Інтегрований урок 2-І клас Мистецтво (музичне мистецтво) та курс «Я досліджую світ» (Мовно-літературна освітня галузь) |
|
Щеглова Тетяна Леонідівна учитель музичного мистецтва вища категорія «вчитель-методист»
Очікувані результати навчання (музичне мистецтво):
• сприймає твір мистецтва та висловлює враження; • порівнює музичні та візуальні образи; • співає вокальні вправи, дитячі пісні у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці; • дотримується правил співу; • відтворює прості ритмічні послідовності; • створює варіанти ритмічного супроводу до пісні та мелодії; • розрізняє види мистецтва; • виконує елементарні танцювальні рухи під музику; рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом).
|
Іванович Світлана Леонідівна учитель початкових класів вища категорія «вчитель-методист»
Очікуванні результати навчання (курс «Я досліджую світ» (мовно-літературна освітня галузь):
• вправляється у правильній вимові слів; • бере участь у сюжетно-рольовій грі; • утворює нові слова; • читає правильно і виразно вголос речення; • створює невеликі усні тексти-описи на відому тему; • встановлює правильну послідовність опису об’єкту; • порівнює об’єкти за певними ознаками; • застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання та віднімання) в межах 100; • утворює окремі слова та складає речення, дотримуючись опрацьованих правил; • уміє перевіряти написане. |
І. Організаційний момент
Музичне привітання
Поверніться обличчям до гостей та привітайтеся.
ІІ. Хід уроку
Осінь тепла, золота, ніби казка. За дари, які вона приносить, її називають багатою, щедрою господинею. Багатий осінній урожай з полів, лісів, садів та городів заповнить комори дбайливих господарів та тваринок. Буде чим поласувати їм взимку та навесні.
(Відповіді дітей)
А зараз заспіваємо пісню «Диво-осінь» (А.Олєйнікова)
(виконання пісні з використанням дитячих шумових інструментів)
2. Робота за діаграмою Венна та робота з аркушем
«Медова арифметика»
Пропоную розпочати роботу з порівняння об’єктів за ознаками.
|
|
2.1. Порівняння об’єктів. Кола Венна
(робота в парах)
(відповіді 1-2-х пар)
Сядьте, діти, всі рівненько,
Руки покладіть гарненько,
Голову вище підніміть,
Свої плечі розведіть.
А прослухавши завдання,
Руку швидко підніміть.
З весни до ранньої осені бджілки-трудівниці збирали нектар із квітів та переносили його у свої вулики.
3. Пісня-гра «Пташиний базар»
Зазвичай, восени, проводяться осінні ярмарки – дари осені. Уявіть, що ми потрапили на цей ярмарок: милуємось різнобарв’ям овочів, фруктів, горіхами, грибами та звичайно, запашним медом. І тут наш погляд падає на рекламний банер «Завітайте на пташиний ринок!» Ну що, спробуємо завітати?
4. Опис тварин за аналогом (за бажанням учнів)
5. К.Хачатурян, балет «Цибуліно»
- А чи знаєте ви казку, в якій всі герої овочі, ягоди і фрукти?
(відповіді дітей)
Так, це казка «Цибуліно», а написав її відомий італійський письменник Джанні Родарі.
Пригадайте головних героїв казки. (відповіді дітей)
Вірменський композитор Карен Хачатурян на сюжет казки «Цибуліно» написав балет.
6. Відео-руханка «Тук-тук»
Час настав для відпочинку,
Проведемо фізкультхвилинку.
7. Робота зі словами
Ми продовжуємо досліджувати утворення нових слів за допомогою частинок.
(відповіді дітей)
|
|
|
|
? |
еньк |
а |
? |
ь + к |
а |
? |
ик |
? |
чик |
Виконання пісні А.Олєйнікової «Осінні прапорці»
ІІІ. Рефлексія
Ось і пролунав дзвінок.
Закінчився наш урок.
За роботу по заслузі
Щиро дякуємо, друзі.