Відкрите заняття з педагогічного проектування дітей різновікового віку на тему:Професія кухар

Про матеріал
Продовжувати знайомити дітей з професією кухаря, з його місцем роботи, трудовими діями, знаряддям праці; закріплювати вміння розрізняти чайні прибори.
Перегляд файлу

                 Конспект відкритого заняття на тему:

       « Професія кухар»

 

Мета: продовжувати знайомити дітей з професією кухаря, з його місцем роботи, трудовими діями, знаряддям праці; закріплювати вміння розрізняти чайні прибори, правильно поводитися за столом під час чаювання; збагачувати словниковий запас дітей словами: кухар, скатертина, чайний посуд, чайна ложка, чашка, блюдце, серветниця, цукорниця, каструля, млинці; виховувати увагу, охайність, посидючість.

Матеріал: іграшковий зайчик, картинки людей різних професій, роздатковий матеріал до д/г « Приготуємо обід», чайний набір посуду до сюжетно – рольової гри, скатертина, печиво, « Дерево цілей».

 

 

 Хід заняття:

 

 

І. Вступна частина.

Діти заходять до групи в костюмі кухаря.

- Сьогодні до нас завітав у гості лісовий зайчик, привітаймося з ним. А також у нас є гості, привітаймо їх.

- Зайчик розповів мені, що звати його Стриб, що він навчається в лісовій школі та скоро її закінчить. Але він не знає, яку з професій йому обрати і просить у нас допомоги.

- Діти, допоможемо йому!

ІІ. Основна частина.

Вихователь вивішує на дошку по черзі малюнки людей різних професій, і проводить коротеньку бесіду з дітьми.

- Як називається ця професія? ( лікар, шофер, продавець, кухар).

- Що робить лікар? ( лікує).

- Що робить шофер? ( перевозить людей та вантаж).

- Що робить продавець? ( продає цукерки, хліб).

- Що робить кухар? ( кухар готує страви).

- Стриб, яка професія тобі сподобалась?

-  Він говорить, що всі професії важливі та цікаві. Але в їхньому лісі немає кухаря, і він хоче стати кухарем. Та він нічого не знає про цю професію, допоможемо йому.

- Діти, а ми з вами на протязі цілого тижня ознайомлювалися з цією професією. Тож давайте поділемось своїми знаннями із зайчиком, і знайдемо відповідь на останнє наше запитання.

Бесіда за малюнком « Кухар».

- Де працює кухар? ( на кухні).

- Що потрібно для роботи кухаря? (овочі, фрукти, м*ясо, молока і т. д. )

- З якими предметами працює кухар?                                                                                   - Які дії виконує кухар? ( ріже, смажє, варє,пече).

- Що ми отримуємо в результаті роботи кухаря? ( готову їжу).

- Стриб, ти тепер багато знаєш про професію кухаря, але знати мало, треба ще й уміти. Тому ми тебе навчимо готувати обід.

Д\г « Приготуємо обід».

Мета: навчити знаходити продукти необхідні для приготування страв; розвивати пам*ять, кмітливість, мислення; виховувати охайність, дисциплінованість.

Матеріал: роздатковий матеріал на кожну дитину, іграшковий посуд ( каструлі), іграшковий зайчик.

- Ми разом зі Стрибом навчилися готувати обід і дали відповідь на останнє запитання.

Повернення до « Дерева цілей». Закривається останній знак питання на « Дереві цілей».

Фізкультхвилинка.

 

 Руки вгору, руки вниз -

 На сусіда подивись,

 Раз – подивимось у гору,

 Два – нахилимось додолу.

 Не згинайте, діти, ноги,

 Як торкаєтесь підлоги.

 Щоб ногам роботу дати,

 Будем низько присідати,

 Раз – два, раз – два.

 Сплесніть діти у долоні, раз і раз -

 За роботу! Все! Гаразд.

 

- Що ми приготували на обід? Так, зварили борщ та компот, та напекли млинців.

- Діти, а окрім компоту у нашому дитячому садочку, що ми ще п*ємо? ( чай).

- А з чого готують чай? (цукор, вода, чайна заварка).

- Зараз ми з вами пограємо в гру « Чаювання».

Сюжетно – рольова гра « Чаювання».

Мета: навчити дітей правильно сервірувати стіл для чаювання, відбирати потрібний посуд; розвивати вміння правильно користуватися чайними приборами; виховувати уважність.

Матеріал: скатертина, чайний посуд, паперові серветки, печиво, іграшковий заєць.

Поділити дітей на дві команди. Повторити, який посуд потрібен для чаювання.

- Діти, де п*ють чай? ( за столом).

- Чим накривають стіл для чаювання? ( скатертиною).

Діти накривають стіл скатертиною.                                                                                 – З чого п*ється чай? ( з чашок).

- А під чашки підставляється що? ( блюдця).

Діти розставляють блюдця і чашки.

- Що ще потрібно до блюдця з чашкою? ( чайні ложки).

- А що додають до чаю? ( цукор).

- А після чаювання, чим ми витираємо ротики та ручки? ( серветками).

Діти сідають за столи, вихователь наливає чай та показує дітям, як ложити цукор в чай.

- А з чим п*ять чай?

- А ми з вами будемо пити чай з печивом.

ІІІ. Заключна частина.

- Діти, Стриб мені сказав, що він навчився готувати борщ, млинці, компот, та навіть навчився правильно пити чай.

- А зараз він поспішає до свого лісу, щоб приготувати своїм лісовим друзям смачний обід.

- Він говорить нам, до побачення.

Діти прощаються із зайчиком та повертаються до своєї групи.

doc
Додано
4 лютого 2023
Переглядів
693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку