Відкритий інтегрований урок "УРОЖАЙНЕ СВЯТО". 2 клас

Про матеріал
Інтегрований урок "Урожайне свято". 2-І клас Мистецтво (музичне мистецтво) та курс «Я досліджую світ»: Мовно-літературна освітня галузь.
Перегляд файлу

 

 

Інтегрований урок

 2-І клас

Мистецтво

(музичне мистецтво) 

та

курс «Я досліджую світ»

(Мовно-літературна освітня галузь)

Картинки по запросу осенний урожай

 

Щеглова Тетяна Леонідівна

учитель музичного мистецтва

вища категорія

«вчитель-методист»

 

Очікувані результати навчання

(музичне мистецтво):

 

сприймає твір мистецтва та висловлює враження;

• порівнює музичні та візуальні образи;

• співає вокальні вправи, дитячі пісні у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці;

• дотримується правил співу;

• відтворює прості ритмічні послідовності;

• створює варіанти ритмічного супроводу до пісні та мелодії;

• розрізняє види мистецтва;

• виконує елементарні танцювальні рухи під музику; рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом).

 

Іванович Світлана Леонідівна

учитель початкових класів

вища категорія

«вчитель-методист»

 

Очікуванні результати навчання

(курс «Я досліджую світ» (мовно-літературна освітня галузь):

 

• вправляється у правильній вимові слів;

• бере участь у сюжетно-рольовій грі;

• утворює нові слова;

• читає правильно і виразно вголос речення;

• створює невеликі усні тексти-описи на відому тему;

• встановлює правильну послідовність опису об’єкту;

• порівнює об’єкти за певними ознаками;

• застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами   (додавання та віднімання) в межах 100;

• утворює окремі слова та складає речення, дотримуючись опрацьованих правил;

• уміє перевіряти написане.

 

 

 

 

І. Організаційний момент

Музичне привітання

  • Добрий день, малята.
  • Добрий день.
  • Хлопчики й дівчата.
  • Добрий день.

Поверніться обличчям до гостей та привітайтеся.

ІІ. Хід уроку

           Осінь тепла, золота, ніби казка. За дари, які вона приносить, її називають багатою, щедрою господинею. Багатий осінній урожай з полів, лісів, садів та городів заповнить комори дбайливих господарів та тваринок. Буде чим поласувати їм взимку та навесні.

  • Які дари принесла осінь і в наш клас?

(Відповіді дітей)

  • Щоб на сьогоднішньому уроці був гарний настрій,  ми привітаємо красуню-осінь піснею, але спочатку розігріємо свої голосочки.

                                    

  1. Поспівка «До, ре, мі»

А зараз заспіваємо пісню «Диво-осінь» (А.Олєйнікова)

(виконання пісні з використанням дитячих шумових інструментів)

                

      2. Робота за діаграмою Венна та робота з аркушем

«Медова арифметика»

         Пропоную розпочати роботу з порівняння об’єктів за ознаками.

  • Розгляньте, будь ласка, зображення об’єктів на дошці.
  • Як вони називаються? (гарбуз, морква).

 

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

         2.1.  Порівняння об’єктів. Кола Венна

          (робота в парах)         

  • Отож, пропоную порівняти їх у парах.
  • Розгорніть аркуш «ПОРІВНЯННЯ. КОЛА ВЕННА»
  • Які об’єкти будемо порівнювати? (Порівняння за аналогом)
  • Які спільні ознаки об’єктів?
  • Записуйте їх у місці перетину кіл.
  • Визначте відмінні ознаки.
  • Записуйте їх у частинах кіл, які не є спільними.
  • Який висновок можна зробити щодо порівняння цих об’єктів?

(відповіді 1-2-х пар)

  1.        Робота з аркушем «Медова арифметика»

Сядьте, діти, всі рівненько,

Руки покладіть гарненько,

Голову вище підніміть,

Свої плечі розведіть.

А прослухавши завдання,

Руку швидко підніміть.

           З весни до ранньої осені бджілки-трудівниці збирали нектар із квітів та переносили його у свої вулики.

  • Давайте допоможемо бджілці зібрати мед.
  • Обчисліть і запишіть відсутні числа в стільниках (ланцюжком).
  • Обчисліть скільки всього кг меду зібрала бджілка у другому стільнику праворуч? (90 кг)

3. Пісня-гра «Пташиний базар»

            Зазвичай, восени, проводяться осінні ярмарки – дари осені. Уявіть, що ми потрапили на цей ярмарок: милуємось різнобарв’ям овочів, фруктів,  горіхами, грибами та звичайно, запашним медом. І тут наш погляд падає на рекламний банер «Завітайте на пташиний ринок!» Ну що, спробуємо завітати?

                    

4. Опис тварин за аналогом (за бажанням учнів)

  • Чи обрали ви собі пташку на ринку, яку захотіли б купити?
  • Давайте спробуємо описати одного із птахів.     
  1. Це (назва тварини)…                                            
  2. Дика чи свійська?                                                
  3. Тіло вкрите…
  4. Де живе?
  5. Чим харчується?
  6. Спосіб пересування…
  7. Народжується чи вилуплюється?

   

5.  К.Хачатурян, балет «Цибуліно»

   -  А чи знаєте ви казку, в якій всі герої овочі, ягоди і фрукти?

                      (відповіді дітей)    

Так, це казка «Цибуліно», а написав її відомий італійський письменник Джанні Родарі.

 

 

Пригадайте головних героїв казки. (відповіді дітей)

Вірменський композитор Карен Хачатурян на сюжет казки «Цибуліно» написав балет.

 

 

  • Пригадайте, що таке балет?
  • Чим відрізняється балет від опери?
  • Де ставлять опери та балети?
  • Перегляньте відео, про підготовку режисера, декораторів,  гримерів та артистів балету до вистави.  

                                           

 

  • А зараз, уявіть себе глядачами в театрі опери та балету. Пригадайте правила поведінки під час відвідування театру (відповіді дітей).
  • Ми з вами переглянемо фрагменти балету «Цибуліно».

 

        

 

  • Чи впізнали ви героїв казки?
  • Яких саме?
  • Чи зміг композитор музичною мовою передати сюжет казки?
  • Головних героїв?

 

6. Відео-руханка «Тук-тук»

Час настав для відпочинку,

Проведемо фізкультхвилинку.

7. Робота зі словами

        Ми продовжуємо досліджувати утворення нових слів за допомогою частинок.

  • Візьміть маленький конвертик та роздивіться уважно зображення. Назвіть їх.
  • Спробуйте дібрати до частинок слів відповідну картинку й прочитайте слово, яке утворилося.
  • Яке із цих слів зайве? Чому?

(відповіді дітей)

Яндекс.Фотки

Onions -Healthy  vegetables especially for those who often catch a bad  cold or a flu ,has problems with immune deficiency. Onions -irreplaceable for cooking many tasty dishes. Onions позаботится о Вашем здоровье-и телесном и  нравственном,выгонит  любой недуг.И Вы сразу почувствуете облегчение.

Enjoy #wackyhabitat curated #food #vectors #art Just for Fun and Sharing!  Cherry

 

Silhouette Design Store - View Design #81740: smiling tomato

 

?

еньк

а

 

?

ь + к

а

 

?

ик

?

чик

 

  1. Шумовий оркестр
  • Давайте пригадаємо, звідки потрапляють овочі та фрукти на базар?                             - Де їх вирощують?(відповіді дітей)
  • Отже, зараз ми рущаємо на осінній город і спробуємо відтворити «музику» овочів. Склад оркестру: клавеси, бубни, дзвіночки, тамбурин, трикутник.

                                         

  • Проводжаючи осінь, ви приготували кленові листочки, які вам будуть нагадувати про сьогоднішній урок. А пісня «Осінні прапорці» - стане фіналом нашого уроку.                   

Виконання пісні А.Олєйнікової «Осінні прапорці»                

    ІІІ. Рефлексія

  • Що сподобалося на уроці?
  • Які завдання здалися легкими/складними, а які потребували допомоги?
  • Що нового дізнався/лася?

Ось і пролунав дзвінок.

Закінчився наш урок.

За роботу по заслузі

Щиро дякуємо, друзі.

docx
Додано
29 липня 2020
Переглядів
965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку