Заняття Про корисну їжу

Про матеріал
Розширювати знання дітей про важливість повноцінного харчування для здорового розвитку організму
Перегляд файлу

                              Тема: Про корисну їжу.

 

Мета: розширювати знання дітей про важливість повноцінного харчування для здорового розвитку організму; закріплювати знання про вітаміни та корисні продукти, що їх містять; виховувати у дітей потребу правильно харчуватися, уникати вживання шкідливих для організму продуктів.

Матеріал: лялька, чіпси, газований напій яскравого кольору, дві прозорі склянки, вата,картинки із зображенням овочів та фруктів ( по одній на кожну дитину); три таці з буквами А, В, С; макет дерева.

Методи і прийоми: бесіда, спостереження, спільна діяльність дітей, створення проблемної ситуації, практичний матеріал, ігровий момент.

 

 Хід заняття

 

1. Організаційний момент.

- За вікном зима. Узимку люди найчастіше хворіють. Тому сьогодні ми поговоримо саме про здоров*я.

- Що необхідно робити, щоб бути здоровим?

- Так, робити зарядку, займатися спортом, тепло вдягатися, правильно харчуватися, вживати корисну їжу.

-Що обов*язково повинно бути в корисній їжі? ( вітаміни)

- Хто знає, що таке вітаміни?

-Якщо взяти і збільшити вітаміни у багато,багато разів, то це виявляться різнокольорові кульки, скріплені між собою. Назвали так ці кульки вітамінами не просто так, це слово означає життя. Значить це дуже цінні речовини, які допомагають бути міцними і здоровими.

- Діти, до нас прийшла Марійка, вона мені розповіла що в неї болить живіт та зуби, що вона погано спить.

- Я запитала Марійку, як вона харчується, і ось, що вона мені розповіла. Послухайте уважно і допоможіть Марійці дізнатися, що вона робить неправильно.

2. Дидактична гра « Правила харчування».

- Марійка їсть тільки тоді, коли їй хочеться.

- Вона іноді забуває помити овочі та фрукти перед вживанням.

- Найбільше Марійка їсть на ніч.

- Вона їсть дуже швидко.

- Дуже любить солодощі, тому їсть їх цілий день.

- Молодці , діти! Тепер Марійка замислиться над своєю поведінкою, що шкодить її здоров*ю. Харчування має бути правильним та корисним.

- Діти, Марійка ще хоче дізнатися, що таке вітаміни та в яких овочах та фруктах вони є.

3. Бесіда про вітаміни.

 Корисна їжа для дитини,

 Що містить різні вітаміни,

 Що робить нас усіх сильнішими,

 Що робить діток здоровішими,

 У їжі добрій для дитини,

 Є всі потрібні речовини,

 І кальцій є, і мінерали,

 Аби кістки міцні зростали!

 

- « Віта» означає життя. Немає вітамінів – немає життя. Для того щоб зростати здоровими, усі люди мають добре харчуватися, вживати їжу, багату на вітаміни.

 Ну а що це за продукти?-

 Свіжі овочі та фрукти!

 Саме в них малята- діти,

 Вітамінів не злічити.

 

- Діти, я вам зараз роздам картинки із зображенням овочів та фруктів. Ви уважно подивіться на ці картинки а коли ви почуєте назву свого овочу чи фрукту – принесете свою картинку та положите  на тацю з певною буквою.

- Якщо хочете добре зростати, гарно бачити та мати міцні зуби, вам потрібен вітамін А. Він міститься у моркві, гарбузі, солодкому перці, зеленій цибулі, абрикосах, персиках, винограді та кавуні.

- Якщо хочете бути сильними, мати гарний апетит і не засмучуватися через дрібниці, вам потрібен вітамін В. Його містять горох, волоські горіхи, картопля, капуста броколі, арахіс.

- Якщо ви хочете менше хворіти, бути бадьорими, швидше видужувати, вам потрібен вітамін С, що є в апельсинах, цибулі, чорній смородині, ківі, лимонах, ананасах, яблуках.

- Для того аби овочі та фрукти принесли нам користь,їх слід вживати свіжими та ретельно вимитими.

4. Фізкультхвилинка.

         Щоб ніколи не хворіти, потрібно вправи нам робити.

         З-за столів швиденько встали, спинки гарно розрівняли.

На носочки піднялись, і до сонця потяглись.

Руки разом опустили і швидесенько присіли.

Потім встали, руки в боки, всі красиво робимо кроки.

Назад – вперед прогнулись добре, не матимемо ми хвороби!

 

5. Дидактична гра « Що корисне?»

  Вихователь називає дітям продукти харчування. Якщо продукт корисний – діти плескають у долоні, якщо шкідливий – тупотять ніжкоми.

Продукти: хліб, молоко, жуйка, виноградний сік, картопляне пюре, чіпси, сметана, кока- кола, огірки, помідори, булочка, цукерки.

- Діти, а чому ви не обрали чіпси? кока – колу?

6. Дослідницька діяльність.

Дослід із чіпсами.

Вихователь опускає чіпси у склянку з прозорою водою, розмішує, спостерігає, як зафарбовується вода.

- Чому пожовтіла вода?

- А ще вона стала дуже солоною. Бо до чіпсів додають багато спецій, солі та барвників.

Дослід з кока – колою.

У склянку вихователь наливає напій. Потім опускає туди шматочок вати. Через деякий час дістає вату, віджимає, вода залишається пофарбованою.

- Це відбувається тому, що до напоїв додають шкідливі барвники. Вони так само зафарбовують ваш шлунок. Ці барвники є причиною різних хвороб – нудоти, болі в животі та алергії. Вживати такий напій неможна.

- Діти, я пропоную в нашій групі посадити « Продуктове дерево», на якому будуть рости тільки ті овочі та фрукти, які ви хотіли б їсти щодня.

- У вас на столі лежать картинки овочів та фруктів, виберіть серед них один, намажте його клеєм і приклейте до нашого дерева.

- Подивіться, яке чарівне дерево у нас вийшло.

6. Підсумок заняття.

- Вам сподобалось заняття? А чим?

- Хто до нас приходив за допомогою?

- Про що ми розповідали Марійці?

- Чи можна вживати чіпси та кока –кола? Чому?

- Я вам усім бажаю міцного здоров*я, гарного апетиту. А для цього слід правильно харчуватися, вживати корисну їжу та вітаміни.

doc
Додано
4 лютого 2023
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку