Відкрите заняття на тему: «Розпис теплими кольорами.»

Про матеріал
Тема: «Розпис теплими кольорами» Мета: Формувати нові знання, вміння і навички, ознайомити з історією розвитку декоративних розписів,основними елементами і композиційними особливостями петриківського розпису; активізувати творчу активність дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію,увагу, аналітичне мислення,дрібну моторику; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу¬вати творчу ініціативу учнів, виховувати любов і повагу до народного мистецтва, учити шанувати і поважати народні традиції .
Перегляд файлу

ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

на тему:

«Розпис теплими кольорами.»

 

(Художня студія «Первоцвіт»)

Основний рівень, перший рік навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

07.10.2019, 1400-1700

Зіньківська районна станція юних техніків,

керівник гуртка

Ландик Майя Іванівна

 

 

 

 

 

 

Зіньків-2019


Тема:  «Розпис теплими кольорами»

Мета: Формувати нові знання, вміння і навички, ознайомити з історією розвитку декоративних розписів,основними елементами і композиційними особливостями петриківського розпису; активізувати творчу активність дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію,увагу, аналітичне мислення,дрібну моторику; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів, виховувати любов і повагу до народного мистецтва, учити шанувати і поважати народні традиції .

Завдання: Намалювати декоративну композицію в техніці петриківського розпису теплими кольорами.

Обладнання: Фарби (гуаш), пензлики, пластилін,картон, аркуші паперу, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1) Привітання та перевірка присутніх

2) Перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Керівник гуртка: - Діти, що означає термін «декоративно-ужиткове мистецтво»? Чому люди прикрашали предмети,якими користувались у побуті ?

Діти: - Тому, що любили красу  …

Керівник гуртка: Наш народ надзвичайно тонко відчував красу,прагнув до краси навіть у буденному побуті. 

ІІІ. Постановка теми та мети заняття

Керівник гуртка: - Діти, сьогодні ми навчимося малювати основні елементи петриківського розпису, правильно компонувати їх, відчувати їхню невимовну красу і тонку поезію…

Дивні розпису квіти на гілці тоненькій тремтять.

Розквітають і пахнуть ,і пташки – неначе злетять.

Кучерявки і м’ята,калин і настурцій вогонь

Не дають мені спати , й неначе злітають з долонь.

Так , мазок за мазочком, хоч би не хитнулась рука ,

Ллється розпису пісня, весела, струнка, чарівна…

І цілує метелик найкращу з чудових квіток -

Так, звершилось! І розпис знов танцює свій дивний танок !.

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом 

Розповідь вчителя

Основними елементами розпису є мазок .крапка, травичка. За допомогою мазка можна сформувати квіти і листя різних форм. В кожному розписі є свої особливості і характерні елементи. Але найвідомішим розписом України є петриківський розпис. Якщо навчимось розписувати ,то збережемо і примножимо традиції нашого народу,що дуже важливо для збереження естетичної спадщини нашої держави.

- Ви вже знайомі з теплими і холодними кольорами. Переважна більшість декоративних композицій створена за допомого теплих кольорів. Тому сьогодні працюємо теплими кольорами. Як  завжди,складемо алгоритм роботи над композицією.

План роботи над малюнком

  1. Беремо аркуш паперу.
  2.  Набираємо на тоненький пензлик фарбу жовтого кольору .
  3. Тоненькою лінією промальовуємо кола по центру аркуша для промальовки великих квіток.
  4. Рисками наносимо лінії для формування листочків.
  5. Розташовуємо кола і риски меншого розміру.
  6. Використовуючи мазки формуємо квіти і листя .
  7. Працюємо над оздобленням композиції ,малюючи травичку і горошинки.

V. Практична робота. Фізкультхвилинка. Питання до обговорення.

(Фізкультхвилинка виконується після певного етапу практичної роботи)

Переглянувши зоровий ряд із тематичними зображеннями учні приступають до роботи.

 Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції малюнку та випра­вити помилки, а також надає індивідуальну допомогу.

Під час виконання практичної роботи вчитель та учні обговорюють ряд питань:

  1. Розташування та розмір рослинних елементів.
  2. Поєднання кольорів на малюнку .
  3. Можливість малювання мазка пластиліном.
  4. Можливість обирати тип композиції .
  5. Важливість охайності виконання роботи.

VІ. Аналіз робіт та підбиття підсумків

Демонстрація та перегляд дитячих робіт з коментарями.

- Що нового ми сьогодні навчились?

- Чи під час даної роботи виникали у вас якісь труднощі?

- Що вдалося найкраще?. 

- Чи видно в малюнках,хто з дітей був уважний під час пояснення ?

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Мистецтво, Конспекти занять для ЗПО
Інкл
Додано
19 квітня 2023
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку