняттями .

Лінія горизонту – уявна лінія ,яка «відокремлює « небо від землі .

Перспектива – зображення предметів близько і далеко.

Тон одного кольору – розбілювання, додавання білої фарби у колір у різних кількостях..

- Ви вже знайомі з теплими і холодними кольорами. Для зими характерні холодні кольори: синій, голубий,смарагдовий,малиновий,лимонний. Кожен з цих кольорів можна зробити світлішим , додавши білу фарбу. Визначимо основні етапи роботи та їх послідовність.

План роботи над малюнком

  1. Беремо аркуш паперу.
  2.  Проводимо лінію горизонту світлим кольором .
  3. Широким пласким пензликом зафарбовуємо небо , над лінією горизонту розбіливши фарбу
  4. Тим самим пензликом працюємо над снігом на землі.
  5. Розташовуємо на пейзажі дерева за правилами перспективи – близько – великі , далеко – маленькі.
  6. Працюємо над дрібними деталями (пташки,калина на кущах,тощо)

 

 

V. Практична робота. Фізкультхвилинка. Питання до обговорення.

(Фізкультхвилинка виконується після певного етапу практичної роботи)

Переглянувши зоровий ряд із тематичними зображеннями учні приступають до роботи.

 Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції малюнку та випра­вити помилки, а також надає індивідуальну допомогу.

Під час виконання практичної роботи вчитель та учні обговорюють ряд питань:

  1. Розташування та розмір дерев,кущів.
  2. Поєднання кольорів на малюнку .
  3. Можливість малювання різної частини доби (ранок,день,вечір) добираючи різні відтінки.
  4. Важливість контрасту в роботі.
  5. Важливість охайності виконання роботи.

VІ. Аналіз робіт та підбиття підсумків

Демонстрація та перегляд дитячих робіт з коментарями.

- Що нового ми сьогодні навчились?

- Чи під час даної роботи виникали у вас якісь труднощі?

- Що вдалося найкраще?. 

- Чи видно в малюнках,хто з дітей був уважний під час пояснення ?

 

doc
Пов’язані теми
Мистецтво, Конспекти занять для ЗПО
Інкл
Додано
19 квітня 2023
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку